וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: כנפיים בשקל אצל ניר צוק

30.8.2015 / 13:55

במזללה של ניר צוק בת"א יציעו כנפיים בשקל לאורך כל חודש ספטמבר, אוקינאווה מפנקת בפתיחת שנת הלימודים ובמסעדת פינגווין בנהריה משיקים תפריט לילה. כל מה שטעים השבוע

צילום: קובי אליהו, עריכה: יותם וקס

וידיאו מתוך מסעדת גארדן של ניק צוק

כנף בשקל בגארדן, ת"א

מזללת גארדן של השף ניר צוק תציע במהלך כל ספטמבר, בכל ערב החל מהשעה 22:00 ועד לסגירה כנף עסיסית ומתובלת במחיר של שקל בלבד. הכנפיים בגארדן מגיעות במגוון תיבולים לבחירה: אוריינטלי, חריף וברביקיו.

גארדן, דיזנגוף סנטר, צמוד לשער 7. 050-4416789. לא כשר

אוסאמה דלאל מבשל בכליל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם אירוח ריקה בכליל/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף מעכו אוסאמה דלאל יתארח יחד עם יקב כישור במתחם אירוח הבוטיק ריקה שבכליל, לערב של אוכל ויין. התפריט המגוון שיוגש יורכב מתשע מנות שנבחרו בקפידה והותאמו ליינות. הארוחה פתוחה ל-15 אנשים בלבד. מחיר לאדם: 350 שקלים.

לפרטים נוספים - 052-8283022, נורית

שוק היין

שוק היין של WINEMARKET בשיתוף עם עכבר העיר יתקיים בביסטרו 'אל וסינו', אבן גבירול 192 תל אביב, ביום שישי 4/9/2015 16:00-10:00. מחיר כניסה: 60 שקלים. המחירכולל 25 שקלים שובר לרכישת יין באירוע, טעימות יין ללא הגבלה ומנת טאפאס אחת חינם. מספר כרטיסים מוגבל.
ביסטרו אל וסינו יציע תפריט טאפאסים מיוחד לאירוע, שילוו את היינות שיחלקו היקבים. בין היקבים המשתתפים: יקב פלאם, בן חיים, עמק האלה, מוני ועוד. לפרטים וכרטיסים.

סוגרים את הקיץ במסעדת השקד, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגת אויסטרים במסעדת השקד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת השקד שתעבור בקרוב לכתובת חדשה תציין את סוף הקיץ במיקומה הנוכחי עם מנות של אוייסטרים ולובסטרים. בנוסף, תציע המסעדה ללוות את הארוחה בשמפניה מסוג Drappier carte d'or ב-250 שקלים לבקבוק. את ההזמנה יש לבצע לפחות ארבעה ימים מראש.

השקד, חשמונאים 90, תל אביב, 03-5610546. לא כשר

מסיימים את החופש באוקינאווה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאקי סובה באוקינאווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד סיום החופש הגדול מסעדת אוקינאווה סושי בנווה צדק תעניק בימים שני ושלישי (31 לאוגוסט ו-1 לספטמבר) הטבה למשפחות - בהזמנת מנה עיקרית של הורה מהתפריט, יוגשו לילדים מנות נודלס או אורז מוקפץ בווק ב-15 שקלים ומכוס תה קר ביתי תוצרת בית בחינם.

אוקינאווה, שבזי 46 נוה צדק תל אביב, 03-5101099. לא כשר

דיל זוגי במיטבול, ראשל"צ

מיטבול. צילום: עודד וגנשטיין,
חוגגים במיטבול/צילום: עודד וגנשטיין

מסעדת מיטבול תגיש בימים ראשון ושני (30-31 לאוגוסט) תפריט זוגי מיוחד לאורך כל היום, לרגל סוף החופש הגדול. הארוחה תכלול את הבוצ'ר נתח פרימיום במשקל של 600 גרם - סינטה או אנטריקוט, לצד מנה ראשונה לבחירה, שתי תוספות ושתי כוסות יין או קוקטייל. מחיר לזוג: 290 שקלים.

מיטבול, דרך המכבים 8 ראשון לציון, 03-9646468. לא כשר

מסעדת אלביק החדשה, חיפה

אלביק. צילום: יפית בשבקין, מערכת וואלה! NEWS
קבב חלאבי באלביק/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יפית בשבקין

מסעדת אלביק החדשה בחיפה מציעה תפריט עם מנות כמו תבשיל צוואר טלה ממולא (190 שקלים), מנסף אוסובוקו, בשר כבש עם אורז, שקדים וירקות מאודים (95 שקלים), טאג'ין מסח'ן עוף עם אורז ושקדים וירקות מוקפצים על מצע פיתה כפרית, בצל מאודה סומק ושקדים (75 שקלים), קבב חלאבי מוגש בטאג'ין ברוטב עגבניות בליווי אורז ובצק אלביק (80 שקלים) ועוד.

אלביק, שדרות בן גוריון 6, המושבה הגרמנית חיפה, 04-8552201. שעות פעילות: ראשון-שבת: 09:30 עד אחרון הלקוחות. לא כשר

תפריט לילה בפינגוין, נהריה

פינגוין. צילום: אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר פינגוין/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדת פינגוין משיקה בימים אלה תפריט לילה, המוגש החל מהשעה 21:30. בין המנות בתפריט תמצאו שניצל פינגוין עם תוספת (45 שקלים), נקניקיות בוואריות עם תוספת (40 שקלים), המבורגר (39/49 שקלים), פסטה (40 שקלים), םיש אנד צ'יפס (42 שקלים) ועוד.

פינגווין, שדרות הגעתון 31 נהריה, 04-9928855. כשר

פופ אפ בר ביפו תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת יפו תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת יפו תל אביב של השף חיים כהן תפתח החל מה-2 לספטמבר למשך חודשיים בר מבעבעים בשיתוף פעולה עם יקבי רמת הגולן. הבר יפעל בשעות הערב ויציע תפריט שמפניות לצד ספיישליים מתאימים. טווח מחירי שמפנייה בכוסות: 48-55 שקלים, טווח מחירי בקבוקי שמפניה: 310-355 שקלים. תפריט הבר יציע אוייסטרים ומנות קטנות ביניהן: מרק יוגורט, אנשובי טרי, סלמון מעושן, ברוסקטה שפונדרה, סלט קלמרי, רביולי בוטרדו.

יפו תל אביב, יגאל אלון 98, ת"א, 03-6249249. לא כשר

אגאדיר ידידותיים לילדים טבעונים, רחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ידידותיים לילדים באגאדיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת אגאדיר מתחדשת ומציעה מנה חדשה לילדים טבעוניים, אשר מצטרפת לתפריט הילדים הקלאסי של אגאדיר. המנה המוצעת: שני מיני בורגר טבעוניים עם צ'יפס, מיץ והפתעה ב- 47 שקלים ומשחק במתנה. בנוסף, מוצעים קינוחים לילדים ביניהם ארטיק ילדים ממוס שוקולד לבן ומוס שוקולד חלב מצופה בשוקולד לבן ולטבעונים מלבי פרווה או קסטה חלבה. כמו כן ליין המתנות לילדים החדש של הרשת כולל משחקי זיכרון, פאזל מגנט וערכת דפי עבודה באריזה מהודרת עם צבעים.

רשת אגאדיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully