וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת אוכל רחוב תאילנדית

27.3.2016 / 16:34

המסעדה התאילנדית החיפאית יוצאת במסורת של מסיבות אוכל רחוב תאילנדי, חגיגה יוונית בתרנגול הכחול ומי מגיע להתארח באיטלקיה בפשפשים?

פוד מון בזוזומאמא, חיפה

זוזומאמא. ישראל אלפסא, מערכת וואלה! NEWS
כמו מסיבת הפול מון, רק עם אוכל. פאד קפאו בזוזומאמא/מערכת וואלה! NEWS, ישראל אלפסא

מה קורה: מסעדת ZOZAMAMA פותחת במסורת של מסיבות "פוד מון"- חגיגה של אוכל רחוב תאילנדי לכל המשפחה, מסיבת קוקטיילים בדליי באקט ומוסיקה לתוך הלילה.

מתי: המסיבה הראשונה תיערך ביום חמישי, 31 במרץ, החל מ-18:00.

מה אוכלים: מנות רחוב תאילנדיות מסורתיות כמו לאפ גאי - פרגית קצוצה ברוטב דגים וליים, נודלס סאם סי - אטריות אורז דקות בשלושה טעמים וצבעים, פאד קימאו - בשר בקר קצוץ גס עם אטריות אורז ואפונה תאילנדית ועוד.

איפה: ZOZAMAMA, החרושת 10 חוצות המפרץ, חיפה.
2707* . לא כשר

חגיגה יוונית בתרנגול הכחול, ת"א

התרנגול הכחול. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
חגיגה יוונית בתרנגול הכחול/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

מה קורה: מסעדת התרנגול הכחול תקיים שני ערבים יוונים בשיתוף לשכת התיירות של שגרירות יוון בישראל. הערבים יכללו מגוון מנות מסורתיות מהמטבח היווני, פרי יצירתם של שפים יווניים בשיתוף עם שאול בן אדרת, שף התרנגול הכחול, כשברקע ינגנו במקום לאונידס ולהקתו.

מתי: 27-28 במרץ.

איפה: התרנגול הכחול, ניסים אלוני 10 ת"א, 03-5443349. לא כשר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שיתוף פעולה של יוסי שטרית ושף בלגי, ת"א

משייה. צילום: דן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
יוסי שטרית מארח/מערכת וואלה! NEWS, צילום: דן פרץ

מה קורה: מסעדת משייה מארחת את השף הבלגי ויקי ג'ונס, הבעלים של מסעדת T-Zilte בעלת שני כוכבי מישלן, למשך שלושה ערבים, במהלכם תציע ארוחת טעימות מיוחדת, פרי שיתוף הפעולה של השף יוסי שטרית עם ג'ונס.

מתי: 30-31 במרץ, כל ערב שני סבבים - 18:30 ו-21:30.

מה אוכלים: הארוחה בנויה כארוחת טעימות של 12 מנות, לצד תפריט יינות של יקבי רמת הגולן, ובירה ג'ייקובסון שתוגש ללקוחות. מחיר ארוחת 12 מנות: 425 שקלים לסועד, מחיר ארוחת 5 פתיחים על הבר: 185 שקלים לסועד.

איפה: משייה, מנדלי מוכר ספרים 5, ת"א, 03-7500999. לא כשר

רועי סופר מתארח באיטלקיה בפשפשים

איטלקיה בפשפשים. צילום: מיכאל טופיול,
רועי סופר מתארח/צילום: מיכאל טופיול

מה קורה: מסעדת איטלקיה בפשפשים תארח את השף רועי סופר לשני ערבים קולינריים אשר יהוו את יריית הפתיחה לסדרת ארועים קולינריים "chef nights" בהם תארח המסעדה מדי חודש שף או דמות קולנרית מוכרת.

מתי: 28-29 במרץ החל מ-19:00.

מה אוכלים: סופר הרכיב תפריט הכולל 14 מנות ביניים ביניהן טרטר לוקוס, טונה קרודו, תבשיל ארטישוק- פול ירוק, אפונה, לימונצ'לו, שקדים, פרמז'ן (צמחוני\טבעוני), פיצ'טה (פיצה קטנה) פטריות, סטרצ'טה - נתחי עגל פרוסים דק על צלחת לוהטת), ניוקי ממולא צוואר עגל, אניולטי תירס ועוד. טווח מחירים: 40-90 שקלים למנה.

איפה: איטלקיה בפשפשים, עולי ציון 16 שוק הפשפשים יפו, 03-6829678. לא כשר

יריד אוכל ואיכרים, רמות מנשה

יריד אוכל ואיכרים ברמות מנשה. רן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
שוק האיכרים בחוות תלמים/מערכת וואלה! NEWS, רן פרץ

מה קורה: יריד האיכרים והאוכל "משלנו" יתקיים ביום שבת הקרוב (2 לאפריל) ברמת מנשה, זאת הפעם הרביעית, במסגרת אירועי "צלילי טבע". היריד יארח מבחר מגדלים ויצרני מזון קטנים מאזור העמקים בחגיגה כפרית של טעמים. בין המשתתפים: גבני גבינות ממחלבת עין השופט וממחלבת הנוקד, יצרני ליקרים מקיבוץ הזורע, האופה ארנון מקיבוץ מגידו עם לחם כפרי, מוסקי שמן זית מגלעד ומעין השופט, דוכני מזון ממעדני השכנים הדרוזים, דוכן אוכל טיבטי, מתוקים של עידית פלוך הקונדיטורית של "ברטה" מרמות מנשה, ניצן סלע אופת עוגות ממגידו ועוד.

לפרטים נוספים

משחק ביין ואוכל בבר היין פורטו, ת"א

מה קורה: אשת היין שירה גרנות והשף אייל מרמלשטיין חוברים לשיתוף פעולה במסגרתו מידי יום שני, החל מהשבוע יקיימו בבר היין פורטו ערבים של "משחק ביין ואוכל". במסגרת הערבים יותאמו יינות מפורטוגל, מישראל ויינות ממדינות עולם ישן נוספות - לעונה ולאוכל שיוגש.

איפה: Porto, טשרניחובסקי 6 ת"א, 03-6206610. לא כשר

השקת יינות של יקב יפו, נווה מיכאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יינות של יקב יפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: יקב יפו שבעמק האלה משיקים את סדרות היינות החדשים באירוע אביבי המציע טעימות ממגוון היינות לצד מנות אביביות קלילות של השף זוכה מאסטר שף – מסימיליאנו דה מתאו.

מתי: יום שישי, 1 באפריל, 10:00-16:00.

מחיר כרטיס: 50 שקלים בהזמנה מוקדמת, 60 שקלים ביום האירוע.

איפה: יקב יפו, עמק האלה נווה מיכאל, 03-6474834

שבוע ולרונה ברשת דן, רחבי הארץ

שבוע ולרונה במלונות דן. בנימין אדם, מערכת וואלה! NEWS
שבוע ולרונה/מערכת וואלה! NEWS, בנימין אדם

מה קורה: בשבוע הקרוב ייערך שבוע שוקולד וולרונה במלונות דן. במסגרת הפעילות, מלונות הדלקס של הרשת - המלך דוד בירושלים, דן אכדיה, דן תל-אביב ודן אילת, יציעו לאורחי המלון ולקהל הרחב מגוון קינוחים כשרים המשלבים את השוקולד.

מתי: 27-31 במרץ.

מה אוכלים: בין מנות הקינוח יוצעו עוגת שוקולד דרום אמריקנית, 30 שנה של ג'ואנחה, טיילת האיים הקריביים, רביולי שוקולד והיער השחור שלי. מחיר כל קינוח: 35 שקלים.

פורט 19 מתרחבת, ת"א

פורט 19. אריאל עוזרי, מערכת וואלה! NEWS
מתרחבים. המבורגר של פורט 19/מערכת וואלה! NEWS, אריאל עוזרי

מה קורה: בר הנקניקיות פורט 19, עבר לאחרונה שיפוץ והתרחב לדוכן סטריט פוד בשרי משודרג הפועל תחת השם פורט 19-MEAT SHACK. התפריט שהציע לפני כן קולקציית נקניקיות שלמה הצטמצם לנקניקיות הנבחרות בלבד, ובמקומן התווספו לתפריט מספר המבורגרים עשויים 100% משילוב של שפונדרה, אנטריקוט ונתח קצבים.

מה אוכלים: בין ההמבורגרים תמצאו המבורגר קצבים שוויצרי- פורט קצבים עטוף בגבינת אמנטל ושבבי בצל מטוגן, קצבים הוואי - פורט קצבים עם גבינה כחולה ופרוסת אננס מתוק, קצבים ירושלמי - המבורגר עסיסי מבשר כבש עדין עם טחינה אדומה ולימון כבוש תוצרת בית. מחיר: 35-63 שקלים.
עוד בתפריט החדש, שלושה סוגי כריכי בשר: ברברי ניו יורק - רצועות סינטה או פילה טרי, ברברי ישראלי - נתחי חזה עוף במרינדת צ'ימיצ'ורי וטחינה אדומה וברברי ריפ - אנטריקוט בבישול ארוך (38 שקלים לכריך, 49 שקלים בארוחה עסקית).

איפה: פורט 19 MEAT SHACK , שלמה המלך 2 תל אביב (פינת קינג ג`ורג`). לא כשר

תפריט אביב במזללה, ת"א

מזללה. צילום: אנטולי מיכאלו,
תפריט אביב במזללה/צילום: אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת מזללה משיקה תפריט אביב חדש פרי יצירתם של השפים מאיר אדוני ואסף שטרן.

מה אוכלים: סלט פירות ים איטלקי, פילה של אביב, סשימי ים תיכון ועוד. בנוסף מחדשת המסעדה עם מנות שניתן להזמין גם בחצאי מנות כמו קרואסון בולונג'רי עם מוח עגל (51/89 שקלים), ויטלו טונטו (71/47 שקלים) ועוד.

איפה: Mizlala , נחלת בינימין 57, תל אביב 03-5665505. לא כשר

עסקיות בסופרה הגרוזינית, ת"א

סופרה. דניאל לילה
עכשיו יש גם עסקיות. חינקאלי בשר בסופרה/דניאל לילה

מה קורה: מסעדת סופרה הגרוזינית בשדרות רוטשילד פותחת כעת דלתות גם בשעות הצהריים ומשיקה תפריט עסקיות חדש, הכולל מנה ראשונה לבחירה ומנה עיקרית, במחיר העיקרית.

מה אוכלים: בין המנות העיקריות לבחירה תמצאו חינקאלי בשר/גבינה/פטריות (62 שקלים), חצ'אפורי גבינות וביצת עין (62 שקלים), קייבסקי – קציצת עוף במילוי חמאה ועשבי תיבול (62 שקלים), ח'אלייה – תבשיל בקר ועגבניות בבישול איטי עם אורז לבן (72 שקלים), סטייק אנטריקוט 300 גרם עם רוטב טקמאלי ופירה חציל ותפו"א (95 שקלים) ועוד.

איפה: סופרה, שדרות רוטשילד 11 ת"א, 03-5356433. לא כשר

פיצות חדשות בסרדיניה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצות חדשות. מסעדת סרדיניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: השף ובעלים של מסעדת סרדיניה, אייל סבן, משיק לקראת האביב קולקציית פיצות בוטיק חדשות.

מה אוכלים: בין הפיצות הבולטות תמצאו פיצה ארבע גבינות – פיצה עם קרם פלפלים אדומים במקום רוטב עגבניות ותערובת של 4 גבינות (58 שקלים), קלצונה ארטישוק- פיצטה מקופלת עם קרם פלפלים אדומים, מוצרלה, לבבות ארטישוק קלויים ואספרגוס טרי (58 שקלים), פיצת קרפצ'יו (68 שקלים), קלצונה טלה (58 שקלים) ופיצה סלסיצ'ה (65 שקלים).

איפה: סרדיניה, ככר קדומים 9 יפו 073-7585626. לא כשר

פסטיבל טעימה מהגליל, מגוון מסעדות בתל אביב

פסטיבל טעימה מהגליל של משק צוריאל. צילום: בן יוסטר,
פסטיבל טעימה מהגליל. הגבינות של משק צוריאל/צילום: בן יוסטר

מה קורה: משק צוריאל משיק גבינות חדשות בקמפיין תחת השם "טעימה מהגליל". במסגרתו, מסעדות רבות בעיר תל אביב יציעו מנות גליליות בשילוב גבינות שונות.

מה אוכלים: כל מסעדה המשתתפת בפרויקט מציעה מנות שונות. למשל, מסעדת מל ומישל תציע ניוקי פריזאי (86 שקלים), מסעדת הכובשים תציע קלצונה - מאפה עם רוטב עגבניות, פטריות צלויות וגבינת מנצ'גו (23 שקלים) או מסעדת מגזינו המציעה פיצה עם גבינת ברי (62 שקלים).

ניתן להתעדכן בפרטים המלאים בדף הפייסבוק

מסעדת אדום מארחת את הנמל 24

מוס שוקולד של הנמל 24. הנמל 24,
גם מוס השוקולד יהיה שם. הנמל 24 מתארחת במסעדת אדום/הנמל 24

מה קורה: מסעדת אדום הירושלמית מארחת את המסעדה החיפאית הנמל 24. רן ראש, השף של הנמל 24, יגיש במסעדת אדום כמה ממנות הדגל של המסעדה.

מה אוכלים: בין המנות, ניתן למצוא מרק בצל מוקצף עם בוקצ'וי וכמהין (45 שקלים), בייבי קלמרי במילוי דוקסל פטריות וגרדת כבד אווז (118 שקלים), גלילות מוסר ים במילוי פטריות, תרד ודלעת (125 שקלים) או מוס שוקולד בשלושה צבעים (52 שקלים).

מתי: 29-30 למרץ.

איפה: אדום, דוד רמז 4 (מתחם התחנה), ירושלים. 02-6246242. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully