וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה: חמארה חדשה בשוק הכרמל בתל אביב

6.12.2017 / 13:21

בשנים האחרונות מבינים בעלי ברים יותר ויותר, שמי שיוצא לשתות רוצה גם אוכל מושקע באמת בצלחת ליד. השבוע נפתחה לילה, חמארה חדשה שמושפעת מאווירת שוק הכרמל הצמוד, ומיישמת היטב את כללי האוכל המושקע ליד האלכוהול

שיפוד פרגיות לילה מבית ביסטרו הכובשים. אנטולי מיכאלו,
מגריל הפחמים/אנטולי מיכאלו

בשנים האחרונות הברים התל אביביים הבינו שכבר לא מספיק להגיש בירה ומשקאות מעורבבים, ושהיום, בשביל ליהנות מהאלכוהול אנשים רוצים גם לאכול, ולא, אנחנו לא מסתפקים בצ'יפס וזיתים. ואם אפשר קצת אווירה ליד, אז לא נתנגד. תופעת הגסטרו ברים וברי הקוקטיילים תפסה תאוצה בשנה האחרונה, כשרק לאחרונה נפתחו ביפו ההוטל דה לקס מבית האימפריאל, או בר המנסורה במתחם נוגה, ובדיזנגוף בתל אביב נפתח לאחרונה הבר אריס, חמארה יוונית עליזה, וברחוב הארבעה נפתח הבר מוצ'ה, שהוא בעצם בר סביצ'ה מבית הטפאו.

עוד מקומות חדשים בתל אביב ששווה לבדוק:
- סיטיזן, קפה בריאות חדש בנחלת בנימין
- עמליה, בית קפה חדש בפאתי שוק הכרמל

עראייס בלילה מבית ביסטרו הכובשים. אנטולי מיכאלו,
עראייס מלחם סלוף/אנטולי מיכאלו

אל הרשימה הזו מצטרף היום מקום חדש שפועל כבר כמה שבועות מתחת לרדאר- ל?ילה. בכניסה לשכונת כרם התימנים בתל אביב פתחו, מי שעומדים מאחורי ביסטרו הכובשים ב-9 השנים האחרונות, חמארה מודרנית המציע בילוי לילי רגוע ומתוחכם. את התפריט בנה השף שי טנא שעומד מאחורי ביסטרו הכובשים מההתחלה, כשהתוצאה הסופית היא שילוב של מנות גריל, בשרים וירקות טריים מהשוק בטיפול מינימלי והגשה פשוטה ואלגנטית.

עוד באותו נושא

בר קוקטיילים ואוכל מעיר את השכונה המנומנמת של ת"א

לכתבה המלאה
צלעות לילה מבית ביסטרו הכובשים. אנטולי מיכאלו,
צלעות/אנטולי מיכאלו

בין המנות יש כמה סלטונים של חציל שרוף, פלפלים ושום, סלטון ברבה, טבולה דוחן, משאוושה, צ'ירשי (36 שקלים) או צלחת נקניקים של ברזואלה בת חודשיים, ברווז כבוש במלח וחילבה ונתח משתנה מהמעשנת (44 שקלים); מהמטבח יוצאות עוד מנות כמו עראייס מיוחד העשוי סאלוף וסלט צנונית (41 שקלים) ומהגריל מנות כמו סוכריות פילה טלה, דבש, הל ועלי חרדל (56 שקלים) או פרגית בתבליני הכרם וקרם בטטה קסביה (44 שקלים). האלכוהול במקום מכוון גבוה, עם תפריט יין ישראלי בלבד וחמישה סוגי קוקטיילים שמתכתבים עם השוק בתבלינים ובהגשה.

קוקטייל בלילה מבית ביסטרו הכובשים. אנטולי מיכאלו,
קוקטיילים שמתכתבים עם השוק/אנטולי מיכאלו

"כבר כמה שנים שאנחנו פוזלים מעבר לכביש לפאנצ'רייה הזאת", מספרת מאיה חורב-ונטורה, מהבעלים של המקום, "כשהוא התפנה התחלנו לחשוב מה אנחנו רוצים. היו כל מיני רעיונות אבל בסופו של דבר, אחרי תשע שנים שהכובשים עובד טוב, היינו מוכנים לעשות משהו חדש, גם עבור עצמנו וגם עבור השכונה". ל?ילה עוצב בתחכום פשוט, עם מתכת תעשייתית, אבן ובטון. יש אלמנטים מהשוק כמו בר ועליו דפוס של לוח שש-בש, תאורה עדינה ומוזיקה אתנית מגוונת.

ל?ילה, הכובשים 55 תל אביב, שעות הפעילות שבת-חמישי 19:00-אחרון הלקוחות, שישי סגור, 03-6561636

שולחן בלילה מבית ביסטרו הכובשים. אנטולי מיכאלו,
פותחים שולחן/אנטולי מיכאלו
סינטה כבושה לילה מבית ביסטרו הכובשים. אנטולי מיכאלו,
מגש נקניקים/אנטולי מיכאלו
קוקטייל בלילה מבית ביסטרו הכובשים. אנטולי מיכאלו,
אלכוהול משובח/אנטולי מיכאלו
נתחי בשר לילה מבית ביסטרו הכובשים. אנטולי מיכאלו,
מנות מגריל הפחמים/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully