וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לחמם ולהגיש

28.3.2017 / 14:34

במקום לעבוד על תפריט, לקנות אינספור מצרכים ולהתחיל בבישולים ימים רבים לפני ליל הסדר, המסעדות מציעות לעשות את עבודת הבישולים בשבילכם. כל המקומות שיבשלו עבורכם אוכל טעים לחג

תפריט טייק אוואי לפסח של מסעדת סנדר. מיטל סולומון,
גפילטע פיש מסורתי בסנדר/מיטל סולומון

מסעדת סנדר, ת"א

מסעדת סנדר מציעה אוכל יהודי מזרח אירופאי כשר ומשלוחים לקראת ארוחת החג עד הבית. בין המנות הראשונות מרק קניידלך מסורתי (35 שקלים); קציצות גפילטע פיש (29 שקלים) או כבד קצוץ של סבתא (29 שקלים). בין המנות העיקריות לשון עגל עם פטריות (55 שקלים); שניצל בציפוי קמח מצה (55 שקלים); שוק אווז ברוטב תפוזים (55 שקלים) ועוד. יש גם תוספות וקינוחים. יש להזמין מראש.

סנדר, לוינסקי 54 תל אביב, 055-95366652.כשר


בלי לבשל ומחוץ לבית: פסח בבתי מלון ומסעדות
תשכחו מקמח: עוגת פולנטה עסיסית
עוף עם ירקות לפסח

ביסטרו טשרניחובסקי 6, ת"א

בביסטרו טשרניחובסקי 6 מציעים תפריט אוכל מוכן לחג עם מנות הראשונות כמו מרק עוף צח (50 שקלים לליטר); קניידלך (36 שקלים ל-10 יח'); גפילטע פיש (16 שקלים ליחידה); כבד קצוץ בשמאלץ, בצל מטוגן וביצים קשות (8.8 שקלים ל-100 גרם); בין המנות העיקריות יש קציצות בקר ועוף, כרישה ואפונה ברוטב עגבניות (44 שקלים ל-4 יחידות); ביף בורגיניון עם ירקות שורש (65 שקלים) ותוספות כמו אורז לבן ועשבי תיבול; אורז מלא בצל וגזר; פירה תפוחי אדמה; מגוון ירקות שורש אפויים בשמן זית ורוזמרין. (3.8 -8 שקלים ל-100 גרם) ועוד. אין משלוחים ויש להגיע למסעדה לאסוף את האוכל.


ביסטרו טשרניחובסקי 6, רחוב טשרניחובסקי 5 תל אביב, 03-6208729. לא כשר

תפריט אוכל מוכן באתר יאמי. מקס מורון,
אוכל נקי ובריא באתר יאמי/מקס מורון

אוכל מוכן לחג עם דגש על בריא באתר יאמי

אתר יאמי הוא פלטפורמה להזמנת אוכל עד הבית מבשלנים הדוגלים באוכל בריא ונקי, תוך הימנעות ככל הניתן ממזון מעובד, קמח לבן וסוכרים. לקראת החג ניתן לרכוש אוכל מוכן ישירות מהבשלנים באתר החל מ-55 שקלים לסועד למנה ראשונה ועיקרית. בין היתר תמצאו באתר את לוי אבן חביב ואילן כהן שמבשלים בסגנון מרוקאי ומציעים תחתיות ארטישוק במילוי פטריות, צנוברים וירק ברוטב לימון וקציצות הודו על תרד ומנגולד; אמיר אהרון יציע מנות מהמזרח הרחוק כדוגמת תבשיל טופו אינדונזי בחלב קוקוס ותבשיל קארי עדשים וירקות; דנית שוחט שמבשלת בסגנון ים תיכוני תציע בין היתר מנות מותאמות כגון קדירת קטניות וקציצות עדשים וקינואה ועוד בשלנים רבים נוספים.

לפרטים נוספים אפשר לבקר באתר יאמי.

דליקטסן, ת"א

בתפריט של הדליקטסן ניתן למצוא מנות חג קלאסיות כמו מרק עוף עם קניידלך וגפילטע פיש או ארטישוק א-לה גרק וחריימה
מנות עיקריות צמחוניות וטבעוניות לצד דגים ובשרים. יש גם חרוסת תמרים קלאסית (29 שקלים ל-250 גרם); רגל קרושה עם המון שום טרי (78 שקלים); פטה כבד עם ג'לי וורמוט (138 שקלים); מפרום ארטישוק עם בשר בקר ועוף (76 שקלים ל-4 יחידות) ועוד.

לפרטים נוספים ולתפריט המלא אפשר לבקר באתר של הדליקטסן.

מסעדת קיטון- תפריט משלוחים חדש לחג הפסח. מירי ביטון,
חג יהודי מסורתי בקיטון/מירי ביטון

מסעדת קיטון, ת"א

במסעדת קיטון מציעים תפריט משלוחים לחג של אוכל מהמטבח היהודי המסורתי. ניתן יהיה לקנות אוכל מוכן לפי משקל ובאריזות גדולות, לבוא לקחת או להזמין משלוח.
בין הראשונות תמצאו סלט ביצים (40 שקלים ל-500 גרם); מרק קרפלך מרק צח עם 2 יחידות קרפלך (30 שקלים ל-500 גרם); או עיקריות כמו כרעיים של עוף ממולאים בפירות יבשים (180 שקלים ל-1 ק"ג); צימעס- גזר מקורמל עם צימוקים (28 שקלים ל-500 גרם) ועוד.

קיטון, דיזינגוף 145 תל אביב, 03-5233679. כשר

קפה אל נור, ת"א

במעדנייה שבמסעדת קפה אל-נור ניתן יהיה לרכוש אוכל מוכן לחג מתפריט בראסרי של מנות מהמטבח הערבי האוריינטלי.
בתפריט מנות כמו מרקים ב-20 שקלים למנה, ומנות ראשונות כמו תפוח אדמה באריסה, סלט ארטישוק, סלט פול ירוק טרי, חרוסת ועוד (20-32 שקלים); ומנות עיקריות כמו עוף ממולא (58 שקלים לק"ג); תבשיל בקר ובמיה (39 שקלים ל-500 גרם) או כתף טלה (138 שקלים ל-400 גרם) ועוד.

קפה אל-נור, קינג ג'ורג' 38 תל אביב, 03-9033995. לא כשר. פרטים נוספים באתר המסעדה.

אוכל לפסח בחוות צוק המעדניה. אפיק גבאי
אוכל מוכן בחוות צוק המעדנייה/אפיק גבאי

חוות צוק המעדנייה, ת"א

בחוות צוק המעדניה מציעים מגוון אפשרויות לרכישת אוכל לחג: בשר טרי איכותי מהקצביה, מנות להכניס לתנור ולהשלים את בישולן בבית ותפריט אוכל מוכן לפסח. ניתן יהיה לרכוש עופות חופש אורגניים ממשק מלמד ובמסגרת הבשר הטרי לרכישה יש בין היתר צלעות טלה (189 שקלים); צלי כתף (95 שקלים); לשון בקר (59 שקלים); ועוד. המחירים ל-1 ק"ג. יש גם מנות מוכנות שאפשר להשלים את הכנתן בתנור כמו רוסטביף פילה בקר בחרדל, פלפל שחור, מלח ורוזמרין (255 שקלים); רוסטביף סינטה בחרדל, פלפל שחור, מלח ורוזמרין (145 שקלים); ועוד. יש גם תפריט של אוכל מוכן עם מנות מסורתיות של פסח כמו רגל קרושה וכבד קצוץ.

חוות צוק המעדניה, רחוב פרלוק 5 רמת אביב החדשה- תל אביב, 077-5155905. לא כשר

מלון הילטון, ת"א

מלון הילטון תל-אביב מציע תפריט חגיגי לליל הסדר המתקרב לרכישה, לחימום והגשה בסעודת החג בבית. יש ארבעה תפריטים לבחירה הכוללים מרק, מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח (260 שקלם לסועד). בין המנות לבחירה חזה עוף צרוב וסלט פירות אקזוטי; פלפל במילוי קפונטה ירקות; מרק עוף צח עם קניידלך (2 יח' לאדם); קונפי שוק אווז ופירות יבשים; אוסובוקו עגל; פלאן בטטה בשלושה צבעים (צמחוני) ועוד. ניתן להתקשר כדי לקבל את התפריט המלא.

מלון הילטון תל אביב, רחוב הירקון 205 תל אביב, 03-5202023. כשר

אוכל מוכן לפסח בביסטרו בראון. : נמרוד גנישר,
האוכל המוכן של ביסטרו בראון/: נמרוד גנישר

ביסטרו בראון, ת"א

בביסטרו בראון בתל אביב מציעים תפריט מיוחד ובו מגוון מנות
חגיגיות שמתאים לקחת הביתה כמו סלט חסות אייסברג, עלי סלנובה וחסה קיסר עם עלי בזיליקום, פטרוזיליה ונענע, מוגש עם קונפיטורת אגסים, גבינה כחולה ושקדים קלויים (54 שקלים ל-750 גרם); קציצות דניס עם מנגולד, תרד, שום וגזר ברוטב עגבניות ואורגנו, עגבניות שרי ופטרוזיליה (82 שקלים ל-3 יחידות); ירקות אפויים בתנור על מלח גס, טימין ושום (62 שקלים ל-400 גרם) ועוד. יש להזמין 3 ימים מראש לפחות ולאסוף בערב החג בין השעות 10:00-14:00.

בראון, ניסים אלוני 10 מתחם G תל אביב, 03-5444024. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully