וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת הקינוחים החדשה של ממציא הקרונאט

4.8.2015 / 11:50

ממציא הקרונאט, דומיניק אנסל, הגה להיט חדש: ארוחה המורכבת משמונה קינוחים, שאמורים לעורר בנו זכרונות של חוויות ראשוניות שחווינו בחיים כמו אמירת המילה הראשונה, נשיקה ראשונה ושברון הלב הראשון

צילום: סיפור בדקה

השף דומיניק אנסל, האיש שהביא לעולם את הקרונאט, המציא חידוש נוסף - ארוחה המורכבת משמונה קינוחים, שאמורים לעורר בנו זיכרונות של רגעים של חוויות ראשוניות שחווינו בחיים.

"אוכל וזכרונות זה משהו שהולך ביחד", מסביר אנסל את לידת הרעיון. "כולנו זוכרים רק את המנות והארוחות שיש לנו רגש אליהן, כשיש לנו חיבור, תחושות, משהו שאנחנו חולקים עם מישהו".

מסעדת הלבבות השבורים. צילום מסך
קינוח לב שבור/צילום מסך

בין הקינוחים שיוגשו בארוחה ישנו קינוח איים צפים של מרנג, המרכיבים את אותיות המילה הראשונה שאמרתם. הקינוח שאמור להזכיר את הנשיקה הראשונה שלכם מורכב מפטל, נענע וקרם וניל ומוגש בכלים מיוחדים שאמורים לחוש ביד כמו לחיים. בעוד הגברים יקבלו לחיים חלקות, הנשים יקבלו כלי מחוספס. קינוח הפעם הראשונה שנשבר לכם הלב הוא אמנם מתוק, אבל תוכלו לאכול אותו רק אחרי שיעלה באש ואז יישבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוח הנשיקה הראשונה - לנשים ולגברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו במקרה הקרונאט, גם כאן, לא פשוט יהיה להגיע לאכול את ארוחת הקינוחים. הארוחה מתקיימת בתאריכים ספציפיים בלילות שישי, שבת וראשון בלבד, בשני סבבים, כאשר בכל סבב יכולים לשבת 8 אנשים בלבד. ההרשמה לכל ארוחה נערכת שבעה שבועות מראש, ועד כה המקומות נתפסו במהירות. למסעדת הקינוחים קרא אנסל בשם U.P ראשי תיבות של אפשרויות בלתי מוגבלות, וכן גם בגלל היותה ממוקמת ממש מעל המאפייה המפורסמת שלו.

השתתפות בארוחת הקינוחים עולה 85 דולרים לאדם, לא זול, אבל לפחות הרווחתם גם טיפול פסיכולוגי על הדרך.

לרכישת כרטיסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה המילה הראשונה שלכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully