וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתהיו בעניינים: ההמבורגר של מילר נפתח, כולא נסגרת

2.12.2016 / 7:37

אין רגע דל: עומר מילר פותח המבורגר חדש, כולא החיפאית סוגרת שערים והראמן שלא יצריך מכם שום אינטראקציה עם בני אדם. סיכום השבוע שישאיר אתכם בעניינים

דרור עינב

חוזר לשדרה: נפתח ההמבורגר החדש של עומר מילר

Susu & sons. דרור עינב
ההמבורגר של מילר/דרור עינב

שבעה חודשים אחרי שסגר את מסעדת שולחן, השף עומר מילר חוזר לשדרות רוטשילד, עם סוסו אנד סאנס, מקום של המבורגרים מושחתים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. תמצאו כאן המבורגרים עם תוספות כמו גבינה כחולה, סלט ביצים, בייקון טלה, ראגו פטריות ועוד חידושים והפתעות שיגיעו בהמשך.

Susu & Sons, הרצל 6 (כיכר רוטשילד) ת"א, שעות פעילות: כרגע המקום עובד בין השעות 12:00-00:00, כשבהמשך יורחבו שעות הפעילות ל-24/7. לא כשר

אופרת הסבון של רושפלד פרק 3045

שטראוס נגד רושפלד. הדס פרץ, רובי קסטרו, מערכת וואלה! NEWS
רושפלד ושטראוס, ייפגשו בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, הדס פרץ, רובי קסטרו

אופרת הסבון של קבוצת עדיס לייף סטיל ויונתן רושפלד, מציגה עוד פרק בעלילה המפותלת. השבוע הודיע עדי שטראוס כי הוא מתכוון לתבוע את רושפלד ושותפיו שכזכור נסוגו מההסכם וויתרו על רכישת מסעדת הרברט סמואל לאחר שזו כבר הייתה בתהליך סגירה. בכתב התביעה טוען שטראוס שכל מטרתו של רושפלד הייתה השבתת פעילותה של הרברט סמואל והותרת הנכס שומם, מתוך כוונה לחסל ולהוציא אותה משוק המסעדות. אנחנו נמשיך לעקוב.

שובר את הלב: המטבח של רמה מנסה להתאושש מהשריפה

רמה בן צבי בעלת מסעדת "המטבח של רמה" ומיה הבת שלה, נובמבר 2016. נועם מושקוביץ ואודי גל דובר כבאות, נועם מושקוביץ
רמה בין ההריסות/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ ואודי גל דובר כבאות

סגירה בנסיבות מעציבות יותר הגיעה אלינו השבוע מכיוון הרי ירושלים. השריפות שפרצו ברחבי הארץ, פגעו בין היתר גם בנטף ואחת הניזוקות הגדולות היא מסעדת המטבח של רמה, האהובה. המסעדה המצליחה, המתבססת רבות על גידוליה באזור ומשקיפה על נוף יפיפה נשרפה כליל ביום שישי בערב ושברה לחובבי אוכל רבים את הלב. רמה ושותפיה אוספים בימים אלו את השברים ויתחילו בקרוב בהליך שיקום המסעדה, אליו כבר נרתמים לא מעט אוהבים ברחבי הארץ.

גם כולא החיפאית סוגרת שערים

עוד בשורה מעציבה מגיעה מחיפה, ללא קשר ישיר לגל השריפות שהשבית את העיר בשבוע שעבר. מסעדת כולא המוערכת של עודד חצבני, שפעלה במשך שנה וחצי בחיפה, סוגרת את שעריה. השף הודיע בחשבון הפייסבוק שלו שהמסעדה תיסגר בשבת הבאה, 10 בדצמבר, בבראנץ' חיסול מלאי חגיגי ומרגש. כולם מוזמנים להגיע ולהיפרד. חצבני עצמו הבטיח לנו שהוא ימשיך לבשל, במסגרות כאלו ואחרות, כי זה הדבר היחיד, לדבריו, שהוא יודע לעשות.

כולא, הנמל 33, חיפה. 04-6022337. לא כשר

ונסיים עם חדשות מיזנטרופיות במיוחד – מסעדת ראמן חדשה בניו יורק תאפשר לכם לאכול ללא אינטראקציה עם בני אדם בכלל. איצ'ירן ראמן נקראת המסעדה שהיא למעשה סניף של רשת שקיימת ביפן כבר מ-1960. הלקוחות במקום אוכלים בתאי יחיד מבודדים שמפרידים אותם מסועדים אחרים ומצוות המסעדה, כשההזמנות נלקחות על ידי מילוי טופס. המוטו העומד מאחורי הרשת הוא שאכילה לבד עדיפה כי היא עוזרת לאנשים להתרכז באוכל שלהם. מה שמוכיח שהביטוי שגדלנו עליו "מי שאוכל לבד – מת לבד" הוא הכי פאסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully