וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעתיים על המפה: 4 מקומות חדשים נפתחו בעיר

15.8.2017 / 15:24

עם לא פחות מארבעה מקומות חדשים שנפתחו בה לאחרונה ועוד שניים בדרך, גבעתיים מרחיבה את אפשרות הבילוי והזלילה לתושביה, שנותנים פייט לאחות הגדולה

מרלן בר חדש בגבעתיים. חן לוי,
נשנושים במרלן בגבעתיים/חן לוי

כמו האחות הפחות מוצלחת, גם העיר גבעתיים מקבלת יחס לא שוויוני בהשוואה לתל אביב. אוהבים אותה פחות ומשקיעים בה פחות, ולכן גם תמצאו בה פחות מקומות בילוי ומסעדות. תושבי גבעתיים שמבקשים לבלות צריכים לא פעם לחצות את הנהר הגועש והמסוכן איילון, בדרך לעוד ארוחה נחמדה לצד איזה קוקטייל. ובכל זאת, כששמענו על ארבעה מקומות חדשים (ועוד שניים בקנה) שנפתחו בגבעתיים, לא יכולנו שלא לשמוח עבור האחות המקופחת, גם לה מגיעה קצת נחת. חוץ מארבעת המקומות החדשים, יצטרפו אליהם בקרוב שניים נוספים, ברחוב וייצמן 29 ובככר נגה, כשעל שניהם עומלים בימים אלו האחים אבידן (שבבעלותם הקונסיירז' והרום סרוויס, בית הקפה סנטרו ובר הקוקטיילים גרניש בתל אביב).


עוד מקומות בגבעתיים ששווה להכיר:
דידי'ס מעדניית כריכים
טיטו מסעדה מבית הבנדיקט שמגישה מנות ענקיות

מרלן

מרלן בר חדש בגבעתיים. חן לוי,
חצר יפה בגבעתיים - מרלן/חן לוי

על הקיר בבר החדש ברחוב הרמב"ם שנפתח לפני כשבועיים מתנוססת תמונתה של פיירוז, הזמרת הלבנונית היפה. העיצוב אקלקטי ומושקע, כיסאות בר נוחים, קירות מחופי אבנים, בר בצבע טורקיז וחצר יפהפייה וירוקה שהגרילנדות דולקות בה בערב ומאירות את גבעתיים באור חיובי. תפריט האלכוהול מבהיר את הקונספט, מדובר בבר, רק שבבר הזה כדאי גם לאכול. לפני האוכל יש קוקטיילים חמודים בעיקר בסגנון הקלאסי והמוכר כמו פרנץ' 57, מוחיטו, גז'מין ועוד (42-46 שקלים). התפריט לא גדול ומתחלק לשני חלקים, החלק הראשון הוא נשנושים קטנים, והחלק השני מנות קצת יותר גדולות. יש סלט עגבניות חריף עם פטה (15 שקלים); בטטה, יוגורט מתובל ובצל ירוק (14 שקלים); חלה מתוקה עם שמנת חמוצה וזעתר (16 שקלים); סלקים ולאבנה מתובלת (21שקלים); קישוא קונפי עם קרם עגבניות ופרמזן (24 שקלים); קבב מפורק (38 שקלים); עראיס טלה (36 שקלים) ועוד.

מרלן, רמב"ם 30 גבעתיים, שעות פעילות א'-ש' 19:00-1:30 ובימים ה'-ו' עד 2:30 בלילה. בקרוב יהיה גם שישי צהריים.

עוד באותו נושא

אדמונד: בית קפה חדש בתל אביב

לכתבה המלאה

The Queen

The queen בר מסעדה בגבעתיים. טשה פיינגולד,
קונפי ברווז בורגר/טשה פיינגולד

המלכה אליזבת הייתה גאה מאוד בבר החדש שנפתח בעיר, כולו מחווה לבית המלוכה הבריטי וכמו הברים בלונדון הבירה, גם פה אפשר לאכול ארוחות בוקר מושחתות בשעה מוקדמת בבוקר ולהתחיל לשתות בירה כבר בצהריים. בתפריט ארוחת בוקר אנגלית אמיתית עם תבשיל שעועית לבנה ברוטב עגבניות, תפוחי אדמה מטוגנים, עגבניה צרובה, בצל מטוגן, ביצי עין, נקניקיות בקר וטוסט (56 שקלים); עוד בתפריט סלטים וכריכים ועיקריות בצהריים כמו קונפי ברווז בורגר שהוא ברווז בבישול ארוך, מפורק וצלוי במחבת על לחמניית בריוש עם גבינת צ'דר וירקות (54 שקלים). יש גם פאי רועים (36 שקלים), סטייק אנד אגס מנתח פיקניה מיושן עם אספרגוס חלוט וביצת עין (82 שקלים) ועוד הרבה נוספות. ניתן להזמין גם קפה ומאפים.

The queen, כצנלסון 109 גבעתיים, שעות פעילות א'-ש' 12:00-00:00, 058-6206221

אווה קפה

אווה קפה גבעתיים. רעות סהר,
אווה קפה גבעתיים/רעות סהר

ברחוב וייצמן הלא יפה במיוחד נפתח לאחרונה קפה קטן יפה במיוחד. המקום כולו צבוע בצבע מנטה קריר, הדלפק עשוי שיש ונברשת נחושת גדולה תלויה מהתקרה. המאפים היפים המפוזרים בחלל רק תורמים לאווירה המוקפדת והמעוצבת וביניהם תמצאו כריכונים קטנים עטופים בלחמניות ביס (12 שקלים); בורקסים במילויים שונים כמו בטטה, חצילים או קשקבל (3 שקלים); עוגיות מסוגים שונים כמו קפה ואגוזים (13 שקלים לחבילה); מרציפנים (12 שקלים); קרואסון חמאה או שוקולד (12 שקלים) ועוד. במקררים תמצאו מגוון עוגות, גדולות ואישיות כמו פריסבי רושר (119 שקלים) או פפיון פסיפלורה (119 שקלים). יש מכונת קפה ואווה קשובה ומכינה לכל לקוח את הקפה שהוא אוהב. אולי בתל אביב זה מראה נפוץ אבל בגבעתיים זה נפלא ומרגיע להיתקל בבית קפה קטן, פונקציונלי, איכותי ויפה.

אווה, ויצמן 27 גבעתיים, א'-ה' 8:00-20:00, ו' 7:30-15:00

נירו לחם בר

מירו לחם בר גבעתיים. רעות סהר,
מירו לחם בר גבעתיים/רעות סהר

ניר גולדברגר הוא הבעלים של מספר בתי קפה כמו קפה צוותא, קפה תיאטרון גבעתיים ועוד. אבל לדבריו עוד לא היה לו בית קפה "עם נשמה", ולכן החליט לפתוח את נירו בית לחם. עם חיבור חזק לאיטליה, וקבוצה גדולה של רוכבי הארלי דיווידסון מאחוריו, הוא לקח את הפינה הקטנה הפונה לחצר ברחוב כצנלסון 148 והקים בה בית קפה קטן ועליז. הלחמים והמאפים מגיעים למקום חצי אפויים ועוברים אפייה סופית בנירו, הקינוחים מגיעים מביסקוטי, ואת שאר המאפים אופה גולדברגר בעצמו. יש פוקצ'ות עם תוספות צבעוניות וביצת עין, בורקסים במילויים שונים, סנדביצ'ים חמודים (15-24 שקלים) וטוסטים בג'בטה או בבייגל (26-32 שקלים). יש כמה סוגי סלטים ביניהם בלקני או איטלקי (22-30 שקלים) וקישים ולחמים מיוחדים שאפשר לקנות הביתה כמו מחמצת אגוזים (22 שקלים), שיפון (19 שקלים) או דגנים (19 שקלים). מומלץ לשבת בחצר הקטנה של נירו, לשתות קפה ולהתענג.

נירו לחם בר, כצנלסון 148 גבעתיים, שעות פעילות א'-ה' 6:30-00:00 ו' עד 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully