וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מנות בראנץ' חדשות בברד סטורי

3.5.2015 / 12:28

פסטיבל אוכל מקסיקני בשלל מסעדות, קינוחים חדשים בטרטוריה חבה בירושלים ובראנץ' חדש בברד סטורי - כל המקומות שתרצו לצבור בהם קלוריות השבוע

מנות בראנץ' חדשות בברד סטורי, ת"א

ברד סטורי. צילום: מתן כץ,
בראנץ' בברד סטורי/צילום: מתן כץ

בברד סטורי מרעננים את התפריט לקראת הקיץ ומוסיפים מנות בראנץ' מיוחדות לשעות הבוקר. המנות יוגשו בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-14:00. כמו בתפריט הרגיל, כל מנה מורכבת מלחם ייחודי לה. בין מנות הבראנץ' החדשות: סנדביץ' קרואסון- אווז, גאודה וביצת עין, מוגש עם סלט ירוק (38 שקלים), אינגליש קון קארנה - אינגליש מאפין עם צ'ילי קון קארנה וביצה עלומה (54 שקלים), סמבוסק תרד- ממולא בביצה קשה, עלי תרד חלוטים, פטה עזים ומוצרלה (48 שקלים). לצד המנות נוספו מאפי בוקר חדשים כמו מקלות פרמזן, מאפי בזיליקום, רוגלך ועוד.

ברד סטורי, דיזינגוף 88 תל אביב, 03-5283888. לא כשר

קפה קדוש מתארח בקוצ'ינה תמר, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוחים של קפה קדוש בקוצ'ינה תמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים רביעי וחמישי (6-7 למאי) יתארחו בקוצ'ינה תמר הזוג איציק וקרן קדוש, בעלי המוסד קפה קדוש. השניים יצרו לכבוד הערב תפריט ספיישל קינוחים בניחוח אילטקי ביניהם פחזניה איטלקית במילוי פיסטוק, מגה מקרון ממולא קרם לימון, קרם מסקרפונה תותים ומרמלדות פרי, קנולי ממולא ריקוטה ושוקולד ועוד.

קוצ'ינה תמר, רחוב הצפירה 10, תל-אביב, 036390407. לא כשר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מסיבת פתיחת הקיץ בג'ויה, ת"א

ג'ויה. אפיק גבאי
חוגגים בג'ויה/אפיק גבאי

מסעדת ג'ויה ברמת החייל תקיים ביום שישי הקרוב (8 למאי) מסיבה לכבוד פתיחת הקיץ. בחצר המסעדה, כמו גם בתוכה, תנוגן מסעדה מוזיקה חיה, יינות גוורצטרמינר ובלנד ארומטי של יקבי בנימינה ימזגו לאורחים ללא הגבלה. בין השולחנות יסתובבו מלצרים עם מנות פרי יצרתו של השף יובל פכלר ביניהן פנצנלה, ארנצ'יני, סלטון של תפו"א מדורה ופורל, קרודו דג ים, ספייסי סאמר פסטה, ריזוטו קינואה וסלקים, שיפוד טלה על קרם אפונה ועוד. המסיבה תיפתח בשעה 12:00 ותסתיים בשעה 16:00. מחיר לאדם – 100 שקלים.

ג'ויה רמת החייל, רחוב הברזל 4, ת"א, 03-6447031. לא כשר

קינוחים ירושלמים בטרטוריה חבה, ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרטוריה חבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת טרטוריה חבה משיקה קולקציית קינוחים חדשה המשלבת בין הקונדיטוריה הצרפתית הקלאסית לבין חומרי גלם ירושלמים. גבריאלה סטיקלרו, הקונדיטורית הראשית של המקום, פיתחה שלל עוגות ויטרינה, קינוחים ומאפים עם פרשנות מודרנית, המתבטאת בשילוב פיצוחים ותבלינים מהשוק. בין הקינוחים בתפריט: אקלר בזיגוג מי ורדים, במילוי מלבי ופיסטוקים מקורמלים מסוכרים מעל (22 שקלים), טארטלט במילוי שוקולד קפה והל (32 שקלים), ברולה פיסטוק ופטל (32 שקלים), קערת קדאיף במילוי פיצוחי שוק מקורמלים וזביון ערק (31 שקלים), מילפיי של טוויל שומשום עם גנאש קפה והל (28 שקלים), ועוד. את הקינוחים ניתן להזמין בסיום הארוחה לשולחן או לקחת הביתה מוויטרינת הקונדיטוריה.


טורטוריה חבה. יפו 119, ירושלים, 02-6233379. כשר

פסטיבל סינקו דה מאיו, ת"א

סינקו דה מאיו. אפיק גבאי
חגיגה מקסיקנית בת"א/אפיק גבאי

אל חגיגות ה- Cinco de Mayo, שנערכות במקסיקו ב-5 למאי, יצטרפו השנה שלל המסעדות המקסיקניות של ת"א. בין התאריכים 3-9 למאי, יציעו המסעדות המשתתפות מנות ספיישל ותפריטים מקסיקניים מיוחדים. המסעדות המשתתפות הן: אל טאקו, מקסיקנה, מסקל, טאקריה, צ'אנגוס, לוס ברנינג טאקוס, פאנצ'ו ובנדיקט.

לפרטים נוספים

ערבי שף בזובי זו, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוכל לבנוני של כאמל השלמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר הזובי זו יוצא בשיתוף פעולה עם בירת הייניקן הכולל סדרה של ערבי שף משותפים. יריית הפתיחה תהיה ביום שלישי, ה-5 למאי, בניצוחו של השף כאמל השלמון, אשר יגיש אוכל לבנוני. בין המנות עלי גפן ממולאים באורז ובעשבי תיבול, חומוס אבוקדו עם קלמרי קריספי, נקניק סוג'וק עם שום ולימון, שישברק עם רוטב עגבניות חריף, סינייה דג ועוד.

זובי זו, בן יהודה 185 ת"א, 054-3880000. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully