וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מכינים סנדביץ' מאפס?

19.9.2015 / 0:08

חצי שנה ו-1,500 דולר נדרשו לאנדי ג'ורג' כדי להכין סנדביץ' - כי כשלא קונים אף מרכיב ומכינים מאפס גם גבינה , לחם ומלח זה עשוי לקחת זמן מה, להשפיע על הטעם וכמובן גם על הצפיות הביוטיוב

אפיק גבאי

תעצרו רגע לחשוב - כמה זמן אתם מקדישים להכנת סנדביץ' ביתי? גם אם אתם מהטיפוסים המשקיענים, קרוב לוודאי שלא לקח לכם יותר מכמה דקות לביצוע המשימה.

השבוע פורסם כי צעיר אמריקאי השקיע 1500 דולר וחצי שנה מחייו כדי להכין סנדביץ' מאפס. אנדי ג'ורג', צעיר שלו ערוץ יוטיוב שנקרא "How To Make Everything" החליט לבחון שלב שלב את הכנתו של סנדביץ', ולגדל בעצמו את כל המצרכים הנדרשים. הווידיאו, שעלה השבוע, כבר נושק למיליון צפיות.

התהליך התחיל עם שתילת וגידול ירקות, קציר חיטה ללחם, חליבת פרה וטיפול בדבורים כדי לקבל דבש. הוא אפילו צילם את עצמו הורג עוף במו ידיו ופושט את עורו. כדי להשיג את המלח הוא טס לאוקיאנוס הפאסיפי, כי להשיג מלח ים בעיר הולדתו שבמיניאפוליס היה לא אפשרי. הוא הרתיח את המים כדי לחלץ מהם את המלח. כשטס חזרה הביתה עם התוצר המוגמר, הוא אף נעצר בשדה התעופה בגלל האבקה הלבנה המחשידה שנשא עמו.

כשכל המרכיבים היו מוכנים הוא צילם את עצמו מכין את הסנדביץ'. למרבה האכזבה, כשטעם את התוצר הסופי תגובתו הפושרת הייתה "זה לא רע, זה הכל". אבל אין ספק שהוא הצליח להראות לצופים בכמה מאמץ באמת כרוכה יצירה של משהו פשוט כמו סנדביץ', וכיוון לייצר מודעות לתהליכי ההכנה של האוכל שלנו, כדי שאנשים יפסיקו לקחת אותם כמובן מאליו ויעצרו לחשוב מאין מגיע האוכל ומה הושקע בו בדרך. היעד הבא שלו: לנסוע למקסיקו ולהכין שוקולד מאפס.

שלב 1: מכינים את הגינה

שלב 2: משיגים מי אוקיאנוס, מכינים מלח

שלב 3: מכינים חמוצים

שלב 4: חולבים פרה

שלב 5: חובצים גבינה

שלב 6: קוצרים חיטה

שלב 7: מוציאים דבש

שלב 8: מכינים חמאה

שלב 9: מכינים לחם

שלב 10: שוחטים תרנגולת ומכינים את הסנדביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully