וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירסט קלאש: נפתחה המסעדה של חיים טיבי בתל אביב

20.7.2016 / 12:37

סנונית נוספת בטרנד המסעדות בבתי מלון נחתה בתל אביב - תכירו את קלאש, המסעדה החדשה של השף חיים טיבי, שמתגאה בקולאז' של צבעים וטעמים

קלאש. שלמור , דן פרץ,
מסעדת קלאש החדשה/שלמור , דן פרץ

טרנד מסעדות השף במלונות רק צובר תאוצה. אם בעבר מסעדות בבית מלון נחשבו לאיכותיות פחות, או שהכשרות היוותה מעין מגבלה, הרי שהיום, בדומה למגמות הרווחות בעולם, שפים רבים מתהדרים במסעדת שף בבית מלון, והכשרות כבר לא מהווה פקטור. בין השמות המוכרים יותר תמצאו את מסעדת רפאל הוותיקה של רפי כהן, את מסעדת משייה של השף יוסי שטרית, המסעדות של מאיר אדוני - בלו סקיי ולומינה במלון קרלטון, ובקרוב תיפתח גם מסעדת הרברט סמואל כשרה במלון הרברט סמואל החדש בירושלים. המצטרפת הטרייה ביותר לטרנד הזה היא מסעדת קלאש (CLASH) שנפתחה בימים האחרונים לקהל הרחב במלון NYX ברחוב מנחם בגין בת"א (נכון לכתיבת שורות אלו, פועלת רק בצהריים).

קלאש איחדה שלושה מסעדנים ותיקים, כשהבולט ביניהם הוא חיים טיבי, אשר הקים בעבר את מסעדת מוסקט במלון מצפה הימים, והיום מוכר בעיקר ממסעדת טיבי'ס המוערכת בוורד הגליל. לטיבי חברו המסעדן דניאל פרץ, בעליהן של מסעדות כרמים בבאר שבע ובמושב סגולה, והמסעדן איציק המל אשר הקים וניהל במשך עשרות שנים את המסעדות קיוטו, מסה וקוואטרו.

קלאש. שלמור , דן פרץ,
התנגשות בין תרבויות/שלמור , דן פרץ

"משמעות השם הוא התנגשות, ומכאן אפשר ללמוד על על הקונספט של המקום" מסביר המל. תפריט המסעדה נבנה לאחר סיורים קולינרים של טיבי יחד עם שותפו לדרך רועי כהן ברחבי הגלובוס כדי לשאוב השראה מתרבויות אוכל שונות ברחבי העולם. לדבריו, "הרעיון מאחורי המסעדה הוא התנגשות של תרבויות ויצירת קולאז' מעניין של צבעים וטעמים מאזורים שונים". בבניית התפריט משלב טיבי מגוון של מטבחים ויוצק לתוכם פרשנות ים תיכונית. כך בתפריט טרין צרפתי קלאסי בשילוב של חומוס ותבלינים ערביים, או קרפצ'יו קלאסי בתיבול בנוסח קווקזי.

כרגע, מוגש במקום תפריט עסקיות בלבד, המציע ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית. בין הראשונות תמצאו בופאלו רומא מרקש - סלט עגבניות מרקש עם קרעי מוצרלה בופאלו, כיסוני סלק קממבר נורמנדי, ארטישוק ואספרגוס בגריל, טרטר סלמון בקרמל סוכר והדרים ועוד. בגזרת המנות העיקריות תמצאו פסטה אמא בולוניה - תבשיל בקר טחון ברוטב עגבניות וציר בשר ירקות שורש ויין אדום (78 שקלים), ניוקי ראטה ותרד תורכי (75 שקלים), ריזוטו קלמרי סגול (82 שקלים), פילה מוסר ים (116 שקלים), קונפי שוקי ברווז (105 שקלים), ניו יורק סטייק - סינטה על העצם (142 שקלים), נקניקיות כפריות 300 גרם של טיבי'ס (82 שקלים) ועוד.

תפריט הקינוחים של המקום (38 שקלים לקינוח במסגרת ארוחה עסקית) מציע בין היתר סמיפרדו ברגמוט בגנאש פיסטוק מלוח עם שערות קדאיף ורחת לוקום, אבטיח לאבנה - מרק אבטיח קר עם קרם לאבנה שוקולד לבן וקינוח שוקוהוליק המורכב מעוגת שוקולד פאדג', אנגלז קינמון ושוקלד חלב, בייגלה מצופה שוקולד, טראפלס שוקולד ויסקי, גלידת שוקולד וטוויל שוקולד מלמעלה שמנצח על החגיגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמיפרדו ברגמוט לקינוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, מוגשות במקום ארוחות בוקר בסגנון בופה והחל מהראשון באוגוסט צפויה המסעדה להיות פתוחה גם בשעות הערב עד השעות הקטנות של הלילה. במרכז המסעדה פועל בר המקום, אשר מאפשר להנות מכוס יין לצד מנות קטנות יותר, כשהרעיון הוא שבשעות הערב תהפוך המסעדה למקום בילוי, עם עמדת דיג'יי שתפעל מדי ערב.

CLASH, מנחם בגין 48 תל אביב, 035023223. שעות פעילות: ארוחות בוקר: 06:30-10:30, צהריים: 12:00-17:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully