וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ולמדו: הטריק הפשוט שיעזור לכם לבחור אבוקדו בשל

29.6.2015 / 11:42

מסתבר שיש טריק ממש פשוט שיעזור לכם לקבוע האם האבוקדו שבסל הקניות שלכם בשל ומוכן לאכילה - וזאת כמעט מבלי לגעת בו. תראו כמה זה קל

Buzzfeed

נכון שזה מאכזב לחתוך אבוקדו ולגלות שהוא חום וחלקלק מבפנים? הרי את האבוקדו פורסים בדרך כלל ממש לפני ההגשה - כך שעד רגע החיתוך אין לנו באמת דרך לדעת האם הוא בשל ומוכן לאכילה. גם לצרה הזאת נמצא פתרון מפתיע ופשוט כל כך, שאנו בטוחים שתאמצו אותו בפעם הבאה שתצטרכו לבחור אבוקדו.

בזכות הטריק השווה הבא - אותו גילתה אריקה, בלוגרית מזון וגינון מסיאטל - תוכלו לגלות לכם האם הפנים של האבוקדו הוא ירוק ועסיסי או חום וחלקלק מבלי לחצות אותו לשניים. המפתח נמצא בגבעול של האבוקדו - החלק היחיד שנותן הצצה למה שקורה מתחת לקליפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפתרון נמצא מתחת לגבעול/מערכת וואלה!, צילום מסך

פשוט קלפו את הגבעול הקטן שבחלק העליון של האבוקדו והביטו בו - אם מופיע גוון חום - האבוקדו כבר בשל מדי וייתכנו להם כתמים חומים בפרי. אם נגלה לפניכם צבע ירקרק - יש לכם אבוקדו שאינו בשל מספיק, אבל כבר ניתן לאכול אותו. אבל - אם הצבע הוא צהבהב - מצאתם אבוקדו בשל ואתם מוזמנים לאכול אותו. בנוסף, אם הגבעול מתקלף בקלות - הפרי הינו בשל. אם קצת קשה לכם לקלף אותו - הינה לכם עוד סיבה לחשוד שהוא אינו בשל מספיק לאכילה. נסו בעצמכם והיווכחו.

עוד באותו נושא

לא מה שחשבתם: זו הדרך הנכונה והבריאה לקלף אבוקדו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצבע צהבהב? ברכותינו - הפרי בשל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully