וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט 40 שנה: הסינית האדומה נסגרת

5.12.2016 / 20:00

היא הייתה מחלוצות המטבח האסיאתי בת"א, אבל אחרי 39 שנות פעילות, הסינית האדומה תאלץ לסגור את שעריה בעוד ארבעה חודשים לתמיד בשל עבודות תמ"א במבנה

הסינית האדומה. נמרוד סונדרס
סוגרים/נמרוד סונדרס

שלושים ותשע שנים פעלה המסעדה הוותיקה, הסינית האדומה, בתל אביב, והייתה מחלוצות המטבח האסיאתי בעיר. אלא שהיום נודע, כי בשל עבודות תמ"א במבנה, תגיע בקרוב המסעדה הנוסטלגית לסוף דרכה, ולא תזכה לציין יום הולדת 40 עגול. הסינית האדומה, הוקמה בשנת 1977 על ידי ישראל בויקו, בצפון רחוב דיזנגוף בתל אביב, ייחודה היה בכך שלא עברה כמעט אף שינוי, מבחינת עיצוב ומבחינת התפריט מיום פתיחתה ועד היום. בין המנות המפורסמות של המסעדה היה מרק התירס המיתולוגי ואגרול עם רוטב חמוץ-מתוק.

הסינית האדומה. נמרוד סונדרס
ישראל בויקו, ייאלץ להתפנות/נמרוד סונדרס

בויקו, בעליה של המסעדה במשך השנים הרבות הללו, ניהל לאחרונה מאבק משפטי ארוך, בסופו קבע בית משפט, כי למרבה הצער, על המסעדה לפנות את הנכס ולאפשר לעבודות השיפוץ המקיפות של המבנה כולו להתחיל.

בשנות ה-80 היה עידן הזוהר של המסעדה כאשר פקדו אותה ידוענים רבים ואף פוליטיקאים, המסעדה גם הייתה מזוהה מאוד עם קבוצות הכדורגל והכדורסל של הפועל ת"א. באותן שנים גם החלו הישראלים להכיר יותר ויותר אוכל סיני ונפתחו מסעדות סיניות רבות אך הסינית האדומה היא אחת הבודדות ששרדו. המסעדה שהפכה למוסד קולינרי תסגור את שעריה ב-31 למרץ 2017 ותשאיר אחריה 39 שנים של נוסטלגיה והרבה זיכרונות.

הסינית האדומה, דיזנגוף 326, תל אביב, 03-5466347. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully