וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה יוונית חדשה בצפון תל אביב

רעות סהר

5.9.2016 / 14:15

בעליה של החמארה היוונית הקטנה קפיטן בשוק הכרמל, פותחים את ספרטה - מסעדה יוונית חדשה שתציע חווית אכילה ובילוי שמתאימה יותר לשעות הערב לצד הרבה אלכוהול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סעודה יווונית כמיטב המסורת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדה יוונית חדשה שנפתחת זה תמיד דבר משמח. אנחנו לא יודעים אם טרנד יהיה המינוח הנכון, אבל אין ספק שבשנים האחרונות הישראלים הולכים ומתאהבים בתרבות היוונית. הקרבה הגאוגרפית, כמו גם המנטלית והקולינרית, גרמה לנו לאמץ באהבה את המוזיקה היוונית, את החפלות ואת האוכל. כעת אל יאסו, ואל גרקו במתחם גרינברג, מצטרפת מסעדה חדשה בצפון תל אביב.

בעליה של החמארה היוונית קפיטן בשוק הכרמל, גיא ושמרית בר לב, חברו לבעלי בר הנביאים ברחוב ירמיהו בתל אביב, גיא חלד ויובל כלב, כדי להקים את ספרטה- מסעדה יוונית חדשה שלדברי בר לב, תנסה לשחזר את חוויית הסעודה ביוון העתיקה.

הסעודה בספרטה תתחיל ב"מגש ספרטני", שהוא למעשה מגש עם מנות קטנות כמו ציזיקי ופאבה סקורדליה ותמשיך עם מנות גדולות יותר המתאימות לחלוקה כמו גירוס, סופלקי, ברבוניות מטוגנות, קלמרי פריך, שרימפס במחבת לוהטת ועוד. מחירי המנות ינועו בין 9-90 שקלים. מלבד האוכל, ספרטה רוצה להתבלט גם בתחום האלכוהול והיא עושה זאת באמצעות דיל המציע שתיה ללא הגבלה של בירות, יין וקוקטיילים ב-98 שקלים.

מוסקה של מסעדת קפיטן. רונית אבידן שיינפלד, מערכת וואלה!
המוסקה של קפיטן, יגיע גם לירמיהו?/מערכת וואלה!, רונית אבידן שיינפלד

"בשונה מקפיטן שהיא מסעדת שוק שבאים אליה לפתוח שולחן בסגנון מסעדות הדגים שיש בארץ, ספרטה מכוונת גבוה יותר" אומר בר לב. "ספרטה היא מקום שיוצאים אליו בערב, יותר היי - אנד, ממש חוויה של משתה יווני".

המקום החדש, בעלות השקעה של כ-2 מיליון שקלים, צפוי להיפתח בשבועיים הקרובים ויכלול כ-100 מקומות ישיבה, בעתיד גם ייפתח הגג של המסעדה הצופה על תל אביב.

ספרטה, ירמיהו 54 תל אביב, 03-6056575, שעות פעילות: שני - רביעי: 18:00-01:00, חמישי: 18:00-אחרון הלקוחות, שישי-שבת-13:00-01:00. לא כשר

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully