וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן: בקרוב תוכלו לאכול את הקפה שלכם

23.11.2015 / 9:29

שני יזמים מסן פרנסיסקו המציאו סוכריות גומי טבעוניות לחלוטין שמכילות קפאין וסוכר, ואמורות להחליף את כוסות הקפה הסטנדרטיות. זה הזמן להיפרד מסטארבקס?

Go Cubes

האם העולם היה יכול להתקיים ללא קפה? כנראה שלא. המשקה המעולה מחזיק מיליוני אנשים ערניים מדי יום ועוזר לנו להעביר שעות ארוכות של עבודה ולימודים בלי לאבד את השפיות או ההכרה. אבל ג'ופרי וו ומייקל ברנד מסן פרנסיסקו, ארצות הברית, המציאו פטנט שעשוי לגרום לחברות הקפה לפשוט את הרגל.

הכירו את ה"גו קיוב" - סוכריות גומי שמגיעות בצורת קוביות מצופות סוכר. הן מכילות קפאין וסוכר ואמורות לגרום ללועס להרגיש ערני, חד ומרוכז יותר. הסוכריות טבעוניות לחלוטין ומגיעות בשלושה טעמים: טבעי, מוקה ולאטה.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" גם בפייסבוק

קוביות קפה. צילום מסך
לא מדובר במוצר הכי אטרקטיבי על המדף/צילום מסך

המוצר החדש והמהפכני אמור לטענת היזמים להחליף את הקפה הנוזלי שכולנו מכירים ואוהבים. "רצינו לקחת את היתרונות בקפאין ולהפוך אותם למוצר שנוח לחלוק, נגיש ומשתלם", סיפרו היזמים ל"דיילי מייל". כעת הם מנסים לגייס כסף לפיתוח המוצר, שיעלה 15 ליש"ט (88 שקלים) למארז של שש יחידות.

אז כן, הסוכריות יכולות לחסוך זמן יקר בבוקר וכמה כוויות על הלשון, אבל אין כמו ספל קפה מהביל בבוקר קר וכנראה שהן לא יצליחו להפיל מותגי ענק ובתי קפה שהכנסתם מבוססת על המשקה המתוק-מריר. לפחות הם הצליחו לא רע בגזרת הפרסומת. צפו:

עוד באותו נושא

מה בחירת הקפה שלך אומרת עליך?

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully