וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה ירוק - הארטישוק

26.3.2006 / 8:48

רועי סופר, שאול בן אדרת, איילת אור ושפים נוספים נכנסו ל'לב העניין' ומציעים עד סוף מרץ מנות ארטישוק מיוחדות אותן רקחו במיוחד עבור פסטיבל שלם סביב ארטישוק

עד סוף מרץ מתקיים במסעדות רבות ברחבי הארץ וברשת מלונות שרתון פסטיבל ארטישוק בשם "לב העניין", במסגרתו כל שף בכל מסעדה התגייס להעלות את הארטישוק על הצלחת בעזרת מנה מיוחדת.

לאחרונה התגלה כי ירק הארטישוק מצוין לבריאות - הוא מסייע להורדת רמת הסוכר והכולסטרול בדם ומכיל חומרים נוגדי חימצון המונעים התפתחות מחלות לב וחסימת עורקים. בארטישוק יש גם ויטמין C, ויטמין A, אשלגן וברזל ויש בו רק 65 קלוריות.

בתפריטים המגוונים בפסטיבל תמצאו מנות כמו תחתיות ארטישוק ממולאות באורז בר שחור (שאול בן אדרת, "קימל"), קוקי סן ז'ק ארטישוק (רועי סופר, "פנגיאה"), ארטישוק בויניגרט פרי התאוה (יהודית מיכאלי, "מיכאלי") ועוד.

בנוסף לפסטיבל במסעדות גם רשת "שרתון" והשף שלום קדוש משתתפים בפרוייקט והארטישוק יככב בכל בתי המלון של הרשת ברחבי הארץ.

אבל גם לבשלנים חובבים יש אפשרות להשתתף בחגיגה - אם יש לכם מתכוני ארטישוק מנצחים תוכלו להשתתף בתחרות מתכונים נושאת פרסים (את המתכון יש לשלוח ל Artichoke.sheraton@gmail.com). התחרות תתקיים ב-2 באפריל בשרתון סיטי טאוור.

המסעדות המשתתפות בפסטיבל:
ORO, אחוזת הלפרין , OM, אלומה , ארנון ותמר, בדולינה(גדרה ות"א), ברונו, גספאצ'ו, חסילון, טוקופיה, 2C, טרין, יד השמונה, לחם ארז, לחם יין , מיכאלי, ספון, פביאן , פנגיאה וקימל.

מידע אודות הפסטיבל ניתן לקבל בטל': 03-6443899

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully