וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו: חמארה ים תיכונית חדשה בכרם התימנים

14.8.2017 / 13:18

ברונו, החמארה החדשה של כרם התימנים בתל אביב מגישה מנות ים תיכוניות, אלכוהול וגם מנה שמסתמנת כלהיט התורן: קובנה בורגר

ברונו בבל"ן. גלעד בר שלו,
ברונו בבל"ן/גלעד בר שלו

שכונת כרם התימנים מפורסמת לא מעט בזכות מסעדות הפועלים הרבות שבה, בעיקר כאלו שמכוונות זרקור על אוכל תימני. אבל יש מי שמבקש לרענן מעט את השורות בקולינריה באזור הכרם. חיים בורשטיין ניצל את סגירתה של דאבה הודית ברחוב מל"ן כדי לפתוח שם, כרגע באופן זמני בלבד פופ אפ לתקופת נסיון. המקום, חמארה ים תיכונית, ברונו, שמפלרטטת קצת עם אוכל הודי.



עוד מקומות שחובה להכיר באזור
M25 מסעדת הבשרים שכולם מדברים עליה
אדמונד בית קפה שמתחבא באלנבי

ברונו בבל"ן. גלעד בר שלו,
ברונו בבל"ן/גלעד בר שלו

בתפריט תמצאו ראשונות קטנות שמתפקדות כתזכורת לקרבה לשוק הכרמל כמו גבינת פטה אפויה במעטפת פילו עם ריבת עגבניות שרי (26 שקלים) לחמניית קובנה תוצרת הבית עם מטבלים משתנים, איקרא, ציזיקי או תפוח אדמה אפוי עם שמנת (18 שקלים). התפריט ממשיך עם קבוצה קטנה של תבשילים המתפקדים כמנות עיקריות. המנות מוגשות עם טחינה ופיתה כמו שקשוקה ירקות בגריל שאפשר להוסיף לה גם נקניקיות מרגז (28/38 שקלים); אורז עם תבשיל שעועית שחורה ופטריות (25 שקלים); ויש גם מנה מגניבה שנקראית קובנה בורגר שמוגשת עם תפודים (45 שקלים).

עוד באותו נושא

עמליה: מסעדה ישראלית חדשה בפאתי שוק הכרמל

לכתבה המלאה
ברונו בבל"ן. גלעד בר שלו,
ברונו בבל"ן/גלעד בר שלו

התפריט ממשיך וכאנדרטה לדאבה ההודית ששכנה במקום עד לפני זמן קצר עם מנה של טאלי הודי מאורז, דאל עדשים, קורמה קישואים, קציצות אלו-גובי, ראיטה חצילים ופאפאדם (37 שקלים). יש גם טאלי יווני, שהוא בעצם סלט יווני עם ציזיקי, איקרא ופלפלים קלויים על פיתה קלויה (37 שקלים) וגם טאלי יפואי עם רצועות פילה בורי על סלט פאטוש עם לבנה וממרח קישואים (52 שקלים) ועוד.

ברונו בבל"ן. גלעד בר שלו,
ברונו בבל"ן/גלעד בר שלו

זאת לא חמארה בלי האלכוהול ולכן יש גם תפריט אלכוהול רחב וגם מדי יום מציעים שם דיל של 1+1 על כל השתייה. בברונו לא מגישים אוכל ביתי ובישולים המזוהים כל כך עם השכונה, אבל גם לא אוכל מפונפן, אלא שילוב של כמה עולמות וגם שילוב שבין מסעדה לבר, מה שהוליד את החמארה.

ברונו במל"ן, מל"ן 18 תל אביב, שעות פעילות בתקופת ההרצה א'-ה' 12:00-00:00 ויום ו' 12:00-18:00, 054-2618831. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • ברונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully