וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמרת שלישית

ענת ברק

9.12.2007 / 13:40

אם האווירה והאלכוהול בבר החדש "אשמורת" בשדרות רוטשילד יהיו מצוינים כמו השם שלו יש למה לצפות

אשמורת הוא בר חדש שפותחות יעל ויעל, דיילות אוויר לשעבר שרוצות להישאר מסתוריות כמו השעות הקטנות של הלילה ולא לחשוף פרטים מזהים נוספים. אחת מהן מגיעה היישר מעולם הלילה והברים – היא התחילה את דרכה כברמנית ראשל"צית ומשם עברה לברמן בעיר הגדולה עד שעכשיו החליטה לפתוח מקום משלה. יעל השנייה היא אחת שאומרים עליה "ראתה עולם" – היא הסתובבה הרבה בעיקר באירופה ומביאה לבר את חיי הלילה שאהבה שם.

המקום יישא אווירה אירופאית-ברלינאית הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המוזיקה ואמור להחזיר את אוהבי האלקטרו הסליזי, הטק-האוס והמינימל לשדרות רוטשילד. הכניסה לבר, שמתוכנן להיפתח באמצע דצמבר, תהיה מגב הבניין ולא מהרחוב הראשי – מה שיתרום לשמירה על אופי המקום שמצד אחד יושב בלבה של השדרה, ומצד שני משדר אנדרגרונד סליזי למביני עניין. על העיצוב האוונגרדי-תעשייתי (המקום מעוצב כמו מכולה עם קירות עשויים פוליקרבונט בחיפוי סקאיי שחור) אחראים האדריכלים רועי חמד ויוני דרור והוא נותן עוד קיק לאווירה המיוחלת. תפריט האלכוהול והמחירים יהיו סטדנרטים ובמקום יוגשו נקניקיות חזיר ובקר איכותיות, נוטפות שומן וסקס-אפיל ופיצות דקיקות לסולידים שבינינו.


"אשמורת", רוטשילד 10 תל אביב (כניסה אחורית) טל' 077-5600503 . שעות פתיחה, כל השבוע: 22:00 עד אחרון הלקוחות. הבר ייפתח באמצע דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully