וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינר ראש: המסעדות חוזרות לחיים

27.10.2014 / 11:25

התגעגעתם לתרווד הוורוד ולמסעדת מיקה? רוצים לנסוע לאלבאבור אבל אין לכם זמן לנסיעה? פופ אפ חורפי חדש יארח תחת גג אחד מסעדות מתחלפות

קלמרי ברצלונה בפיר 23. בועז לביא,
קלמרי ברצלונה בפיר 23/בועז לביא

מסעדות הפופ אפ שסחפו את ניו יורק לפני כמה שנים אף פעם לא הצליחו כאן יתר על המידה, למרות מספר נסיונות. פרויקט חדש של היזמית שיר אשל - מחרובסקי מנסה לשנות את התמונה ומממקם למשך חודש וחצי שש מסעדות שונות שיתחלפו מדי שבוע בחלל של קפה 48. הפרויקט שיתחיל ב-17 בנובמבר יעלה מין האוב את המסעדות התרווד הוורוד של השף צחי בוקששתר ו-מיקה של השפית מיקה שרון. זאת, לצד מסעדות שיגיעו לביקור מיוחד בתל אביב כמו ביסטרו וניה החיפאי, אלבאבור ומסעדת צ'אקרה הירושלמית.

מאחורי המיזם עומדת היזמית הקולינרית הצעירה שיר אשל –מחרובסקי, אשתו של בעלי מסעדות מול ים ופיר 23, בן מחרובסקי. מסעדת פיר 23, שנשרפה באפריל האחרון ותחזור לפעילות בעוד כחצי שנה, תשתתף גם היא בפרויקט. " זוגתי היא זאת שיזמה את כל הפרויקט מההתחלה ועד הסוף ואני ממש ממש גאה בה", אומר מחרובסקי, שקפץ על ההזדמנות. "החלטתי להשתתף בשניה שזה גובש ונכנסו שמות מאוד מגניבים, מה גם שהלוקיישן טוב. זה היה לי מאוד חסר אז החלטתי להחזיר את המסעדה לשבוע. זה הסתדר לנו בדיוק בתקופה של חנוכה, מכיוון שהעסק שלי פונה למשפחות וילדים".

איך עברה ההתמודדות עם השריפה?
"הייתה חצי שנה לא פשוטה. לעבור שריפה של מקום זה משהו שאני לא מאחל לאף אחד בעולם. יש משהו בשריפה שנוגע לך בנשמה. אבל החיים גדולים ועוברים את זה". אחרי חצי שנה מתחיל להכין את המסעדה לקראת הפתיחה מחדש. "השיפוץ לקח יותר זמן ממה שחשבתי. עכשיו אנחנו מתחילים להרים את המסעדה ובתוך חודשיים עד שלושה היא תעמוד. כולי תקווה שהשריפה לא תגרום לנו לאבד לקוחות".
בינתיים מחרובסקי מתחיל לפלרטט עם הלקוחות באמצעות הפופ אפ וגם לבדוק כיוונים חדשים בתפריט. "הקונספט עומד להיות אותו הדבר עם שינויים מינוריים. יהיה טיפה סטייל איטלקי. בקפה 48 יש במקרה תנור פיצה אז אני רוצה לנסות שם כמה דברים בשביל פוטנציאל לתפריט הבא. ואני רוצה דווקא שהלקוחות יגידו לי לכאן או לכאן, זו הזדמנות להתנסות".

קשה להרים מחדש מסעדה שנסגרה?
זה כמו לרכב על אופניים . כל חיי גדלתי בתוך מסעדות. אני לא מכיר שום דבר אחר כך שזה לא יותר מדי בעיה בשבילי. אפשר להעיר אותי באמצע הלילה ולהגיד לי 'תתחיל מסעדה'.

למה לדעתך מסעדות פופ אפ לא מצליחות יותר בישראל?
"צריך המון חזון, ולדעת להוציא לפועל בצורה יוצאת מן הכלל, ללכת אחרי משהו שאתה מאמין בו, בלי לתת לשום דבר להוריד אותך למטה. וזה מאוד מאוד קשה כאן. צריך להאמין בעצמך לא משנה מה".

מסעדת פיר 23 תשתתף בפרויקט בתאריכים 15-20 בדצמבר. המסעדה תציע מנות כמו פיש&צ'יפס מנתח קוד טרי וצ'יפס בלגי, קלמרי בציפוי פנקו וטוגרשי ודים סאם במילוי שרימפס.

לפרטים והזמנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
בן מחרובסקי. ערן לוי,
בן מחרובסקי/ערן לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully