וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: בירה קרה עם רוטב צ'ילי חריף

4.12.2014 / 14:12

פנו מקום במקרר לבירה החדשה והמפולפלת המגיעה בתוספת רוטב סרירצ'ה חריף במיוחד - שילוב לאמיצים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בירה חריפה אש/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבלו את האתגר הבא לאוהבי הבירות: בירה קרה עם רוטב צ'ילי חם וחריף, או יותר נכון עם רוטב סרירצ'ה - רוטב צ'ילי תאילנדי חריף, שמכיל פלפלי צ'ילי, חומץ, שום, סוכר ומלח.

הבירה החדשה נקראת Rogue Sriracha, שהיא בעצם שילוב בין הבירה האיכותית Rogue, הנחשבת לאחת הבירות הטובות ביותר באמריקה, לרוטב הצ'ילי הפופולארי. על פי יוצריה, היא טובה לשתייה עם "מרקים, רטבים, פסטה, פיצה, נקניקיות או כל מאכל שתרצה לשטוף יחד עם משהו חריף".

הסרירצ'ה זהו רוטב צ'ילי חריף שמקורו מהעיר סי ראצ'ה (Si Racha ) שממוקמת על החוף המזרחי של תאילנד והוא מלווה בדרך כלל מנות של דגים ופירות ים. הרוטב נרקח לראשונה בתחילת המאה ה-20, על ידי טחינת פלפלי צ'ילי, חומץ, סוכר, מלח ושום, ומממלכת סיאם הוא הופץ ברחבי אסיה, בעיקר לוייטנאם וסין. בניגוד לרטבי הצ'ילי המתוקים, המכילים כמות עצומה של סוכר, בסרירצ'ה הסוכר ממש ברקע, והוא רק מעדן מעט את החריפות הממכרת שלו.

את רוטב הסרירצ'ה עם איור התרנגול, זה שעכשיו אפשר למצוא במקומות רבים בארץ, מייצרים דווקא בארצות הברית, ולא בתאילנד. מאחורי הבקבוק האדום והתמים עומדת מעצמה קולינרית בשם Huy Fong Foods, שאחרית לייצור ושיווק של יותר מ-20 מיליון בקבוקים מדי שנה, והביקוש רק גובר.

אם אתם להוטים ללגום מהבירה החדשה, תוכלו להזמין אותה באתר Rogue Ales & Spirits במחיר של 13 דולר לבקבוק. אלו שישרדו יותר מ-2 לגימות מוזמנים לספר לנו איך היא.

  • עוד באותו נושא:
  • בירה
  • צ'ילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully