וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביסטרו נח: המחירים השפויים הגיעו לצפון ת"א

20.7.2016 / 10:14

חצי שנה אחרי פתיחתה של יהלומה בנמל, השפיות יהלומה לוי ועינב ברמן מכות שנית עם ביסטרו נח החדש בצפון תל אביב, על חורבותיה של מסעדת רוקח 73. הקונספט: אוכל מקומי בתמחור שפוי

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

וידיאו: מתוך הפתיחה של יהלומה בנמל

שנת 2016 היא ללא ספק השנה של יהלומה לוי ועינב ברמן. אחרי ששתי השפיות המוערכות פתחו בפברואר האחרון את יהלומה בנמל יחד עם המסעדנית אדווה זומר, הגירל פאוור מכה שוב. במהלך השבוע הבא תחנוך השלישייה את ביסטרו נח, (שכרגע נפתח להרצה סגורה בלבד). הביסטרו יפעל בחלל בו הייתה עד לא מזמן מסעדת רוקח 73, בצפון תל אביב.

כבר כשהחלו השלוש את השותפות, התכנית המקורית כללה פתיחה של שתי מסעדות, באופן מדורג. אחרי פתיחתה של המסעדה בנמל תל אביב הוחלט כי המסעדה השנייה תהיה בעלת קונספט מעט שונה, בין היתר בשל מיקומה. בתכנית: הרחבת האופציות לביסטרו איכותי באיזור, שדל יחסית בז'אנר, בדגש על אוכל מקומי. בין היתר מכוונות השותפות לא רק לתושבי צפון תל אביב ולקהל המגיע למגרשי הטניס הסמוכים, אלא גם לסטודנטים באוניברסיטה הסמוכה.

נח. גיא יחיאלי, מערכת וואלה! NEWS
ביסטרו נח/מערכת וואלה! NEWS, גיא יחיאלי

בכדי לייצר בידול בין שני המקומות הוחלט מראש לפצל את המטבחים. ביהלומה בנמל רוב המנות הן של יהלומה לוי (אשר תפעלה בשלוש השנים האחרונות את הביסטרון בשוק לוינסקי עד שנסגר בכדי לעבור למסעדה בנמל), כאשר התפריט מאופיין בסגנון לבנטיני אותנטי. בביסטרו נח עיקר המושכות יהיו בידיה של עינב ברמן (לשעבר שפית מסעדות אסיף, אורנה ואלה) כשהבישול יהיה בדגש על מבחר חומרי גלם, טכניקות וסגנונות מגוונים.

בין היתר מדגישות השפיות כי בשונה ממסעדת היוקרה רוקח 73, ביסטרו נח ישמור על הקו של הקבוצה - אוכל טעים ואיכותי במחירים נגישים. גם העיצוב החדש של המסעדה בסגנון חמים ונינוח, מתכתב עם התמחור.

נח. גיא יחיאלי, מערכת וואלה! NEWS
חומרי גלם מקומיים. ביסטרו נח/מערכת וואלה! NEWS, גיא יחיאלי

גרגרנים רבים חיכו בציפייה שתפתח מסעדה חדשה לברמן מאז סגירתה של אסיף, וכעת בביסטרו נח תינתן לה הבמה. בתפריט מנות כמו לחמניות גזר וסלק, רליש פלפלים ואיולי זיתים (18 שקלים), יריעות פסטה טריות ברוטב יוגורט וריבת פלפל צ'ומה, המבורגר זנב שור בלחמניית אינגליש מאפין (72 שקלים), סלט פאטוש עם נתחי אווז פריכים ופיסטוקים מקורמלים (54 שקלים), טורטליני דלורית ברוטב של עדשים שחורות, עגבניות ולימון פרסי (62 שקלים), שיפודי ג"מבו שרימפס ונקניקיית מרגז (68 שקלים), סלט נקטרינות פרושוטו בזיליקום ומוצרלה בפאלו (54 שקלים), כבדי עוף על מצע יוגורט וענבים צלויים (48 שקלים) ועוד מגוון מנות רחב כולל מנות לילדים וקינוחים. במקום יוגשו גם עסקיות, ובנוסף, ניתן יהיה לקיים בו אירועים תחת מותג האירועים של לוי, "יהלומה בבית".

נח -ביסטרו מקומי. רוקח 73 מעל מגרשי הטניס, תל אביב. 03-7448844. שעות פתיחה: א'-שבת, 12:00-23:00 (לא סופי). לא כשר

ביסטרו נח. באדיבות יהלומה לוי,
הפעם עינב ברמן תיקח את המושכות/באדיבות יהלומה לוי
נח. גיא יחיאלי, מערכת וואלה! NEWS
נח/מערכת וואלה! NEWS, גיא יחיאלי
נח. גיא יחיאלי, מערכת וואלה! NEWS
נח/מערכת וואלה! NEWS, גיא יחיאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully