וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בלוינסקי: בר דגים ועראק

20.4.2015 / 15:13

התנופה בשוק לוינסקי בת"א ממשיכה. השבוע נפתחה שם פימפנלה, מסעדת דגים שמתמחה במשקאות אניס מרחבי העולם

פימפינלה. עדי אביכזר,
פימפנלה/עדי אביכזר

שוק לוינסקי ממשיך להתעורר לחיים ולהיות אחד ממקומות הבילוי הכי שוקקים בתל אביב. למסעדות ובתי האוכל הפופולריים דייגו סאן, דלידה, אוזריה ועוד, הצטרף מקום חדש שנקרא פימפנלה (אניס בלטינית), אשר מתחיל השבוע בהרצה. המקום מתמחה בסוגי אניס מרחבי העולם, לצד מנות שונות של דגים טריים.

את המקום פתחו שלושה שותפים: קובי עזרן, עופר אפשטיין וניר פלטר, כשהשניים הראשונים הם בעלי 3 ברים בחיפה: מורגן, לוסיה וטסלה. לאחר מגורים של מספר שנים בת"א, ובילוי זמן רב באזור לוינסקי החליטו החברים שהגיע הזמן לפתוח מקום גם במרכז. "אנחנו אנשים שאוהבים עראק ואניס, והרגשנו שאין בית מספיק רחב למשקאות הללו, החלטנו שהגיע הזמן להרים את הכפפה ולעשות את זה כמו שצריך". מלבד סוגי אניס מרחבי העולם עובדים כעת הבעלים על זיקוק אניס ייחודי משלהם במזקקה בבעלותם ברמת הגולן.

פימפינלה. עדי אביכזר,
עוד קצת עראק, עוד קצת עראק/עדי אביכזר

בין נמל מרסיי ללבנטיניות

בגזרה הקולינרית חברו הבעלים אל השף בועז פלד, השף של מטבח לילה (אשר עבד בעבר בין היתר עם אייל שני במסעדת צפון אברקסס). פלד בנה תפריט המושתת על דגה טריה ופירות ים, המציע דגים בכל צורות ההכנה: כבושים, מלוחים, נאים, ומטוגנים. "הקונפסט מבחינתנו הוא מפגש של חיבור מאוד עמוק לאזור לוינסקי ולמעדניות פה, יחד עם השראה ואווירה של נמל מרסיי", מסביר פלד. "זה מה שהנחה אותנו גם בווייב שנוצר במקום וגם בבניה של התפריט, החיבור בין נמל מרסיי ללבנטיניות. הרעיון הוא שאנשים יקבלו דגים ופירות ים, בחוויה של אוכל רחוב. יש תפריט שבועי, אבל מה שיוצא באותו יום מהים של יפו מגיע אלינו".

בין המנות שיוגשו בשבוע הראשון בתפריט מטיאס עם שמנת חמוצה ותפו"א, קרפצ'יו מוסר, קלמרי פריך, מליטות מטוגנות, צ'יפס ודגים, סלט שוק ועוד. בין הקינוחים יש קרם בוואריה או פחזנית מלבי ( 32 ל-42 שקלים למנה).


פימפנלה, נחלת בנימין 115 פינת מטלון, ת"א. לא כשר. שעות פתיחה: א'-ו' (בהמשך ייפתח גם בשבת), בין השעות 10:00-01:00. בתקופת ההרצה המטבח נפתח החל מהשעה 19:00.

  • עוד באותו נושא:
  • פימפנלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully