וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מסעדת האחים מתחדשת

29.11.2015 / 14:04

מסעדת האחים מתחדשת, רוסטיקו חוגגת עשור,פיצרייה חדשה בקרית מוצקין בראנץ' חדש בחולון וסדנת אפיית לחם בבנימינה. איפה מומלץ לאכול השבוע?

מסעדת האחים מתחדשת, ת"א

האחים. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
האחים נפתחת מחדש/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת האחים חזרה השבוע לפעילות לאחר לאחר שיפוץ ומתיחת פנים בגזרת העיצוב, הבר והמטבח. המסעדה התחדשה בבר גדול יותר עם מקומות ישיבה נוספים, וכן במספר קוקטיילים חדשים בשיתוף צוות בר האימפריאל. במקביל, מחדש אסף דוקטור את תפריט המסעדה, עם תנור ג'וספר חדש המופעל על ידי פחמים ומעניק ארומה מעושנת וטיפול גריל ייחודי. כמו כן נכנסו לתפריט מנות אשר מגיש דוקטור במסעדת דוק הסמוכה.

מה אוכלים: פטריות צלויות בשמן עשבים ירוק (33 שקלים), קולורבי אפוי בפחם גבינת המאירי, פרג, טימין ופלפל חריף (33 שקלים), ברוקולי עם טחינה מתובלת פיסטוקים ובצל ירוק (36 שקלים), פרוסות סינטה צלויה בעשבים מעל פחם, עם סלט חציל שרוף זיתים סורים ועגבניות מיובשות (53 שקלים), מדפונה טלה עם קרם חצילים שרופים וסלט עשבים (78 שקלים) ועוד.

איפה: האחים, אבן גבירול 12 תל אביב, 03-6917171. לא כשר

חגיגות 10 לרוסטיקו, ת"א

רוסטיקו. צילום: שי נייבורג, שי ניינבורג
רוסטיקו חוגגת 10/שי ניינבורג, צילום: שי נייבורג

מה קורה: מסעדת רוסטיקו חוגגת 10 שנים לסניף הראשון של המסעדה בשדרות רוטשילד. לכבוד יום ההולדת יגיע השף אנטוניניו אספוזיטו - פיציולו מפורסם מסורנטו שבאיטליה. אנטוניניו יבשל ויאפה מנות איטלקיות ופיצות ובנוסף יצויין העשור בתפריט ספיישל בן 10 מנות שיתחלק לשניים, חמש מנות קלאסיות מהעשור האחרון שיחזרו לתפריט עם שדרוג עדכני וחמש מנות שיוכנו במיוחד לאירוע.

מה אוכלים: בין המנות הקלאסיות: אינבולטיני חצילים - פרוסות חצילים מגולגלות על פסטה עם אורגנו ופרמזן על רוטב עגבניות ובזיליקום (42 שקלים), טליטאטה אלה-רוקולה - פילה בקר צלוי ופרוס, מוגש על רוקולה, עלי סלרי, עגבניות ,בצל סגול ופרמזן (72 שקלים), פיצה ג'נובזה (מהעיר גנואה) עם זוקיני, פסטו, צנוברים, ביצת עין ומוצרלה די בופאלו (62 שקלים) ועוד. בין מנות הספיישל החדשות - טריו אנטיפסטי (45 שקלים), מצי-ריגטוני אלה אמאטריצ'אנה - פסטה "חצי ריגטוני" ברוטב עגבניות פיקנטי עם שום, פטרוזיליה וסלמי מפולפל (64 שקלים), מרק הדרים, מסקרפונה ומרנג - קרם מסקרפונה וניל עם סורבה מנדרינה במרק הדרים קר, אשכולית אדומה ומרנג (41 שקלים) ועוד.

איפה: רוסטיקו רוטשילד, שדרות רוטשילד 15, 03-5100039 |
רוסטיקו בזל, בזל 42, תל אביב, 03-6026969 | פיאצה רוסטיקו, קפלן 22, שרונה תל אביב, 03-5588654 | ויה רוסטיקו, קלמן מגן 3, שרונה מרקט, תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תפריט חורף בפרונטו, ת"א

פרונטו. תמוז רחמן,
קונסומה עוף בפרונטו/תמוז רחמן

מה קורה: מסעדת פרונטו בניצוחו של השף דיוויד פרנקל משיקה תפריט סתיו-חורף .

מה אוכלים: קונסומה עוף בגריל קפלטי כבדי עוף ושמן צ'ילי (58 שקלים), קנלוני סרטנים עם קציפת ביסק וביצה (72 שקלים), טליאטלה שחור לבן עם פירות ים, ציר פרושוטו ואצות מקורמלות (119 שקלים), ספריבס מעושן עם בטטות סגולות, בצל ירוק מוחמץ וג'ל תפוחי עץ (125 שקלים) ופאלדה טלה עם בצלים ממולאים בריזוטו צאן וקרם ארטישוק ירושלמי (129 שקלים).

איפה: פרונטו, הרצל 4, תל-אביב 03-5660915. לא כשר

תפריט חורף בסרדיניה, ת"א

סרדיניה. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
לזניית ים בסרדיניה/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת סרדיניה האיטלקית שביפו מתחדשת עם תפריט חורף חדש.

מה אוכלים: ארנצ'יני במילוי טלה או ארנצ'יני ים במילוי שרימפס, מוסר ים ולימון כבוש, ספגטי סלסיצ'ה עם בשר נקניקית בקר איטלקית פיקנטית (62 שקלים), לזניה ים ברוטב עגבניות, שרימפס, קלמרי, מולים, שום קונפי, צ'ילי, אורגנו, פרמזן (68 שקלים), ריזוטו זעפרן ומוסר ים בעשבי תיבול ופירורי לחם מתובלים (69 שקלים) ועוד.

איפה: סרדיניה, כיכר קדומים 9, יפו העתיקה. טלפון 03-6832211. לא כשר

מסעדת באלינג'רה נפתחה לקהל, ת"א

באלינג'רה. צילום: אנטולי מיכאלו,
באלינג'רה/צילום: אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת באלינג'רה נפתחה רשמית לקהל הרחב בכרם התימנים. המסעדה מציעה מאכלים אתיופיים מסורתיים מבוססי מנת האינג'רה מלחם הטף ללא הגלוטן, תבשילים צמחוניים וטבעוניים, תבשילים בשריים ועוד.

מה אוכלים: חציל בטחינה אתיופית אורגנית עם גרגירי חומוס וסלסה אתיופית (18 שקלים), אינג'רה עם ארבע תוספות צמחוניות לבחירה (45 שקלים, ועוד 18 שקלים למנה בשרית), בין התוספות: תבשיל ירקות בתיבול אתיופי בשם אלצ'ה וואט, תבשיל עוף וביצה דורו וואט, סיגה תבשיל בשר בקר ותבשיל העדשים הכתומות מסר וואט, ועוד.

איפה: באלינג'רה, מל"ן 4 פינת הכובשים 39, כרם התימנים, תל אביב, 03-5252527. שעות פעילות: ראשון-חמישי 12:00-00:00, שישי 12:00-חצי שעה לפני כניסת השבת, שבת: חצי שעה לאחר צאת שבת-00:00. כשר

מולי בלומס חוגגים 15, ת"א

מולי בלומס. צילום: אפיק גבאי,
חגיגת נקניקיות במולי בלומס/צילום: אפיק גבאי

מה קורה: הפאב האירי הראשון שנפתח בישראל, המולי בלומס, יחגוג יום הולדת 15 לסניף המקורי ברחוב הירקון בתל אביב במהלך שבוע שלם, כולל הופעות של הלקה האירית סליוטר. חולצות במהדורה מיוחדת שהודפסו לחגיגות ה-15 יינתנו מתנה בהזמנת שלושה פיינטים של גינס או קילקני, וצפויות הפתעות נוספות.

מתי: בין התאריכים 29 לנובמבר עד ה-5 לדצמבר, בכל יום החל מהשעה 16:00.

מה אוכלים: במהלך השבוע יוצע תפריט 15 שנה מיוחד, שיכלול בין היתר נקניקיות מיוחדות בעבודת יד כמו נקניקיות איריות קלאסיות מטלה, נקניקיית פורט מעגל, טלה ושזיפים שהושרו ביין פורט עם סומק ובהרט. כל המנות ילוו בפלחי תפו"אאפויים בסיידר מגנר'ס עם בצל וגבינה או פירה ברוטב גינס וכרוב כבוש.

איפה: מולי בלומס הירקון, רחוב מנדלי מו"ס 2, פינת הירקון 100 תל-אביב )מול מלון דן. 03-5221558. מולי בלומס שרונה, מנדלר 6, מתחם שרונה, תל אביב (הכניסה מקפלן 26 , מבנה 1), 055-8860188. לא כשר

סדנאות בישול תאילנדי, ת"א

סדנת אוכל תאילנדי. שגרירות תאילנד,
סדנת בישול תאילנדי/שגרירות תאילנד

מה קורה: השפית התאילנדית סנדרה סטפ מגיעה לסדרת סדנאות בנושא אוכל תאילנדי עילי. סנדרה היא בת למשפחה ותיקה בתאילנד של בעלי מסעדות ושפים, וכן בעלת קייטרינג עולמי ובית ספר לבישול תאילנדי, מבשלת לבית המלוכה התאי ושגרירת אוכל תאילנדי בעולם.

מה מכינים: מנות כמו דג מאודה עם רוטב ליים, מרק דגי ים פיקנטי, סלט עם סטייק בקר חריף, סופלה דגי ים ועוד.

מתי: 30 לנובמבר 17:00-21:00 או 1 לדצמבר 09:13:00 או 17:00-21:00.

מחיר: 650 שקלים.

איפה: דן גורמה – המרכז הקולינרי הגבוה, נס לגויים 53 ת"א, 03-6338238

סדנאות אפיית לחם, יקב תשבי

יקב תשבי. רן בירן, מערכת וואלה! NEWS
סדנת אפיית לחם ביקב תשבי/מערכת וואלה! NEWS, רן בירן

מה קורה: במאפיית הבוטיק שבמתחם יקב תשבי יערכו סדנאות אפיית לחם בנות יומיים בהן ילמדו את כל שלבי הכנת הלחם, מבחירת ועיבוד חומר הגלם, הלישה, ההתפחה והאפיה עד לקבלת התוצאה – לחמי מחמצת, בצקי שמרים, פוקצ'ה ופיצה, מאפים ועוד.

מתי: 30 לנובמבר - 1 לדצבר.

מחיר: 590 שקלים.

איפה: מתחם יקב תשבי- כביש 652, בין זכרון לבנימינה
לפרטים והרשמה - 04-6380434

ערבי אורח בקוקבוק, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעות שמחות של מירה איתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: ב- cookbook קפה שבשוק לוינסקי יתחילו השבוע במסורת חדשה של אירוח כותבי ספרי גסטרונומיה ובישול. האורחת הראשונה תהיה מירה איתן, עם ספרה "שעות שמחות", לערב של קוקטיילים וסיפורים על אלכוהול והאנשים שמסביבו.

מתי: יום ראשון 29 לנובמבר בשעה 20:30.

איפה: קוקבוק קפה, זבולון 25, תל אביב 03-5330899 שלוחה 2

מסעדת סילו משיקה בראנץ', חולון

סילו. לינה מיארה וערן שמר צלמים,
בראנץ' בסילו/לינה מיארה וערן שמר צלמים

מה קורה: מסעדת סילו מדיטליאנו בחולון, של השף רובי פורטנוי, משיקה בופה בוקר בסגנון איטלקי- ים תיכוני, אשר יוגש בכל ימי השבוע.

מתי: ראשון -שבת בין השעות 09:00-12:00.

מה אוכלים: מאפים טריים מהטאבון, סלטים, יוגורטים, מאזטים וממרחים תוצרת בית, תפריט ביצים מגוון, שתייה קרה/ חמה ומתוקים.

מחיר: 69 שקלים לסועד.

איפה: סילו, מתחם לה פארק חולון, 03-5733315. לא כשר

פיצה אלכסנדר. צילום: יפית בשבקין,
פיצה אלסנדר במוצקין/צילום: יפית בשבקין

פותחים, סוגרים, עוברים

תומר גולדפרב והשף ירון וידר משיקים את פיצה אלכסנדר- פיצה ממחמצת שאור בקרית מוצקין. בין הפיצות המיוחדות: פיצה סלופי ג'ו- ורסייה מיוחדת לכריך הידוע; קלאסיק שרימפ- עם בייבי שרימפס, שומר כבוש וזיתי קלמטה; מיקס גריל ספיישל- עם רוטב ספייסי ברביקיו ביתי, בייקון, פפרוני וקורנביף; שמנת מעושנת חמוץ מתוק- שמנת עם בצל ובייקון, גבינה ורצועות בייקון מעושן; ועוד.

שדרות ירושלים 3 קריית מוצקין. 04-8404062. לא כשר


- בר היין פר דרייר אשר היה ממוקם ברחוב קינג ג'ורג' בת"א, עובר ללוקיישן חדש ואמור להיפתח בקרוב בכיכר נוגה שביפו.

- האוייסטר בר ברחוב נחמני בת"א נסגר ובמקומו פתחו הבעלים סניף חדש של מסעדת גוצ'ה עם מנות נוספות. (נחמני 26, ת"א, 5597933?03)

- חומוס אבו יויו הירושלמי נסגר בשל המצב הבטחוני ולא יפתח עוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully