וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: בראנץ' איטלקי-ישראלי חדש

10.4.2016 / 16:27

פותחים שבוע עם ידיעות משמחות על בראנץ' איטלקי חדש ומושחת, סניפים חדשים לברגר קינג בתל אביב, סוף סוף שירות משלוחים לטוני וספה ומנות חדשות במסעדת מסעדג

הירו. מערכת וואלה!
הנחה לחיילים בראמן של אהורני/מערכת וואלה!

כמה קטנות:

- רשת הפיצריות טוני וספה חנכה לאחרונה סניף חדש ברחוב הארבעה בת"א. לראשונה משיקה הרשת שירות משלוחים שייצאו מהסניף. שעות פעילות: ראשון - שבת 12:00-00:00, בהמשך יעבוד הסניף אל תוך הלילה. טוני וספה, הארבעה 8 (מול הסנימטק) ת"א, טלפון להזמנות: *2045. לא כשר

- בתחילת חודש מאי ייערכו חילופי שפים במסעדות הרברט סמואל בתל אביב ובהרצליה. השף אדיר כהן עוזב את הרברט סמואל ת"א לטובת מיזם קולינארי בניו יורק. קובי אוחיון, שף הרברט סמואל הרצליה, ימונה לתפקיד השף בתל אביב במקומו, ומור כהן - סו שף ומנהל המטבח בתל אביב, יתפוס את מקומו של קובי בתפקיד השף, בהרצליה.

- השף רוברט קלוגר מונה לשף של מסעדת סרווסריה, אותה עזב לאחרונה עינב אזגורי על מנת לפתוח מסעדה משלו.

- הקייטרינג מזל טלה מינה את השף אבי ביטון כשף הראשי שלו.

- רשת הכריכים "שמונה" פותחת השבוע סניפים בנתניה, באר שבע, חדרה ועפולה. לרשימת הכתובות והסניפים

- HIRO, דוכן הראמן של אהרוני בשרונה מרקט, יעניק מעכשיו 10% הנחה לחיילים לובשי מדים בימים ראשון - חמישי.

- מסעדת קאזה דו ברזיל באילת חוגגת 14 שנים, ולרגל החגיגות,כל זוג אשר יזמין צ'ורסקריה – ארוחת 14 סוגי בשרים, יהנה מבקבוק יין הבית במתנה. קאזה דו ברזיל, שדרות חטיבת גולני 3, אילת, 08-6323032. לא כשר

- חודשיים לאחר פתיחת הסניף הראשון של ברגר קינג בכיכר רבין, הרשת השיקה השבוע שני סניפים חדשים: דיזינגוף סנטר (נפתח ב-7.4) ובקניון עזריאלי (נפתח ב-12.4). לעומת הסניף באבן גבירול, שני הסניפים החדשים כשרים.

בראנץ' איטלקי במסעדת סרדיניה, ת"א

סרדיניה. אנטולי מיכאלו,
בין איטליה לישראל. קרואסון ביצת עין בסרדיניה/אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת סרדיניה, הטרטוריה האיטלקית ביפו העתיקה, משיקה בימים אלו תפריט בראנץ' איטלקי-ישראלי. ארוחות הבראנץ' מבוססות על מגוון מנות ראשונות המוגשות למרכז השולחן, בחירה של מנה אישית, שתייה קלה ושתייה חמה.

מתי: ימי שישי, 10:30-15:00.

מה אוכלים: בין המנות הראשונות תמצאו פוקצ'ה טרייה, ברוסקטה עם ריקוטה, דג וחלמון כבוש, ארטישוק צלוי עם גבינת פיקורינו, סלט קלמרי עם תפוחי אדמה וארטישוק, מטבלים תוצרת בית ומנת אנטי פסטי עם אפשרות צמחונית או בשרית. כמנה אישית תוכלו לבחור בקרואסון חמאה עם שרימפס ונתחי פילה דג מוקפצים, קרואסון עם ביצת עין, ארטישוק צלוי ועגבניות מיובשות, ביצי עין אפויות עם נקניקייה איטלקית פיקנטית, טרין חציל קלוי ועגבניות מיובשות לחות, ועוד.

מחיר לסועד: 89 שקלים.

איפה: סרדיניה, כיכר קדומים 9, יפו העתיקה, 03-6832211. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ארוחת התרמה בטרקלין, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אירועי שפים מבשלים במסעדת הטרקלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: מסעדת הטרקלין תארח אירוע התרמה, בו תוגש ארוחת ערב בת 6 מנות, אותה ירכיבו שישה שפים שונים. כל ההכנסות מהארוחה הן תרומה לעמותת לשובע, הפועלת לסייע לנזקקים ובני נוער בסיכון ברחבי הארץ.

מתי: יום שלישי, 12 באפריל, החל מ-19:00.

מה אוכלים: מרק ערמונים ופטריות של השף ישראל אהרוני, סביצ'ה מוסר ים של השף אייל לביא, מאפה גרוזיני של השפית לילי בן שלום, סינטה לצריבה אישית על השולחן של שף הטרקלין משה יוחנן, מנה של השף ניר צוק, וקינוחים של אורן בקר, מיקי שמו ונעמה אהרון. אל המנות יותאמו יינות שונים מיקבי בוטיק ישראלים.

מחיר הארוחה: 300 שקלים לא כולל שירות. מספר המקומות מוגבל – חשוב להזמין מקום מראש.

איפה: הטרקלין, היכל התלמוד 4, תל אביב. 03-5660013. לא כשר

צי'קטי חוגגת שנתיים, ת"א

צ'יקטי. תמוז רחמן, מערכת וואלה! NEWS
חגיגה איטלקית של מנות קטנות/מערכת וואלה! NEWS, תמוז רחמן

מה קורה: צ'יקטי, בר האוכל והיין האיטלקי חוגג שנתיים של עם מסיבת צהריים טעימה ומשכרת. על המנות הקטנות שיוגשו יהיו אחראיים השפים של המקום, מיכאל גרטופסקי ואוהד לוי. בגזרת הקוקטיילים יעמדו אנשי הלה אוטרה, מבית האימפריאל.

מתי: יום שבת 16 באפריל, החל מ- 11:00.

מה אוכלים: אויסטר לימונצ'לו, שרימפס קוקטייל, ברוסקטה טונה אדומה וקונכיות דג טרטר, שיפודי שרימפס, אספרגוס ותרנגולת עטופה בפרושוטו, ארנצ'יני, קרצ'ופי מטוגן, מולים ופוקצ'ה ביאנקה עם כמהין ועוד.

מחיר כרטיס: 25 שקלים.

איפה: צ'יקטי, יהודה הלוי 58, תל אביב, 03-6853499. לא כשר

תאוות בשרים בגוצ'ה דיינר, ת"א

דיינר גוצ'ה. צילום: שי בן אפריים,
חוגגים עם בשרים בגוצ'ה דיינר/צילום: שי בן אפריים

מה קורה: הדיינר של גוצ'ה משיק בימים אלה מחלקה חדשה בתפריט ה- prime cuts, נתחים מובחרים הנעשים על גריל ונמכרים על פי משקל. בנוסף, בימי ראשון מציעים בדיינר את "ראשון של בשר"- במסגרתו ניתן ליהנות ממבחר של מנות גריל לצד תוספת לבחירה ושליש בירה במחיר של 105 שקלים.

מה אוכלים: ריב-איי- אנטריקוט מובחר נטול עצם (40 שקלים ל-100 גרם), סינטה של פרה (40 שקלים ל-100 גרם), פילה בקר- "שאטובריאן" (45 שקלים ל-100 גרם), פריים ריב- אנטריקוט על העצם (35 שקלים ל-100 גרם).

איפה: גוצ'ה דיינר, אבן גבירול 14, תל-אביב, 03-6911603. לא כשר

מנות חדשות במסעדג, חיפה

מסעדג. יפית בשבקין, מערכת וואלה! NEWS
תפריט חדש. בורי במסעדג/מערכת וואלה! NEWS, יפית בשבקין

מה קורה: מסעדת מסעדג החיפאית שתחגוג בקיץ 48 שנים להיווסדה, מחדשת את התפריט עם מספר מנות על טהרת הים.

מה אוכלים: בין המנות החדשות תמצאו פלטת פירות ים זוגית בחמאה שום ויין לבן או בשמנת ושום (220 שקלים), מנת פיש אנד צ'יפס מסורתית מוגשת בתוך נייר לצד מיונז ורוטב שום-לימון (50 שקלים), שרימפס מוקרם בתערובת של גבינה כחולה ובולגרית (98 שקלים). בסופי שבוע - בורי מבושל בסגנון מרוקאי חריף (88 ש"ח) ועוד.

איפה: מסעדג, שדרות בת גלים 1 חיפה, 04-8524441. לא כשר

תפריט חדש לרשת loveat, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנות חדשות בלאביט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: רשת קפה loveat חוגגת 16 שנים להיווסדה
ומשיקה תפריט אביב - קיץ חדש.

מה אוכלים: בין היתר תמצאו בתפריט תבשיל קציצות בקר/צמחוניות, אורז אדום עם פטריות פורטובלו וכרובית אפויה, טורטייה מקמח סובין מלא במספר סוגי מילויים, מבחר פסטות, קציצות בורגר ברוטב שרי תמר, בורגר טבעוני ועוד.

איפה: סניפי לאביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully