וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחתונה שלכם: אוכל הרחוב הקסום הופך לקייטרינג מבוקש

13.5.2016 / 16:34

אריק רוזנטל, הידוע בתור הקוסם, שדרג לאוכל הרחוב הישראלי את המוניטין. היום 15 שנים לאחר שפתח את הקוסם, הוא משיק את הפרויקט החדש שלו - קייטרינג לאירועים שיגיש את כל המנות האהובות של המסעדה המוכרת

צילום וידאו: אבי כהן, עריכה: ליאור נאור

לא מעט עסקנו כאן בשנתיים האחרונות בתופעת הפריחה של אוכל הרחוב. אותו אוכל, שבעבר אולי נתפס כאוכל זול (ולא רק במובן הכלכלי של המילה) ופשוט, קיבל בשנים האחרונות מקום של כבוד בקולינריה הישראלית, וכולם פתאום רוצים להיות חלק מהדבר הזה. לא רק בארץ, אפילו מדריך מישלן שנחשב לאליטסטי ומנותק מרחשי העם הבין לאן הרוח נושבת והוציא השנה לראשונה בתולדותיו מדריך אוכל רחוב בהונג קונג.

כאמור, גם כאן השפים הגדולים מבקשים לעלות על הגל; אייל שני, יונתן רושפלד, דיוויד פרנקל ויובל בן נריה, אולי ארבעת השפים הנחשבים לטובים ביותר בארץ כיום, כבר מתהדרים בנוסף בסניף אקספרס של סטריט פוד לסוגיו השונים. אבל עוד לפני שהשפים הגדולים גילו את סוד הקסם הטמון באוכל הזה, לשף אריק רוזנטל, שרובכם מכירים בכינויו "הקוסם" מגיע קרדיט לא מבוטל על שדרוג סצנת אוכל הרחוב התל אביבי. "הקוסם" בפינת הרחובות שלמה המלך וקינג ג'ורג, הפך בשנים האחרונות לאחד המקומות הלוהטים ביותר בסצנה הקולינרית של תל אביב, יעיד על כך פיד האינסטגרם של כל חובב אוכל. רוזנטל השכיל להבין את האוצר שיש לו ביד והצליח לעטוף את האוכל המוכר עם הרבה רומנטיקה וקסם אישי. תוסיפו לזה חשבון אינסטגרם פוטוגני ופעיל במיוחד, ומנות מנצחות כמו הבוריק שלו, וקיבלתם סיפור הצלחה. כעת רוזנטל רוצה לקחת את הקסם צעד אחד קדימה ומשיק קייטרינג - The magic show.

שווארמה ופלאפל של הקוסם. ירון ברנר,
רוזנטל, זיהה את הפוטנציאל. מנת שווארמה בקוסם/ירון ברנר

"לפני הרבה שנים חלמתי על מקום קסום של אוכל. וכך, בעקבות החלום, בסוף שנות התשעים התחלתי לתכנן את לב העניין, לקחת את האוכל הרחוב הישראלי למקום אחר", סיפר בסוף השבוע האחרון רוזנטל, כשהחליט להוציא לאור את הפרויקט עליו עמל בחצי השנה האחרונה. "כבר אז הייתי משוכנע שאוכל הרחוב הישראלי האהוב שלנו יכול להגיע לגבהים חדשים ונפלאים. כאילו אוכל פשוט, אך כשהוא 'מחשב מסלול מחדש' הוא ממריא לשחקים ומעיף לעננים". כעת, לאחר שללא ספק הצליח לסמן וי גדול על המטרה הזאת, מרגיש רוזנטל שהוא יכול להמשיך ולצעוד קדימה. "לאחר 15 שנים של פעילות מלאה בהתלהבות, ובעידוד קהל הסועדים ההולך ומתרחב, אני עובר לחלום הבא: הבאת מטעמי הקוסם עם כל ה- magic show החוצה".

The Magic Show, קייטרינג מבית הקוסם יהיה נגיש לכל סוגי האירועים - חגיגות פרטיות, אירועים עסקיים ואפילו חתונות. הוא יכול להתאים גם לשומרי כשרות, צמחונים וטבעוניים, לנמנעים מגלוטן וכמובן לאוהבי בשר ודגים. בתפריט תמצאו את אותן מנות מוכרות מהקוסם, החל מהחציל המפורסם, חצי ביצה חומה עם "שטרויזל" שומן טלה על הפלאנצ'ה, כדורי פלאפל בטחינה ירוקה, סביח, חומוס, דג מרוקאי וחלה אישית, בסבוסה מתוקה, רימונדה, ואפילו עמדת אפטר פארטי שתציע את הבוריק הטריפוליטאי המפורסם שלו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בוריק של הקוסם. טל חבר, מערכת וואלה! NEWS
הבוריק של הקוסם. יגיע לאפטר פארטי/מערכת וואלה! NEWS, טל חבר

מבחינת רוזנטל מדובר בצעד מתבקש, מתוך מחשבה שאם זה האוכל שאנשים הכי אוהבים לאכול, למה שזה לא יהיה האוכל שהם ירצו להגיש לאהובים שלהם באירועים המשמעותיים בחייהם? "היופי באוכל הזה זה שהוא לא טרנדי. מטורף כמה הוא טבוע ב-DNA הישראלי. זה בסופו של דבר האוכל שאני הכי אוהב לאכול, ואני שמח שגם אחרים".

"אני 15 שנים כאן, ואף פעם לא עניין אותי לפתוח עוד סניף או זכיינות", מספר רוזנטל על התהליך שעבר. "אבל באיזה שהוא מקום רציתי לחזור להתרגש, ולהצליח לרגש עוד אנשים". במהלך השנים הארוכות האלה צבר לעצמו רוזנטל קהל סועדים גדול ונאמן, שחוזר פעם אחר פעם, ולא מעט פעמים הוא זכה לשמוע מאותו קהל את המשפט, "החלום שלי הוא שתגיש את האוכל שלך בחתונה שלי". יותר מדי פעמים כאלו הורידו לבסוף לרוזנטל את האסימון. "במשך חצי שנה בניתי את המטבח הזה של הקוסם כמטבח נייד על גלגלים שיכול להגיע לכל מקום, לכל סוג של אירוע".

שווארמה ופלאפל של הקוסם. ירון ברנר,
היופי באוכל הזה זה שהוא לא טרנדי. פלאפל בפיתה/ירון ברנר

מה טווח המחירים?

"זה נורא משתנה, זה תלוי גם בכמות האורחים וגם מה רוצים מתוך הקייטרינג. זה יכול להיות ארוע חברה, יום הולדת 60, חתונות או אפטר פארטי. הגמישות גדולה - ניתן להזמין רק אחת או שתיים ממנות הדגל של הקוסם - כמו פלאפל, שווארמה, או דג מרוקאי חריף, ואפשר לקבל את הקוסם קומפלט - עם כל המנות המפורסמות".

לפרטים נוספים ויצירת קשר - 050-8886600 או themagicshow@hakosem.org.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully