וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנטינה סושיאל: בר היין והאוכל החדש של חיפה

24.8.2016 / 15:07

הקנטינה סושיאל, בר יין ואוכל חדש שנפתח בחיפה חרט על דגלו מטרה ברורה: לגרום לאנשים להתאהב ביין מבלי לבזבז חצי משכורת

קנטינה סושיאל. Roshianu and moloko, מערכת וואלה! NEWS
מטבח קר, אבל מוקפד/מערכת וואלה! NEWS, Roshianu and moloko

הקולינריה החיפאית חיה ובועטת, אחרי מספר מסעדות מעולות שנפתחו לאחרונה בעיר, מגיע תורו של בר יין חדש, בשם קנטינה סושיאל (היקב המקומי באיטלקית). מאחורי הבר החדש עומדים שני שותפים - עידן יהודה, סומליה במקצועו, ואייל מנצור, בעל מספר עסקים בעיר. למנצור היה לפני כן במקום בו עומד היום הקנטינה סושיאל, בר קוקטיילים שלא ממש המריא, עד שהוא ועידן חברו יחד למקום החדש. עידן עוסק בתחום היין כבר שנים רבות, כולל לימודים בחו"ל, הקמה של מלון כרמים בירושלים, סדנאות יין בחיפה וייעוץ לעסקים רבים בעיר, אבל לאורך הדרך חלם על פתיחה של מקום משלו. "הרעיון של הקנטינה הוא לגרום לאנשים להתאהב ביין", מסביר עידן. "לכל בר באיטליה יש הקנטינה סושיאל שלו, את היקב המקומי".

קנטינה סושיאל. Roshianu and moloko, מערכת וואלה! NEWS
נשנושים מושקעים לצד אלכוהול איכותי/מערכת וואלה! NEWS, Roshianu and moloko

בר היין פתוח רק בסופי שבוע, חמישי - שבת, כשבהמשך יש כוונה לפתוח בימי שישי גם בשעות הצהרים. תפריט האוכל במקום, מציע מטבח קר בלבד. "כיוון שאנחנו מגישים רק מנות קרות, אנחנו שמים המון דגש על חומרי הגלם, החל משמן הזית, דרך עשבי התיבול שנבחרים בקפידה על ידי ירקנים שאנחנו עובדים איתם ועד הנקניקים", מסביר עידן. "גם ברמת הלחמים, אנחנו כל הזמן משנים, בשבת זה יכול להיות בייגלה ירושלמי, פעם אחת אנחנו קונים לחם אצל נדב קינוחים ברמת ישי, ובגטים שאנחנו מביאים מיקב תשבי".

לצד מבחר רחב של המון סוגי יין, שכמעט כולם נמזגים לכוסות, תמצאו בתפריט האוכל מנות כמו ברוסקטה פוטנסקה -אנשובי על ברוסקטה, מכוסה בפרמזן רג'יאנו מיושן, מעוטר בעגבניה מיובשת ואזוב בר טרי (24 שקלים), פרלין פטה כבד עוף- פטה כבד קלאסי וחמאתי, מצופה בשוקולד לבן וקראמבל אגוזים (39 שקלים), קרצ'ופי ים תיכוני - ארטישוק איטלקי מתובל, נח על לבנה יוגורט ומשובץ בשקדים קלויים (32 שקלים), סינטה כבושה - ברזאולה איטלקית פרוסה דק, מתובלת בשמן זית סורי בתול וחריף (40 שקלים), קפרזה של שרי - 4 סוגי עגבניות בשיחה עם מוצרלה קרועה מחוות הבאפלו, עלי בזיל שלמים וקרועים, משוחים בשמן זית ומתובלים במלח אפור (36 שקלים), מגש בוצ'ר של גבינות ופירות עונתיים (62 שקלים), מגש בוצ'ר של נקניקים וקורנישונים (49 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קנטינה סושיאל. Roshianu and moloko, מערכת וואלה! NEWS
להנגיש את היין לאנשים/מערכת וואלה! NEWS, Roshianu and moloko

בזכות מכשיר שנקרא קורבין שמאפשר לשמור על יינות, יוקרתיים ככל שיהיו, בבקבוקים, גם לאחר פתיחתם, בקנטינה סושיאל יאפשרו לכם להנות מכוס או מחצי בקבוק גם מהיינות היוקרתיים ביותר, לטובת מי שלא מעוניין להוציא חצי משכורת על בקבוק יין. "כך אנחנו מצליחים להנגיש ולאפשר לאנשים לטעום יינות יקרים, שלא בטוח שהם היו נחשפים אליהם במקום אחר". כך גם נמכרת כאן שמפניה צרפתית בכוס. "הכל נעשה באווירה לא מחייבת, עם מוזיקה שמחה" אומר עידן. "אנחנו רוצים לשבור את הסטיגמה הכבדה של יין ושכמה שיותר אנשים יבואו ויהנו מזה".

קנטינה סושיאל, מחניים 4 חיפה, 052-7967999. שעות פעילות: חמישי - שבת: 20:00-01:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully