וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק נמל יפו נפתח בקרוב מחדש - מי כבר הצטרף? ומה נאכל?

9.8.2015 / 11:27

תל אביב בקדחת שווקים. אחרי שרונה מרקט, שוק רמת החייל ורוטשילד העתידיים, ייפתח מחדש גם שוק נמל יפו עם 120 דוכנים בהם אוכל יפואי אותנטי, דוכנים עם כנאפה ועלי גפן ואייל שני אחד

נמל יפו. יעל לאור, מערכת וואלה!
בקרוב - שוק נמל יפו/מערכת וואלה!, יעל לאור

עכשיו זה כבר רשמי. אמנם לקח לנו זמן להדביק את הקצב משאר ערים קולינריות מובילות בעולם אבל אין ספק שזה קורה, טרנד השווקים הקולינריים כובש את תל אביב. הראשון שעשה זאת היה שוק האיכרים בנמל ת"א, שהוציא בהמשך שלוחות לערים נוספות. בשבוע שעבר נפתח לאחר ציפייה רבה וממושכת שרונה מרקט. אחרי החגים צפוי להיפתח שוק צפון ברמת החייל, ולקראת פסח אמור לקום שוק קולינרי נוסף בפינת הרחובות רוטשילד - אלנבי.

מי שיצטרף לחגיגת השווקים כבר החל מעוד חודש הוא שוק נמל יפו שצפוי לקום לתחייה מחדש. פרויקט נמל יפו הקודם נכשל, מבחינה קולינרית מדובר היום במקום די עצוב. אבל כל זה עתיד להשתנות ממש בקרוב. את הפוטנציאל העצום של נמל יפו לקח לידיו יזם בשם ג'ורג', אשר לא מענויין להיחשף יותר מדי. "אני מעדיף לתת למקום את מלוא תשולמת הלב".
ג'ורג', יליד יפו, מנסה ליצור בשוק החדש תמהיל, שייתן הרבה כבוד ליפו של פעם, שהוא זוכר בתור ילד. "יהיו כאן דוכנים של נשים שיושבות ועושות עלי גפן בעבודת, יד, מגלגלות אותם אחד - אחד, לא קנויים מהסופר, כמו שאנחנו רגילים לראות היום בכל מקום".

פסטיבל שובר מסך 2015. ראובן קסטרו
אייל שני בדרך/ראובן קסטרו

השוק יתפרש על פני כל הרחבה החיצונית בחלק האחורי של הנמל, וכן בהנגאר בו שכן שוק נמל יפו הקודם. רשתות לא תמצאו פה, אבל שם מסקרן אחד כבר בפנים - האיש והמזנון - אייל שני. שני יביא את אוכל הרחוב המוצלח שלו אל השוק ויתמקם במקום מסעדת רוקח ים שפעלה שם עד לא מזמן. "יהיה לו פה שטח גדול, שמשקיף על כל השוק שבחוץ, ומהצד השני על הנוף היפה של נמל יפו", מספר ג'ורג'. מי שעוד הבטיחה את הימצאותה בשוק המתהווה היא מסעדת שיפקה מרחובות.

ומה עוד צפוי להיות במתחם? שוק דגים, שעל פי ג'ורג' צפוי להיות שוק הדגים הכי גדול בארץ, עם דגים טריים היישר מהדייגים של יפו, כשאפשר יהיה לקנות אותם הביתה, או לאכול במקום. דוכן של חומוס שיוכן במקום, דוכן קינוחים - כנאפה, מלבי ובוואריה, ועוד ועוד. סך הכל מתוכננים במקום כ- 120 דוכנים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נמל יפו. יעל לאור, מערכת וואלה!
הדוכנים כבר מחכים/מערכת וואלה!, יעל לאור

"אני יודע שבפעם הקודמת זה לא הצליח", אומר ג'ורג', "אבל אני בא לכאן בגישה קצת אחרת. המחירים יהיו זולים ונוחים, החוויה תהיה אחרת, עם קפה וחומוס של פעם. אני רוצה שהאחיינים שלי יכירו ויחוו את יפו כמו שאני חוויתי אותה כילד. צפויות עוד הרבה הפתעות כאן".

הפתיחה צפויה בעוד כחודש וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully