וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אביז: הדיינר החדש של נתניה

1.2.2017 / 13:17

מסעדות שף הן כבר לא נחלתן הבלעדית של הערים הגדולות. נתניה התחדשה השבוע בצ'אביז, דיינר עם נוף לים שמתמחה בהמבורגרים מושקעים במיוחד

צ'אביז. באדיבות המקום, מערכת וואלה! NEWS
החדשה של נתניה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המקום

לא מעט מדברים על ההשפעות השליליות של ריבוי תכניות האוכל, בעיקר בז'אנר הריאלטי. אחת מהביקורות השכיחות על עולם המסעדנות, היא למשל ההכתרה של כוכבים לרגע שרוצים לדלג על שלבי עבודה המטבח הסיזיפית ולהפוך בן רגע לשפים מובילים. ומה לגבי הצד החיובי? גם הוא קיים. תכניות האוכל גרמו להתעניינות באוכל טוב, גם מחוץ לבועה התל אביבית, ולכמיהה למסעדות שף גם מחוץ לערים הגדולות. ביניהן תמצאו את מריפוסה מקיסריה שנפתחה כבר לפני מספר חודשים, את אברטו החדשה של אסף שטרן שנפתחה ממש השבוע בגדרה, וכעת מסעדת שף חדשה מגיעה גם לנתניה - צ'אביז.

את צ'אביז פתחו בחלקה הדרומי של טיילת איילנד (מתחת למלון איילנד), שלושה שותפים - עמית סלע, יוחאי אדרי וגיא שמש. השף של המקום הוא נדב אלבז, אשר עבד בעברו כשף של מסעדת דרך הגפן הירושלמית ושף מלון ממילא. "עשינו שילוב של מסעדת שף המגישה המבורגר גורמה לבין בר קוקטיילים עם כוסות צבעוניות, עתירות בפירות", מספר סלע.

צ'אביז. באדיבות המקום, מערכת וואלה! NEWS
טרטר שיטטל בצ'אביז/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המקום

גולת הכותרת של המקום היא ללא ספק ההמבורגרים המגיעים בגודל של 200/400/600 גרם (59/79/91 שקלים בהתאם), עם רטבים שונים כמו מיונז צ'יפוטלה, קטשופ כמהין, מייפל, ברביקיו ועוד. חיזוקים נוספים מקבל ההמבורגר כאן עם תוספות כמו סלסת כמהין, ראגו פטריות, אבוקדו או ביצת עין (8שקלים), חזה אווז מעושן (14 שקלים), בצל מקורמל (6 שקלים) ועוד. בנוסף מציעה המסעדה המבורגרים אשר מורכבים כבר מראש עם תוספות שונות ורטבים כמו המבורגר נילס הולגרסון עשוי מ-200 גרם בקר, חזה אווז מעושן, מייפל, ספייסי מיונז וכרוב כבוש (81 שקלים) או בורגר כרישה וגבינה טבעונית בציפוי פנקו, ראגו פטריות וקטשופ כמהין (69 שקלים) ועוד.

חוץ מהמבורגרים תמצאו במקום גם מנות פתיחה כמו כנפי עוף על הגריל (36 שקלים), כרובית מטוגנת (36 שקלים), פנקייק כבד אווז (62 שקלים), קרפצ'יו פילה בקר (48 שקלים, סביצ'ה סלמון (48 שקלים) ועוד. תוספות כמו צ'יפס אומאמי עם שבבי שום מעושן, שמן כמהין וקטשופ טרטופו (26 שקלים), טבעות בצל ביתיות (24 שקלים), צ'יפס קישואים (24 שקלים) ועוד. בתפריט גם מבחר של סלטים, לחמניות באן שונות כמו שפונדרה באן (51 שקלים), צ'וריסו באן (53 שקלים) וצ'יקן בלי באן (49 שקלים), וכן תוכלו למצאו עוד מספר מנות עיקריות כמו סטייק אנד אגס (95 שקלים), חזה עוף בגריל (65 שקלים) ופיש אנד צ'יפס (59 שקלים).

עוד באותו נושא

נוגסים בשוק: ההמבורגרים האיכותיים משתלטים

לכתבה המלאה
צ'אביז. באדיבות המקום, מערכת וואלה! NEWS
כרובית מטוגנת בתור התחלה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המקום

בנוסף לחווית האוכל בצ'אביז מבקשים לתת חוויה שהיא קצת מעבר, עם תפריט קוקטיילים כיפי, מערכת סאונד מושקעת, ונוף לים שאין לו תחרות. "כרגע הקהל שלנו מגיע ברובו מתוך העיר", אומר סלע "אך אין לי ספק שלקראת הקיץ המקום ימשוך מבקרים גם מערים באזור כמו הרצליה וחדרה".

החל משבוע הבא יגיש המקום גם תפריט עסקיות בשעות הצהרים. בקיץ מתוכננות במקום קבלות שבת מיוחדות.

צ'אביז, שדרות עובד בן עמי 10, נתניה, 09-8806066, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-01:00, שישי: 12:00-15:00, שבת: 20:00-03:00. כשר

צ'אביז. באדיבות המקום, מערכת וואלה! NEWS
אנגרי בירדס - כנפיים חריפות בצ'אביז/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המקום
צ'אביז. באדיבות המקום, מערכת וואלה! NEWS
השקיעו גם בקוקטיילים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המקום
צ'אביז. באדיבות המקום, מערכת וואלה! NEWS
נוף ללא תחרות/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully