וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינו בפיתה: הד"ר הגיע לרוטשילד

22.6.2017 / 11:25

אחרי שהפך לאימפריה יפואית עם ד"ר שקשוקה והשווארמה המפורסמת, בגיל 65 בינו גבסו לא שבע ומגיע לשדרות רוטשילד עם בינו בפיתה

בינו בפיתה. נמרוד סונדרס
הד"ר של השווארמה מגיע/נמרוד סונדרס

בעוד מספר ימים צפוי להיפתח המקום החדש של בינו בשדרות רוטשילד, בינו בפיתה, כפי שפורסם כאן לראשונה. זאת לא הפעם הראשונה שבה בינו גבסו מתנסה בהגשת אוכל בפיתה. הרבה לפני שזה נהיה טרנד בת"א הגיש גבסו שווארמה בימי שישי ברחבה של ד"ר שקשוקה (משנת 2005). בשנת 2010 הוא הפך את המנהג לקבוע ופתח את ד"ר שווארמה, מה שהיה אמור להיות שמו הראשון של מי שמגיל 10 למד את סודות השווארמה. "זה היה החלום שלי כל הזמן להראות איך אוכלים ואיך אני אוהב לאכול," מספר בינו, "אני מאמין שאני יודע לאכול טוב, אני לא פראייר". לקראת הפתיחה עשה גבסו, מקצוען ותיק בתחום, אינספור נסיונות. "ניסיתי על עצמי ועל אנשים אחרים, עד לרמה של להגיש עם או בלי המריחה, מה התגובות וכאלה'". גם את הפיתות במקום החדש מכין גבסו בעצמו והוא עשה שלל ניסויים עד שהגיע לטעם האופטימלי.

בינו בפיתה. נמרוד סונדרס
גם השקשוקה תגיע/נמרוד סונדרס

גבסו גדל ביפו של שנות ה-70, וזו הותירה עליו את חותמה. הוא זוכר את הלילות היפואיים, מלאים בריחות של בשר על הגריל מהבסטות הרבות שהיו פזורות ברחובות, ואת הבליינים יוצאים מהמועדונים וקונים פיתות עם בשר שנאכלו ברחוב. כבר כילד התעניין באוכל ובעיקר במכונת השווארמה שאבא שלו הביא מטורקיה, ובמשך הרבה שנים עבד אצל אביו במסעדה שפתח ביפו, טריפולי. היום יש לו ארבע בנות ובן וכולם עובדים בעסק שלו, ד"ר שקשוקה. "עסק לא מקבלים", אומר בינו, "עסק לוקחים. אמרתי את המשפט הזה פעם ברדיו והתקשרו המון אנשים שאמרו לי בינו, הצלחת בארבע מילים להסביר למה הילדים שלנו עוד לא מנהלים את העסק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בינו בפיתה. נמרוד סונדרס
מרגז בפיתה/נמרוד סונדרס

השבוע הוא חוגג יום הולדת 65 אבל זו לא הסיבה שהוא כזה נוסטלגי, "תמיד הייתי רגיש מאוד," הוא מספר, "ביום שפתחנו את השקשוקה ואנשים עמדו בתור נלחצתי וברחתי משם. אני מקווה להתרגש פחות בפתיחה ברוטשילד". הלוקיישן הנבחר, ברחוב רוטשילד 73, עמד ריק כשנה לאחר שמסעדת שולחן נסגרה. בינו מספר שהבת שלו זיהתה את הפוטנציאל של המקום ועודדה אותו לקחת אותו. במסעדה החדשה יהיה תפריט מצומצם שרובו כמובן מתמקד במנות שאפשר להגיש בתוך פיתה.

בינו בפיתה. נמרוד סונדרס
גם לחמג'ון יהיה כאן/נמרוד סונדרס

תהיה שם שווארמה בינו המפורסמת, המורכבת מנתחים חתוכים גס של בשר כבש מעורבב בשומן ובצל. עוד יככבו גם שווארמה פרגיות, אנטריקוט בפיתה, מעורב בפיתה, נקניקיות מרגז חריפות בפיתה, לחמג'ון עשוי בשר כבש עם עגבניות, ומנה אחת שלא תהיה בפיתה - השקשוקה המפורסמת אליה מגיעים תיירים רבים ששמעו על הפלא והיו חייבים להיווכח בעצמם. כל המנות יוגשו בטווח מחירים של בין 34-45 שקלים. בינו לא מתכוון לשעמם את לקוחותיו ומבטיח לרענן ולחדש את התפריט מדי יום "לפי השיגעונות שלי". הוא מתכוון גם להכניס גזוז בטעמים ובירה מהחבית, ותהיה אפשרות לקבל את כל אחת מהמנות גם בצלחת למי שנמנע מגלוטן, "אכין צלחת יפה של הבשרים עם סלטים כמו שאני יודע לפרגן".

בינו רכש באחת מהחנויות בשוק הפשפשים שני תרנגולים גדולים ממתכת אותם הוא רוצה להעמיד במסעדה החדשה, "אני רוצה שמדי שעה ישמעו תרנגול קורא בשדרה", הוא מספר, "שזה יהיה משוגע ומיוחד, כמוני!".

בינו בפיתה, שדרות רוטשילד 73. הפתיחה בשבוע הבא

בינו. נמרוד סונדרס
בינו גבסו, לא עוצר בגיל 65/נמרוד סונדרס
בינו בפיתה. נמרוד סונדרס
יש למה לחכות/נמרוד סונדרס
בינו בפיתה. נמרוד סונדרס
הפתיחה בשבוע הבא/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully