וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבחורות נטולות אמביציה

רוני קדר

2.6.2009 / 17:07

הכי קל לנקות את כותש השום של זיליס. אבל מה נסגר עם המחיר, כולה שום?

כל בשלן יודע שהחלק הכי מבאס בכתישת השום הוא לנקות את הכותש מחתיכות השום שנתקעות לו בין החורים. באופן אישי לא החזקתי בבית קוצץ שום, כי עם סכין טובה וקצת אמביציה אפשר להגיע לרמה גבוהה של קיצוץ בלי לערב קיסמי שיניים.

כדי להקל על אנשים כמוני, משווקת עכשיו רשת 'The Cook Store' כותשי שום מבית 'זיליס'. מדובר בכותש עשוי אלומיניום בציפוי אבץ שמגיע עם מנקה פלסטי המאפשר לנקות אותו בקלות.

ניסיון

המוצרים של זיליס מושקעים ואיכותיים, שלא נאמר סקסיים ביותר. כן, בדיוק כמו בפרק ההוא בחברים שמוניקה מחליטה שהדבר הסקסי ביותר הוא המחבת. גם זה יכול לקרות. יש בו משהו, במראה העגול והמבריק שעשה לי חשק למעוך קצת שום. עוד יותר נהניתי כשלא נשארו לי על האצבעות ריחות שום מיותרים והוצאת שאריות הקליפות היתה קלה במיוחד ונוחה לשטיפה.

בניסיון השני, שנעשה על ידי בשלן עצלן במיוחד, שאינו ידוע כחובב קיצוץ שום ביד ועבר קוצצי שום רבים וישנים, הכריז העצלן כי מעולם לא ראה כותש שום כה קל, ושלשמו אין צורך להניד עפעף הן במעיכה והן בניקיון. אם היה לו ממון, הוסיף, היה רוכש את המכשיר.

מבחן הארנק

המהומה קצת מוגזמת. בסופו של דבר מדובר כולה בכותש שום. כמה טוב שהוא לא יהיה, הוא כולה (כאמור) עושה את העבודה של כתישת שום ובמקרה הזה נראה לי שעדיף לספוג את הריח ולחסוך 140 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • שום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully