וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא כל כך נעים לראות גארדן סגור: ניר צוק עובר מקום

19.5.2016 / 18:04

מוקדם יותר היום, השף ניר צוק הודיע כי מסעדתו הגארדן בדיזינגוף סנטר נסגרה לצורך מעבר למיקום חדש שעוד לא נחשף. כמו כן, נודע כי בקרוב מאוד צוק יארח סועדים לארוחות בביתו הפרטי

צילום: קובי אליהו, עריכה: יותם וקס

וידאו: ראיון עם השף ניר צוק בפתיחה של מסעדת גארדן

אמנם אנחנו נמצאים רק בחודש מאי, אבל כמו שזה נראה כרגע לא יהיה מוקדם מדי להגיד ששנת 2016 היא לא השנה המוצלחת ביותר בקריירה של השף ניר צוק. אחרי שבינואר האחרון הוא סגר באופן סופי את מתחם המסעדות שלו קורדליה שביפו, בחודש מרץ האחרון הוא נאלץ לסגור את מקלובה בר, המסעדה שפתח ברחוב לינקולן והגישה אוכל ערבי, אחרי חצי שנה בלבד.

היום הוא בישר באמצעות חשבון הפייסבוק שלו שגארדן, מסעדת העוף בגריל והצ'יפס שפתח בפברואר לפני שנה, נסגרת גם היא. בסטטוס קצר שפרסם כתב השף "חברים יקרים, לא לדאוג, הגארדן עובר דירה מהסנטר לבית חדש מלא בתרנגולות טעימות, עדכונים בהמשך...". גארדן, שנפתחה בדיזינגוף סנטר, הייתה הבטחה גדולה עם הפתיחה שלה, והייתה אמורה להוות אופציה קולינרית ראויה במתחם הדיזינגוף סנטר, עבור הקהל התל אביבי, כמו גם עבור מבקרים מחוץ לעיר שפוקדים את המקום. פתיחת המקום כללה גם שיפוץ נרחב של החצר האחורית שלו, וכשנפתחה דיבר צוק בהתרגשות רבה על המיקום הסנטימנטלי עבורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גארדן בדיזינגוף סנטר, סגורה החל מהיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

צוק עצמו בחר שלא להרחיב כרגע בנושא, אך מטעמו של השף מיהרו להרגיע ולהבהיר כי גארדן לא נסגרת אלא "עוברת" דירה, ובימים אלה כבר עובדים על השיפוץ של המקום החדש, שעתיד להיפתח בשבועות הקרובים.

יחד עם זאת, היום נודע כי השף צוק מצטרף למיזם האוכל EatWith במסגרתו בשלנים חובבים ושפים מארחים אנשים לארוחות פרטיות בביתם הפרטי. הארוחה הראשונה אותה יארח צוק במסגרת המיזם תתקיים ב-2 ביוני בביתו של השף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully