וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים את חנוכה במסעדות

16.12.2014 / 16:34

סדנאות לילדים, תפריטים מיוחדים, סיורים ופסטיבלים. כל אירועי האוכל בחנוכה מצפון ועד דרום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'ורוס לחנוכה בהרברט סמואל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב

הרברט סמואל
השף יונתן רושפלד ובן טיפוחיו השף אדיר כהן, יציעו במסעדת הרברט סמואל אינטרפטציה חדשה למנות חנוכה בהן קינוח צ'ורוס עם כדור גלידה ומטבלים ולביבות דייגי עכו, מדג מוסר עם שמנת חמוצה ושמיר.

הרברט סמואל, קויפמן 6 תל אביב, 03-5162236. לא כשר


סדנת בישול משותפת להורים וילדים
השף אבנר לסקין יחד עם ביתו בת ה-10 יערכו במהלך חנוכה סדנת בישול בה יכינו סופגניות אוסטריות מקוריות ולביבות תפוחי אדמה, בין המנות שהילדים ילמדו להכין בסדנה: בצק פסטה בשלוש צורות עם שלושה רטבים שונים, מוס שוקולד ושטרודל תפוחים. הסדנא מיועדת להורים ולילדיהם בגילאי 8-12. עלות להורה + ילד: 390 שקלים. הסדנאות יתקיימו בתאריכים 16 ו-21 לדצמבר.

התערוכה 3 מתחם יריד המזרח, נמל תל אביב, 052-2600555. המקום כשר


אינדירה
במסעדת אינדירה מזמינים את הקהל במהלך החג ליהנות מארוחה זוגית חגיגית באינטרפרטציה הודית למאכלי החג. לצד שתי כוסות יין, הארוחה תיפתח בבאג'יה (לביבות בצל), תמשיך עם קדרת טלה ואורז שבושלה שמונה שעות בתנור גחלים, ותסתיים בסופגנייה הודית, גולב ג'מון. מחיר לסועד: 99 שקלים. הארוחה תוגש לאורך כל החג, מומלץ להזמין מקום מראש.

אינדירה, שדרות שאול המלך 4 ת"א, 03-6954437. לא כשר


פסטבל לטקעס בסנדר
מסעדת סנדר תערוך גם השנה את פסטיבל הלטקעס המסורתי שלה עם חמישה סוגים של הלביבה הייקית המפורסמת: תפוח אדמה ובצל, בטטה, תפוח אדמה וגזר, קישואים, קישואים ותפוח אדמה. מחיר צלחת של שלוש יחידות - 20 שקלים.

סנדר, לוינסקי 54, תל אביב. 03-5371872. כשר


כד השמן בחוות צוק
חוות צוק תחגוג את חנוכה עם חגיגת שמן זית ראשון מסיק המיוצר בחווה. במהלך החג יוגשו ספיישלים של ראשון המסיק כמו: קרפצ'יו בקר עם זיתי טאסוס מושרים בשמן זית, לחם קלוי עם פרמזן, פטרוזיליה רוקט וחלמון (58 שקלים), שמן זית ראשון מסיק עם דואה -תערובת תבלינים ואגוזים מצרית (28 שקלים) וברוח החג- לביבות תפוח אדמה עם שמנת חמוצה, מטיאס וחזרת לבנה (42 שקלים).

חוות צוק, פרלוק 5, רמת-אביב החדשה, 077-5155905. לא כשר


טיילור מייד
במשך 8 ימי החג יציע בר הטיילור מייד בכל יום קוקטייל ייחודי אחר ב- 50% הנחה. חצר המקום תעוצב עם תפאורה מיוחדת ויוגשו סופגניות שיוכנו במיוחד על ידי השף בני אזולאי. בנוסף, תוגש ברוח החג מנה של בליני סלמון – על מצע לביבות, גרבלקס סלמון וקציפת שמנת.

טיילור מייד, אלנבי 99, תל אביב, 03-5033387. לא כשר

פסטיבל שף-עשרה. זוהר קרייתי,
פסטיבל שף עשרה ברשת ספייסז/זוהר קרייתי

מרכז

סדנאות בישול לילדים
האקדמיה הקולינרית של רשת לגעת באוכל מקיימת בחג קורס בישול ואפיה לילדים באווירה חגיגית. השנה הדגש בסדנה הוא על מתכונים המשלבים את מאפייני החג: טיגון בשמן עמוק, מבחר לביבות מתוקות ומלוחות, מתכוני תפוחי אדמה וכמובן סופגניות.הסדנא בת שלושה מפגשים, תתקיים בין התאריכים 21-23 בדצמבר בלגעת באוכל סניף ראשון לציון וסניף פתח-תקווה. הסדנא מיועדת לילדים מגיל 9 ומעלה. עלות הסדנא: 450 שקלים.

לפרטים נוספים


פסטיבל שף עשרה
בתאריכים 23-21 לדצמבר, יתקיים פסטיבל השף-עשרה, ברשת ספייסז, פרויקט שבו שפים צעירים ילמדו את המשתתפים את סודות המטבח שלהם ויחלקו את אהבתם למטבח עם צעירים נוספים. את השפים הצעירים ילווה שף מקצועי. נבחרת השפים הצעירים נבחרה בקפידה הן מבחינה מקצועית והן מבחינת התאמה לפעילות בקבוצות. חלק מהכנסות הפרויקט ייתרמו למען עמותות התומכות בילדים. הסדנאות יתקיימו ברשת ספייסז, קניון עזריאלי, הוד-השרון.
הסדנה מתאימנה לגילאי 6-16, מחיר: 49 שקלים, משך הסדנה: שעתיים.

לפרטים :1-700-500-611,09-7793445

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירושלים והסביבה

בראנץ' במלון צובה
מלון צובה מקיים מדי שישי ארוחת בראנץ' אלו מול נוף הרי יהודה. ביום שישי ה-19 לחודש יתקיים הבראנץ' בניחוח חנוכה, אל המנות הקבועות יתווספו לביבות בטטה ופטריות ברוטב שמנת חמוצה, קציצות קינואה ברוטב חלב קוקוס וקארי, סופגניות חמות, סיידר חם ושוקו חם לילדים. כל זה לצד המזנון הרגיל המציע תבשילים ולחמים כפריים, שקשוקות, דגים טריים, מרקים, פשטידות, פסטות, אנטיפסטי, סלטים, עוגות ועוד. עלות הארוחה: 95 שקלים למבוגרים ו-70 שקלים לילדים (מגיל 4). יש להזמין מקומות מראש.

מלון צובה, קיבוץ צובה, הרי יהודה 02-5347090. כשר



סיור במחנה יהודה
חברת תיירות השווקים יאללה באסטה תקיים ב-18 לדצמבר סיור בעקבות אורות, חנוכיות והסיפורים הנסתרים בשוק מחנה יהודה ושכונת נחלאות. במהלך הביקור בשוק יטעמו המסיירים חלבה מקומית, יפגשו את איש האתרוגים וישתו את שיקויי הפלא אותם הוא רוקח בשילובים של פירות, צמחים ותבלינים. בחנות תבלינים מקומית יטעמו תבשיל ביתי וכמובן שיהיו גם סופגניות בסיפור. הדלקת נרות תהיה בשעה 17:00, שעת יציאה: 16:00, אורך הסיור כשלוש שעות. מחיר: 99 שקלים.

להרשמה ופרטים נוספים

מינה טומיי. יפית בשבקין,
ספיישל חנוכה במינה טומיי/יפית בשבקין

חיפה והסביבה

מינה טומיי
במינה טומיי שבקסטרא חיפה, השיקו לכבוד חנוכה מנת קינוח של סופגניות בננה יפניות שיוגשו במהלך החג בלבד. הסופגניות, יוגשו לצד פופקורן מתוק, ריבת חלב, רוטב קקאו וגלידת וניל.

מינה טומיי רח' פלימן 8, מרכז קסטרא חיפה, 04-6668080. לא כשר


רפאלו
ברשת רפאלו האיטלקית בחיפה ובקריון יכינו לקראת החנוכה קינוחים איטלקיים מיוחדים ברוח החג. בסניף חיפה יגישו קינוח של ניוקי מתוק מטוגן לצד סלט פירות רענן, גנאש שוקולד לבן ואגוזי לוז. בסניף הקריון יגישו בומבלה - סופגניות איטלקיות דקות וארוכות מצופות בתערובת של סוכר וקינמון לצד גנאש שוקולד.

רפאלו, קסטרא רחוב פלימן, 8 חיפה או קריון קריית ביאליק1700-507-107. כשר


אדמה
מסעדת אדמה תערוך בחג מחווה לעליית הרומנים, המתיישבים הראשונים בזכרון יעקב, אשר הגיעו למושבה ב-6/12 , נר שני של חנוכה ותקיים סיורים מודרכים בעקבות העלייה. במסעדה יגישו שני ספיישלים רומנים: הסופגנייה הרומנית – "פאפנש" (סופגניית גבינה עם רוטב דובדבנים-35 שקלים) וממליגה – פולנטה מתירס טרי, גבינת עיזים ורוטב יין לבן (56 שקלים). כמו כן תערוך המסעדה בכל ימי החג הדלקת נרות חגיגית. מחיר סיור וארוחה בחנוכה- 147 שקלים למבוגר , 54 שקלים לילד. בתיאום מראש. בהשתתפות מינימום 10 אנשים.

אדמה, מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זכרון יעקב, 04-6293183 לא כשר.

פסטיבל טעם כנרת. רון שלף, מערכת וואלה! NEWS
סעודת השלום בפסטיבל טעם כנרת/מערכת וואלה! NEWS, רון שלף

צפון

פסטיבל טעם כנרת
פסטיבל טעם כנרת חוגג עשור יחד עם חגיגות 20 שנה לחתימת הסכם השלום בין ישראל לירדן. עשרות פעילויות סביב נושא השלום, המתאימות לכל המשפחה, ייערכו באזור הכנרת ועמק הירדן, כשאירוע הפתיח יהיה שחזור הארוחה שהוגשה במעמד החתימה של הסכם השלום, על ידי השף אילן רוברג, שהכין אותה גם לפני 20 שנה. האירוע יתקיים ביום חמישי, ה-18/12 במסעדת רוברג. השף מנה שטרום יתארח ב"צל תמר" לארוחת פיוז'ן איטלקית-ים תיכונית, סעודת אבירים וחגיגת בשרים במסעדת מרינדו ופעילויות רבות נוספות.

לרשימת הפעילויות המלאה וכל הפרטים

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully