וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: האוכל הפולני חוזר ובגדול

30.11.2014 / 14:04

שבוע האוכל הפולני יוצא לדרך, ארוחת דו קיום במגדלנה שבמגדל, תפריט ערב חדש בטרטוריה חבה הירושלמית ודיל זוגי מוזל במסעדת יפו תל אביב של חיים כהן. הארוחות הכי טעימות של השבוע הקרוב

שבוע האוכל הפולני. חיים יפים ברבלט,
לחם וזיכרון בשבוע האוכל הפולני/חיים יפים ברבלט

שבוע האוכל הפולני יצא לדרך

שבוע האוכל הפולני יצא לדרך ביום שישי האחרון. מטרת הפסטיבל היא ליצור חיבורים קולינריים-תרבותיים מעניינים, כאשר הקהל הרחב מוזמן לחגוג את המסורת הפולנית והפולנית-יהודית על גווניה השונים. חלק ניכר מהאירועים השנה יתקיימו בעיר התחתית בחיפה, כאשר נושא האפייה והתנור הביתי, ששימש כמרכז חיי המשפחה והקהילה, יעמדו במוקד אירועי הפסטיבל. אופים, קונדיטורים, שפים ובשלנים ביתיים מפולין ומישראל ינסו להבין יחד את פשר המשיכה לבצק ואת מגוון הרגשות והטעמים שהוא מעורר בקרב אוכליו.

מגדלנה. דניאל לילה
תבשיל טלה ממולא במגדלנה/דניאל לילה

ארוחת שפים במגדלנה, מגדל

מסעדת מגדלנה חוגגת שנה ביום חמישי ה-11 לדצמבר. החגיגות יהיו בסימן דו קיום קולינרי, בארוחת שפים חגיגית שתשלב בין המטבח המודרני למטבח המסורתי הלבנוני והים תיכוני. במסגרת הארוחה אשר תורכב מתשע מנות יארחו השפים יוסף השף יוסף (זוזו) חנא והסו שף חמודי עוקלה את חבריהם השפים חיים טיבי, מאיר אדוני, ירון קסטנבאום, אבי שטייניץ, מיקי שמו, אופיר קדם וזוכת מאסטר שף נוף עתאמנה אסמעיל. בין המנות - סינטה טלה צלויה בגריל, טלה באדמה גלילית מוסר ים עם קדאיף גבינת חלומי, טונה נייה מוגשת עם טוויל מתוק-מלוח, פינגר בר שוקולד בשלושה מרקמים ועוד. מחיר הארוחה 270 שקלים לאדם. יש להזמין מקום מראש.

מסעדת מגדלנה, צומת מגדל, מרכז מסחרי, 04-6730064. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוקי עמבה ועגבניות/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט ערב חדש בטרטוריה חבה, ירושלים

שנה לאחר פתיחתה של טרטוריה חבה בניצוחו של השף מיכאל כץ משיקה המסעדה תפריט ערב חדש המשלב את המטבח הירושלמי, מסורת האפייה של משפחת חבה ואמירה עכשווית. בין המנות בתפריט החדש: פוקצ'ת תמרים עם בצל מקורמל וגבינת השחר (38 שקלים), טרטר פורל כבוש עם ביצה בליווי סלט חישל עם סלק וארטישוק ירושלמי (42 שקלים), קבב דגים בליווי ירקות מדורה וצ'יפס (68 שקלים), ריזוטו "חיטה" עם מנגולד ועגבניות טריות (68 שקלים) ועוד. התפריט מוגש החל מהשעה 19:00.

טרטוריה חבה, יפו 119, ירושלים, 02-6233379. כשר

פטריק'ס בר. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
מנות של השף ירון קסטנבוים בפטריק'ס/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

תפריט חדש בפטריק'ס, ת"א

הבר האירי פטריק'ס מחדש את התפריט שלו עם מנות חדשות על בסיס בירה, ומציין זאת ביום חמישי הקרוב, ה-4 לדצמבר בערב של טעימות, בירה ומוזיקה. את המנות החדשות, אשר מתווספות לתפריט הקיים רקח השף ירון קסטנבוים (פוד ארט, מיט מרקט), וביניהן נקניקיות עגל ופיסטוק עם תפוחי אדמה וכרוב כבוש, תבשיל שפונדרת בקר במעטה בצק עלים פריך, קבב על אוליו סחוג, חציל שרוף ועגבניות ופיש & ציפס בבלילת בירה. באירוע יוגשו לצד כל המנות טעימות של בירות. על עמדת הדיג'יי ינצח השף ישראל אהרוני. האירוע יחל בשעה 20:00, הכניסה חופשית.

פטריק'ס, רוטשילד 39 תל אביב, 03-6050509. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק ריבוליטה בסרדיניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרדיניה מתחדשת, יפו

מסעדת סרדיניה האיטלקית משיקה בימים אלו תפריט חורף חדש. בין המנות החורפיות אשר מצטרפות אל מנות הדגל של המסעדה תמצאו מרק ריבוליטה איטלקי (45 שקלים), מרק דגים ופירות ים איטלקי (87 שקלים), פוזילי סרדי פירות ים (67שקלים), ניוקי אספרגוס ערמונים (62 שקלים) ועוד.

סרדיניה, כיכר קדומים 9, יפו העתיקה,03-6832211. לא כשר

קמפנלו. אנטולי מיכאלו,
רביולי גורגונזולה/אנטולי מיכאלו

קמפנלו עוברת לתפריט חורף, ת"א

מסעדת קמפנלו האיטלקית מרעננת את תפריט החורף שלה. בתפריט החדש תמצאו מנות כמו מרק עדשים נפוליטני (34 שקלים), פיצה בולונז (56 שקלים), סלט פורטובלו ופולנטה (50 שקלים), רביולי גורגונזולה ברוטב עגבניות (66 שקלים) ועוד.

קמפנלו, בן יהודה 230 פינת נורדאו, 03-544-5558. לא כשר

יפו תל אביב. דניאל לילה
מרק לימה ביפו תל אביב/דניאל לילה

ארוחה זוגית ביפו תל אביב, ת"א

מסעדת יפו תל אביב ממשיכה בחגיגות 3 השנים להקמת ומזמינה את קהל הלקוחות ליהנות מארוחה זוגית מיוחדת של השף חיים כהן. התפריט יוגש החל מה-30 בנובמבר למשך שבועיים. הארוחה כוללת: מנה ראשונה זוגית, מנה עיקרית אישית, קינוח זוגי, שתייה קלה ושתייה חמה, במחיר של 350 שקלים. בין המנות: ירקות צלויים בטאבון, מרק לימה וטורטליני ארטישוק ירושלמי, טרטר לוקוס, קרפצ'יו בקר עם קרעי פוקצ'ה, ניוקי תפוחי אדמה, תרד תורכי וגבינת המאירי, פילה לברק על ריזוטו תרד שחור ועוד.


יפו-תל אביב, יגאל אלון 98, ת"א, 03-6249249. לא כשר

NG, פובליקה. בן יוסטר,
פורטר האוס ב-NG/בן יוסטר

תפריט חורף ב-NG, תל אביב

השף רוברט קלוגר אשר הצטרף לאחרונה שורותיה של מסעדת הבשרים NG משיק תפריט חורף עם מנות חדשות. בתפריט תמצאו בין היתר: פיצה NG - אנטריקוט קצוץ, גבינת סולוגוני, ארטישוק א-לה רומנה, עגבניות שרי צלויות, בצל סגול, צ'ילי ושום קונפי (28 שקלים), נתח קצבים - 300 גרם עם מח עצם, דמי גלאס ופירה (145 שקלים), קדירת ציידים- לחי עגל, זנב שור, מח עצם, גזרים וסלקים צבעוניים עם פירה (93 שקלים) ועוד. לתפריט יתווספו ספיישלים שונים מדי ערב ביניהם ניוקי לחי עגל (93 שקלים), סלמון נא (47 שקלים) ועוד.

NG, אחד העם 6 נווה צדק, תל אביב, 03-5167888. לא כשר

ינאי's. יפית בשבקין,
מרק אפונה בכפר ביאליק/יפית בשבקין

ספיישל מרקים בינאי's, כפר ביאליק

מסעדת ינאי'S בכפר ביאליק מציעה לכבוד החורף תפריט מרקים המוצע כעת בכל יום לצד לחם הבית וקרוטונים. מדי יום מצאו בתפריט מרק אחר המבוסס על חומרי גלם איכותיים וטריים. ביניהם מרק אפונה, עגבניות , בטטה , בצל, שורשים ועוד, במחיר 35 שקלים.

ינאי's, מיכאל 36 כפר ביאליק, 04-8424604. כשר

ייעוץ טבעוני לעסקים

אורי שביט, אשת הקולינריה ובעלת הבלוג "טבעוניות נהנות יותר" והיועץ השיווקי ומקדם האתרים דודי שרון, משלבים כוחות על מנת לסייע לעסקים בתחום המזון להתקדם לעבר הטבעונות ולפנות לקהל של סועדים טבעוניים. במסגרת המהלך ייבחרו חמישה עסקים שיתחייבו על שינויים משמעותיים בתפריטים או במוצרים שלהם כך שיכללו יותר פריטים טבעוניים, ויקבלו מהשניים ייעוץ קולינרי, ייעוץ שיווקי וקידום ברשת בחינם, למשך תקופה של חצי שנה עד שנה. עסקים מתחום המזון - מסעדות, רשתות, בתי קפה, חברות קייטרינג ויצרני מזון - השוקלים או מתכננים מהלך טבעוני, מוזמנים להגיש את מועמדותם עד לתאריך 15.12.14. ההכרזה על הזוכים תתקיים במהלך דצמבר 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully