וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרינגלס בהודעה רשמית: אתם אוכלים אותנו ממש לא נכון ומפספסים חצי מהטעם

26.4.2017 / 6:03

כולנו הוטענו: יש רק דרך אחת נכונה לאכול פרינגלס, שבה נוכל ליהנות ממלוא הטעם של חטיף תפוחי האדמה הנמכר בעולם. אנחנו קצת חוששים להיחנק תוך כדי - אולם הטעם המשודרג, כך מספרים, לגמרי שווה את זה

צילום מסך

טוב תראו, אתם אוכלים לא נכון את הפרינגלס שלכם וזו לא אשמתכם. במשך שנים הטעו אותנו לחשוב שככה אוכלים אותו ומנעו מאיתנו ליהנות ממלוא טעמו של החטיף - אולי כדי לדאוג שלעולם לא נשבע ממנו ורק נרצה עוד. לקח לנו כמעט יובל להבין איפה טעינו ואיך באמת צריכים לאכול פרינגלס. אנחנו רק מקווים שנצליח להתרגל לשיטה החדשה כי יש דברים שפשוט בלתי אפשרי להתרגל אליהם.

מוכנים לתגלית המרעישה? ובכן, לפי דובר החברה, עליכם לאכול פרינגלס... הפוך! כן, כשהצד הקעור כלפי מטה. זה בגלל שרק הצד העליון של הפרינגלס מתובלן וכשאנחנו מכניסים אותו לפה ב"שיטה המסורתית" - כשחלקו התחתון והלא מתובלן כלפי מטה - אנחנו למעשה מפספסים חצי מהטעם שלו.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

טריק פשוט יהפוך את האוכל המחומם במיקרוגל לטעים יותר

לכתבה המלאה

"הרבה אנשים חושבים שהפרינגלס מתובלן משני צדדיו", הסביר דובר פרינגלס ל"סאן", "למעשה, רק הצד העליון שלו כזה". אם כך, איך זה שאנחנו בכל זאת מרגישים בטעמו כשחלקו התחתון מונח על לשוננו? דובר פרינגלס מסביר: "כשהפרינגלס נערמים באריזה שלהם, חלק מהתבלינים שבצדו העליון של החטיף נדבקים לצדו התחתון של הפרינגל שמונח מעליו. זה מה שמאפשר להם להישאר אחידים בטעמם בתוך האריזה". אבל למה רק עכשיו גילינו?!

  • עוד באותו נושא:
  • פרינגלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully