וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רושפלד לא נח: יפתח שתי מסעדות חדשות בחודש הקרוב

29.7.2015 / 15:52

בשלושה חודשים בלבד, הספיק השף יונתן רושפלד לפתוח את מסעדת ארוחת ערב, להיפרד לשלום מקבוצת המסעדות שכללה את הרברט סמואל וטאפאס אחד העם, ולהודיע על פתיחתן של שתי מסעדות חדשות במיקומים מפתיעים

צילום: סיפור בדקה

השף יונתן רושפלד לא נח. בשלושה חודשים הוא הספיק לפתוח את מסעדת ארוחת ערב, בה הוא חזר לעשות את מה שהוא הכי אוהב, שזה לעמוד במטבח ולבשל אוכל אמיתי, להיפרד לשלום מקבוצת המסעדות של עדי'ס לייף סטייל שכללה בין השאר את "הרברט סמואל" ו"טאפאס אחד העם" ולהודיע על פתיחתן של שתי מסעדות חדשות.

אחת מהן תיפתח כבר בשבוע הבא בירושלים, במקומה של מסעדת "קבלייר" המפורסמת, ותיקרא "ארוחת ערב ירושלמית". השנייה תיפתח בשבוע הראשון של ספטמבר במלון הבוטיק בראון בתל אביב ותיקרא "ארוחת ערב מהים". על פי פרסומים, נראה שגם שם ישמור רושפלד על הקו המינימליסטי של מסעדת "ארוחת ערב" עם שתיים-שלוש אופציות של מנות דגים מדי יום, שיוגשו בצורה פשוטה ולא מתחכמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לנו יש תחושת בטן שזאת ממש לא המסעדה האחרונה שרושפלד יפתח השנה, ורצינו לדעת: מה עם מסעדת ארוחת בוקר?!

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully