וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא על החומוס לבדו

20.10.2016 / 14:36

מסעדת קונטיינר, חומוסייה חדשה בתל אביב, מציעה מלבד השילוש הקדוש של חומוס צ'יפס סלט גם תפריט צמחוני עשיר בפיתה

קונטיינר. אסף קרלה, מערכת וואלה! NEWS
ארוחת צהריים בפיתה בקונטיינר/מערכת וואלה! NEWS, אסף קרלה

רחוב אבן גבירול ממשיך להנביט מסעדות ומשמר את מעמדו כציר האוכל הראשי של תל אביב. מלבד מסעדות פר אקסלנס, אבן גבירול מחזיק גם בכמות הגדולה ביותר של מקומות המציעים מזון מהיר, מהמבורגר ושווארמה ועד קרפים צרפתיים, פיצה וחומוס. השבוע הצטרפה לרחוב מסעדת הקונטיינר, חומוסיה משודרגת המבקשת להעלות את החומוס דרגה, ומציעה, מלבד השילוש הקדוש של חומוס צ'יפס סלט, תפריט צמחוני של מגוון מנות בפיתה.

לאחר שגרפו הצלחה בדימונה וביבנה, האחים ברק ואשר לב החליטו לנגב עם הפיתה שלהם את תל אביב. את הסניף השלישי שלהם עיצבו בפשטות מזמינה ואת התפריט הביאו כמו שהוא וללא שינויים מיוחדים עבור הקהל התל אביבי שלדבריהם כמו כולם, גם הוא מבקש אלטרנטיבה זריזה וזולה לאוכל איכותי וטעים. חומוס הקונטיינר מתפקד על בסיס שירות עצמי- מזמינים בדלפק, באים לאסוף משם ומתיישבים לאכול באחד השולחנות. החוויה הזו הופכת את הארוחה לזריזה ולקלילה יותר, גם זה וגם החומוס שטוחנים במקום עם כל הזמנה.

קונטיינר. אסף קרלה, מערכת וואלה! NEWS
חומוס שטוחנים עם ההזמנה/מערכת וואלה! NEWS, אסף קרלה

את כל המנות בקונטיינר מכינים במעמד ההזמנה, שום דבר לא מוכן מראש. מלבד כל מנה של חומוס שנטחנת לאחר ההזמנה גם כל סלט נחתך במקום. המטבח פתוח ומאפשר שקיפות מלאה עבור הלקוחות, כל אחד יכול לראות איך מכינים לו את האוכל. בקונטיינר בחרו ללכת על קו צמחוני (כמעט טבעוני) ולא לשלב מנות עם בשר או מוצרי חלב בתפריט. מלבד ביצים, התפריט לא מכיל מוצרים מן החי. כחלק מהתפיסה הסביבתית הזאת גם לא מחזיקים בקונטיינר כלים חד פעמיים, כל הצלחות, הסכו"ם והכוסות, מלבד הכלים לטייק אוויי, הם רב שימושיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קונטיינר. אסף קרלה, מערכת וואלה! NEWS
מטבח פתוח/מערכת וואלה! NEWS, אסף קרלה

התפריט הוא קונבנציונלי בעיקרו ומציע מנות חומוס ותוספות שונות, פול, גרגירים, פטריות ובצל, חצילים או רוטב עגבניות פיקנטי במחירים שנעים בין 24 ל-33 שקלים למנה. יש גם סלטים, פלאפל וצ'יפס, ומנות מיוחדות המוגשות בפיתה כמו מעורב קונטיינר (22 שקלים) של במיה, חציל, זיתים, פטריות, טחינה וסלסת עגבניות פיקנטית או חביתה בפיתה (15 שקלים) עם עגבניה ומלפפון חמוץ, טחינה וחריף. יש גם סביח עם תפוח אדמה, חציל וביצה קשה (22 שקלים) או שקשוקה בפיתה (18 שקלים).

קונטיינר. אסף קרלה, מערכת וואלה! NEWS
שקשוקה בצלחת או בפיתה/מערכת וואלה! NEWS, אסף קרלה

הקונטיינר, שנפתח בימים אלו להרצה, אמור לספק ארוחות זריזות במחירים נוחים ולסגור לסועדים פינה בפחות מ-50 שקלים לארוחה. בסניף התל אביבי מצפים הבעלים להגדיל את שעות הפעילות מהסניפים האחרים, להכניס בערבים קצת אווירה של לילה, אולי אפילו אווירה של בר שכונתי. יש בירות מהחבית ב-15 שקלים ובעתיד אולי אפשר יהיה להזמין מנות קנטות לנשנושים כמו אנטי פסטי למשל והמקום יהיה פתוח עד השעות הקטנות של הלילה.

הקונטיינר, אבן גבירול 37 תל אביב. נכון לכתיבת שורות אלה אין טלפון. לא כשר

קונטיינר. אסף קרלה, מערכת וואלה! NEWS
פלאפל בקונטיינר/מערכת וואלה! NEWS, אסף קרלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully