וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לשדרה: נפתח ההמבורגר של עומר מילר ברוטשילד

30.11.2016 / 15:35

שבעה חודשים אחרי שסגר את מסעדת שולחן חוזר עומר מילר לשדרות רוטשילד, עם סוסו אנד סאנס: המבורגר איכותי במיוחד שהולך לככב עוד הרבה בפיד האינסטגרם שלכם

Susu & sons. דרור עינב
ההמבורגר החדש בשכונה/דרור עינב

שבעה חודשים עברו מאז סגר עומר מילר את מסעדת שולחן שלו בשדרות רוטשילד. כנראה שהגעגוע לרחוב הכה תל אביבי ניצח, והשבוע שב מילר לשדרה בגרסה שונה. המקום החדש שלו נקרא סוסו אנד סאנס ומתמחה באוכל הרחוב האהוב ביותר כנראה על הקהל הישראלי - ההמבורגר. כן, גם מילר מצטרף לשורת שפים מובילים בקולינריה הישראלית בהם יונתן רושפלד (קפטן קארי), יובל בן נריה (מיאזאקי), אייל שני (מזנון) ודיוויד פרנקל (פרונטו קיוסקו), שהבינו שעם כל הכבוד לגורמה, המאסות הגדולות של הסועדים יעדיפו דוכני אוכל רחוב.

דוכן סוסו אנד סאנס פועל בכיכר רוטשילד המתפתחת, בפינת הרחובות רוטשילד והרצל, בבוטקה השייך למסעדת דא דא ודא, אשר אכלס עד לא מזמן את הפופ-אפ הניו-אורלינסי של פרנץ' 57. הלוקיישן אגב, לא מקרי, הדא דא ודא שייך למסעדן ואיש חיי הלילה דויד טור, אליו חבר מילר לאחרונה בשותפות אשר אמורה להוליד מתחם קולינרי גדול על חוף פרישמן. עד שייפתח המתחם החדש, מילר מסרב לנוח וכעת הוא משיק כאמור את ההמבורגריה החדשה והמסקרנת.

Susu & sons. דרור עינב
מילר, חזק על הגריל/דרור עינב

התפריט מציע המבורגר קלאסי יחיד או כפול, צ'יזבורגר, המבורגר 80/20 - אשר עשוי מ-80 אחוז בשר בקר ועוד 20 אחוז לבחירתכם - טלה, מח עצם, כבד אווז או גבינת צ'דר, סוסו מאנסטר - 220 גרם צ'יזבורגר וקריספי צ'יקן. לכל אלו יתווספו בקרוב גם המבורגרים צמחוניים משתנים. את הטופינגס שיגיעו על גבי ההמבורגר תוכלו לבחור בין היצע די מפתה של גבינה כחולה, צ'דר, סלט ביצים, ביצת עין, בייקון טלה, כבד אווז, גווקמולי, ראגו פטריות. לצד ההמבורגר מגיעות תוספות של צ'יפס וטבעות בצל. מחירים עדיין לא נקבעו, עליהם יוחלט בימים הקרובים.

כבר היום, כשרק נפתח המקום הקטן להרצה, ניתן לנחש שלפי מידת העניין ובהיקוש להמבורגר וצ'יפס של עוברי האורח והעובדים באיזור, יעבדו מילר וחבריו שעות נוספות על הגריל.


Susu & Sons, הרצל 6 (כיכר רוטשילד) ת"א, שעות פעילות: כרגע המקום עובד בין השעות 12:00-00:00, כשבהמשך יורחבו שעות הפעילות ל-24/7.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
Susu & sons. דרור עינב
מגוון של תוספות/דרור עינב
Susu & sons. דרור עינב
ויש גם טבעות בצל!/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully