וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר מילר יורה לכל הכיוונים

30.10.2014 / 10:00

השף עומר מילר לא נח על זרי הדפנה. השבוע הוא חתם על בניית תפריט לקייטרינג חדש ועל הפרק גם תכניות לפתוח מסעדה בניו יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עומר מילר. שני מיזמים חדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף עומר מילר לא עוצר. בימים אלה, כשהוא מנצח על שתי מסעדות מצליחות בתל אביב (חדר אוכל ושולחן) וחורך את רשת האינסטגרם, הוא צולל גם לשני פרויקטים חדשים וגדולים יחד עם שותפו סטיבן לובל.

השבוע נחתם הסכם בין מילר, לובל ובעלי גן האירועים שבע על שיתוף פעולה במסגרתו יקים מילר למקום קייטרינג ותפריט חדש. בשנתיים האחרונות הקייטרינג פעל באמצעות חברה חיצונית. כעת, הקייטרינג המחודש (והכשר) יקרא Bazzar. בכך הוא מצטרף למגמה טרנדית של אימוץ שפים מפורסמים שחתומים על קייטרינג הבית של אולמות אירועים, כדוגמת קייטרינג הבית של קסטיאל שעובד עם קייטרינג ארז וחנן של ארז קומרובסקי וחנן עזרן או קייטרינג הבית של אביגדור שמתבסס על שירותיו של השף רן שמואלי.

מילר: "מטרת שיתוף הפעולה היא להתפתח ולשפר את המוצר עבור לקוחות הגן ואולם האירועים. עבורי ועבור סטיבן זוהי התנסות מרעננת ליצור אוכל כשר בגן ואולם אירועים ובאיזשהו מקום זו גם סגירת מעגל עבורי כמי שהתחיל את דרכו בקייטרינג המהמם של פוד ארט".

ובנוסף, בימים אלו נמצאים מילר ולובל יחד עם קבוצת המשקיעים בשולחן ובחדר האוכל במשא
ומתן עם משקיעים בניו יורק אשר בודקים אפשרות לפתוח מסעדת שף בניו יורק. מדובר בחלום של מילר שמבקש להרחיב את הבשורה הקולינרית של האוכל הישראלי. מילר: "היום, בניגוד לעבר, אני מרגיש בשל לנסות ולבשל את האוכל הישראלי גם מעבר לים. יש היום כמה וכמה שפים ישראלים מצליחים בעולם שעושים עבודה מדהימה עם הבשורה הקולינרית הישראלית כמו יותם אוטולונגי, אסף גרניט ואייל שני ואני אשמח לאפשר גם לקהל הישראלי והמקומי בניו יורק אפשרות לטעום מהאוכל שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר מילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully