וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים נקניקיות? הכירו את ביירן מרקט

26.2.2015 / 15:00

המסעדה הבווארית ביירן תפתח בקרוב דוכן גרמני בשרונה מרקט בת"א, בפורמט שונה המותאם לשוק - בתכנון שלל סוגי נקניקיות, צ'יפס ומטבלים מיוחדים מגרמניה

ביירן מרקט. אפיק גבאי
ביירן מרקט - בקרוב/אפיק גבאי

פחות מחודש נותר עד הפתיחה המיוחלת של מתחם שרונה מרקט, וככל שהמועד מתקרב אנחנו מגלים על עוד ועוד פתיחות מסקרנות. לא מזמן היה זה ישראל אהרוני שהכריז על פתיחת ראמן בר במרקט, לפניו היו גם אבו חסן שהודיעו שהם סוף סוף כובשים גם את מרכז ת"א, וכדי להשלים את קיבוץ הגלויות מצטרפת כעת גם מסעדת ביירן הבאוורית לחגיגה.

ביירן נפתחה לפני שנתיים ברחוב פרישמן בת"א, על ידי שלושה שותפים - אביעד יצחק, עופר בן אור ודור קליימן. שלושת השותפים הביאו למעשה לת"א קונספט שלא היה קיים בה קודם - אוכל בווארי, באווירה גרמנית מסורתית עם מוזיקה עליזה וכוסות בירה גדולות בצורת מגף.

ביירן מרקט. אפיק גבאי
ככה זה הולך להיראות/אפיק גבאי

"במהלך השנתיים האלו, גילינו שיש ביקוש גדול מאוד, גם לאוכל וגם לאווירה" מספר יצחקי, אחד הבעלים, "המקום לא פונה רק לקהל תל אביבי או לתיירים, מגיעים לכאן מכל הארץ -מבאר שבע ומקריית שמונה".

כעת גם הצוות של שרונה מרקט זיהה את הפוטנציאל והזמין את בעלי המקום לתת את הפרשנות שלהם לביירן מרקט. "המקום החדש יהיה שונה", מספר יצחקי. "פחות מסעדה ויותר דוכן בקונספט מדליק שיתאים לאופי המרקט, אבל עדיין עם האווירה והעיצוב שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ביירן מרקט. אפיק גבאי
יאללה, אנחנו מוכנים/אפיק גבאי
"המתחם הזה הולך להיות הדבר הבא בישראל",

הדוכן יציע נקניקיות גורמה מיוחדות, בהן נקניקיית ציידים עגל-אווז ארטישוק קלוי, מיונז בירה ושבבי בצל, נקניקיית עגל ואמנטל עם שמנת-חזרת ובטטה קריספית, נקניקיית קארי ועוד. בתפריט תמצאו גם אגף של שניצלים בהם שניצל ברגר עם אווז מעושן ואיולי בירה, ונשנושים שונים כמו צ'יפס, פרח בצל בטמפורה, חטיפי קנקר ועוד. אנשי ביירן דאגו גם לייבא מגרמניה מטבלים מיוחדים שלא ניתן להשיג בארץ, בהם חרדל מתוק, דיז'ון מיוחד ועוד.

"המתחם הזה הולך להיות הדבר הבא בישראל", אומר יצחקי, "בתור אוהד מושבע של הבוהו מרקט בלונדון, אני מאוד שמח להיות חלק מהפרויקט הזה, זה מטורף ואני חושב שזה פונה לכל סוגי הקהל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully