וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: צ'ימיצ'נגה חוזרת

22.2.2015 / 12:22

מסעדת צ'ימיצ'נגה חוזרת לחיים בטופולופמפו , ארוחה שחורה לזכר מבקר המסעדות הראשון בהיסטוריה, סדנת צילום חוויתית אצל מאיר אדוני בכתית ושלל ארוחות בשרים מפתות. איפה נאכל השבוע?

צ'ימיצ'נגה חוזרת, תל אביב

צ'ימיצ'נגה. אפיק גבאי
צ'ימיצ'נגה/אפיק גבאי

בימים שבת וראשון (28/2-1/3) מסעדת טופולומפו תהפוך לצ'ימיצ'נגה המיתולוגית. זו השנה השביעית בה מקיים השף אבי קונפורטי את ארוחת המחווה למסעדה המיתולוגית, כשהתפריט יוקדש למנות הדגל של צ'ימיצ'אנגה, לצד מנות הדגל מהתפריט של טופולופומפו. בין המנות: סביצ'ה לוקוס, עגבניות דבש, ליים פרואני וצ'יפוטלי סגול; טונה טרטר טאקו, קרם טוגרשי ירוק ועצבני; טפיוקה רילאנו, כיסוני טפיוקה במילוי פרגית, דלעת, קשיו וצ'ילי אדום; חמוץ מתוק חריף ומאלחש, פרגית בחומץ סיני שחור, דבש, רסק פולי סויה ואבק פרחי פלפל סצ'ואני יבש, צ'יפורה סנטה פה, מחית תפוחי אדמה וגבינת עיזים, ליים פרואני ושמן לימונים ירוק ועוד. לצד המנות יוגשו גם המרגריטות של צ'ימיצ'אנגה. יש להזמין מראש.

טופולופומפו, הסוללים 14, תל-אביב, 03-6910691. לא כשר

ארוחה שחורה בג'יאקונדה, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות היין ג'יאקונדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסלון הקולינרי ג'יאקונדה מארח את עיתונאית האוכל רונית ורד והקונדיטורית מיכל בוטון, במחווה לארוחה השחורה של גרימו דה לה רנייר, מבקר המסעדות הראשון בהיסטוריה, ומאבות הגסטרונומיה הצרפתית אשר ערך בימי חייו שתי ארוחות שחורות דרמטיות. המוזמנים קיבלו הודעה על פטירתו המדומה, סעדו באוכל שחור, על רקע תפאורה של ארונות קבורה ותכריכים. בארוחת המחווה יספרו על חייו, על מדריך המסעדות הראשון בהיסטוריה והשפעתו על מדריכים עדכניים, על קסמי האוכל שחור ועל הולדת המסעדה המודרנית. בתפריט: פוקצ'ות שחורות עם טפנד זיתים, טחינה שחורה ושאר מטבלים שחורים, בריוש ארגמן ממולא, ג'לי פירות יער שחורים, מאפה מלכותי בהשראת המטבח הצרפתי והפתעות נוספות. לכל אלה יותאמו יינות שחורים. המפגש יתקיים ביום ב', 24 בפברואר בשעה 20:00 ( 490 שקלים למשתתף).

ג'יאקונדה, פרישמן 73, תל אביב. ההרשמה באמצעות כרטיס אשראי בלבד בטלפון: 03-6006863 או 052-6636638.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ארוחה וסדנת צילום בסמארטפון במסעדת כתית, ת"א

ברווז של מאיר אדוני בכתית במסגרת סדנת foodography. דן פרץ,
ברווז של מאיר אדוני ב-foodography/דן פרץ

מאיר אדוני, צלם האוכל דן פרץ, יקבי כרמל, ומעצבת הכלים האמנית עדי ניסני מציגים את foodography ' ארוחה חווייתית בכתית שמשלבת אוכל, יין, וסדנת צילום אוכל בסמארטפון. קהל הלקוחות יעבור תוך כדי הארוחה שבישל מאיר אדוני סדנת צילום אוכל של דן פרץ. כל מנה בארוחה מתארת ומלמדת אספקט שונה בצילום האוכל, מסייעת לסועד להבין כיצד להעצים ולמקסם את התמונות שלו באמצעות מספר צעדים וכל זאת באמצעות מכשיר הסמארטפון בלבד. בסדנה ילמד הצלם דן פרץ כיצד להתמודד עם מנות שונות בתהליך הצילום מבחינת צבעוניות, תאורה, זוויות צילום ועוד. את ארוחת הטעימות תלווה סדרת היינות היוקרתיים של יקבי כרמל (599 שקלים לסועד). הרשמה דרך אתר הפרוייקט או במסעדת כתית.

כתית, רח' נחלת בנימין 57, תל אביב. 03-5107001. לא כשר

ערבים פליאוליתים ב-NG, תל אביב

NG. בן יוסטר,
ארוחת פליאו ב-NG/בן יוסטר

ערבים פליאוליתים ב-NG, תל אביב

במסעדת NG תוגש מידי שני בערב, החל מהשבוע ארוחה המבוססת כולה על התזונה הפליאוליתית. הארוחה מורכבת משש מנות בשר ייחודיות בדרגות עשייה שונות, בליווי תוספות צבעוניות: טרטר כנעני - חלקי פנים של טלה, שהסועד מערבב בעצמו בליווי עגבניות וטחינה, ליידי סינטה - נתח רייר, שהסועד צורב בעצמו על צלחת לוהטת, עם רוקט, ראמפ סטייק – מידיום רייר, צלעות טלה - מדיום עם גבעה ירוקה של עשבים קצוצים, ברווז - מידיום וול, מצופה פפריקה ספרדית ונענע קצוצה, בליווי תפו"א צבעוניים, שורט ריב - וול דאן, מעושן ולקינוח - סורבה פירות. משקל כל מנה 80-150 גרם לאדם (185 שקלים לסועד).

NG, אחד העם 6 נווה צדק, תל אביב, 03-5167888. לא כשר

שוק לילה במטבח לילה, תל אביב

מטבח לילה. צילום: שרית גופן,
תאוות בשרים במטבח לילה/צילום: שרית גופן

ביום שני בערב תתחיל במסעדת מטבח לילה מסורת של שוק לילה. במסגרת ערבים אלו יארח השף בועז פלד בחודשים הקרובים ספקים מובילים מהשווקים השונים עמם הוא עובד, שיגיעו לערב אחד למסעדה עם תוצרתם הטריה. השבוע יתארח ירון קסטנבאום מהמיט מרקט שבשוק הכרמל לערב תאוות בשרים הכולל ארוחה בת תשע מנות מנתחי הבקר השונים: ברוסקטה ראגו צ'אך ושום ירוק; טרטר וייסבראטן, קליפת לימון ושמן זית; סקלופיני כף במרסלה וחמאת נואזט; ראמפ סטייק, אוסובוקו אחורי ממולא במח, מרווה ורוזמרין עם שאלוט; כרוב בלאדי ממולא ומבושל בציר עצמות ועוד (250 שקלים לסועד).

מטבח לילה, לילנבלום 43 ת"א,03-5660481. לא כשר

עסקיות צהריים בטיבי'ס, ורד הגליל

טיבי'ס. בועז לביא,
קבב טלה בטיבי'ס, עכשיו גם בעסקית/בועז לביא

במסעדת טיבי'ס מציעים תפריט עסקיות חדש הכולל מנה ראשונה ועיקרית לבחירה במחיר המנה העיקרית. בין המנות הראשונות תמצאו ברזאולה תוצרת בית, נקניקיות כפריות, סלמון כבוש, ריזוטו סלק ושמנת חמוצה, סיגר אסיאתי ועוד. בין העיקריות שורט ריב משויש, פילה דג טמפורה, קבב טלה, אנלוטי במילוי פטריות ועוד. ניתן יהיה גם ליהנות במסגרת העסקית מארוחת המבורגרים זוגית הכוללת שני המבורגר טקסס 220 גרם עם צ'יפס ובקבוק 750 מ"ל בירה בזלת במחיר 75 שקלים.

טיבי'ס, צומת כורזים, חוות ורד הגליל, 04-6330885. לא כשר

המטבח של רמה מארח, הרי יהודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבח של רמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף תומר ניב מהמטבח של רמה ישתף פעולה ביום חמישי (26 לפברואר) עם סלווה עוודאלה, בעלת מסעדת הבית של סלווה שבעין נקובא השכנה, בארוחה המבוססת על מתכונים מסורתיים עם נגיעות עכשוויות ומורכבת מחומרי גלם מקומיים, ירקות אורגניים מקומיים. בתפריט: סלטים - קרם תומה קריספי, מרק מטבוחה, שושברק חצילים, טחינה ירוקה, חובזה, ועוד. לראשונה יוגשו הממולאים של סלווה - ירקות ממולאים באורז ובשר, עיקרית לבחירה בין צוואר טלה ממולא באורז ובשר, עוף ממולא, דג ממולא או שוק טלה, עם תוספת לבחירה, ולקינוח גלידת פיסטוק בקלאווה (186 שקלים לאדם).

המטבח של רמה, בכניסה ליישוב נטף, הרי יהודה, 02-5700954. לא כשר

ארוחת סטייקים באנגוס

אנגוס. אנטולי מיכאלו,
ארוחת שישה סטייקים באנגוס/אנטולי מיכאלו

במסעדת אנגוס יגישו במהלך פברואר ומרץ ארוחת 6 סטייקים. הארוחה כוללת מנות ראשונות: סטייק טרטר, פלנק סטייק, מינוט סטייק טלה, פיקניה, עיקריות: סינטה מושחרת וטיבון טלה, לחם הבית, סלסה, סלט ירוק, הום פרייז ומבחר קינוחים. הארוחה כוללת יין או בירה מהחבית, שתיה קלה ושתיה חמה (250 שקלים לאדם).


סניפי אנגוס

טייקאיט מרחיבה את התפריט, תל אביב

טייקאיט. אפרת ליכטנשטט,
טייקאיט מתרחבת/אפרת ליכטנשטט

רשת בתי הקפה האורגנית טייקאיט משדרגת את תפריט האוכל עם מנות חדשות: סלט קינואה עם חמוציות ללא סוכר, סלט בורגול עם עדשים שחורות, טוסט בולגרית עם ארטישוק מוחמץ וטפנד של זיתי קלמטה ופטרוזיליה, טוסט חלומי זעתר עם פלפלים קלויים בתחמיץ וזיתי קלמטה וטוסט גאודה עם חמאת טימין ופטריות (20 שקלים למנה).

takeat, רחוב הרצל 16 תל אביב. כשר

פסטיבל תושבים מבשלים, קרית ים

פסטיבל תושבים מבשלים. אסנת גואטה, מערכת וואלה! NEWS
תושבים מבשלים/מערכת וואלה! NEWS, אסנת גואטה

פסטיבל תושבים מבשלים בקרית ים ייערך בין התאריכים ה- 1-6 במרץ ויארח כ-500 תושבים, חלקם מוכרים בתחום הבישולים הביתיים וחלקם פורצים לתודעה המקומית לראשונה. הפסטיבל יציע אוכל ביתי מוכן לקניה במקום, שוק איכרים מגוון אשר יעניק במה ליצרני בוטיק מקומיים, חקלאים, בעלי יקבי בוטיק, גבנים ועוד. בנוסף, המדעפארק יארח בכיתות המרכז סדנאות בישול וסדנאות אומן מבכירי השפים בישראל, ביניהם ישראל אהרוני, אייל שני, שאול בן אדרת, אבי לוי, אבי ביטון, אביב משה ועוד. הכניסה חופשית.

להרשמה מראש לסדנאות הבישול ולפרטים נוספים

ארוחת ספורט במוזס

מוזס. דן לב
ארוחת ספורט במוזס/דן לב

ברשת מוזס מציעים ארוחת ספורט חדשה, המוגשת בעת הקרנת משחקי ספורט נבחרים על מסכים בכל סניפי הרשת. ברשת ישדרו משחקי ספורט מליגת האלופות, יורוליג, הליגה הספרדית ומשחקים של נבחרת ישראל ויציעו לסועדים ארוחה הכוללת דאבל בורגר (300 גרם), תוספת ו-1/3 גולדסטאר (75 שקלים*. הארוחה תוצע גם במשלוחים.

סניפי רשת מוזס, 9449*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully