וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמנה ומבסוטה

12.12.2006 / 12:48

כזאת היא הסופגנייה למרות שמנסים להקטין אותה, להפחית לה קלוריות והשנה אפילו לאבזר אותה במילוי מלוח. הנה מה שהקונדיטוריות רוקחות לחנוכה

רולדין - למי שסופר קלוריות

הרשת גאה לומר שהסופגניות שלה השנה "בריאות" יותר משום שהן מטוגנות בשמן קנולה ונמכרות בגודל מיני (במשקל 50 גר') ששווה ערך ל-169 קלוריות (אם מדובר בסופגנייה עם מילוי ריבה, אחרות כבר מאמירות ל-250 קלוריות ליחידה). אנחנו כאמור חושבים שסופגנייה זו סופגנייה. טעמים מיוחדים נוספים שמציעה הרשת: טופי עם בוטנים מלוחים, פירות יער וקסיס, קרם פטיסייר, שוקולד, חלב קוקוס ואספרסו, שוקולד ורום ועוד. מחירים: 4-8.5 ¤. להשיג בכל סניפי הרשת.

טאטי - למי שפינטז על מילוי מלוח

בקפה-קונדיטוריה "טאטי" מתחכמים השנה עם סופגנייה מלוחה במילוי גבינת ריקוטה, עגבניות ועשבי תיבול. זה נשמע יותר מוזר ממה שזה באמת, אבל בסופו של דבר מדובר בגימיק ולא יותר. יש גם סופגניות עם ריבת תות, שוקולד, קרם חלבה וריבת חלב. מחיר: 5 שקלים. להשיג ב"לחם טאטי", דרך השלום 53 גבעתיים.

מותק - סופגניות מעוצבות

'מותק' המתמחה בעיצוב עוגות ובצק סוכר מציעה לחנוכה קולקציית סופגניות במגוון מילויים (ריבת חלב, שוקולד תפוז, קונפיטורת תות, חלבה, חמאת בוטנים וקרם וניל) מקושטות באלמנטים חביבים מבצק סוכר כמו פרחים, דמויות ובעלי חיים. את הסופגניות ויתר דברי המאפה יוצרת ליהי רוזנברג טובול, המקימה וקונדיטורית הבית.
כיוון שכל סופגנייה מקבלת יחס אישי והתאמה ללקוח – מומלץ להזמין מראש. מחירים 8-10 ש"ח לסופגנייה (תלוי בעיצוב ובמילוי).
להשיג בחנות ברחוב שד' יהודית 29, ת"א, טל': 5117373 03-.

לחם ארז - בריושים שהתחפשו לסופגנייה

אחרי כמה שנים שכיכב הספינג' כסופגנייה של הרשת, השנה מתחכמים ממקום אחר לחלוטין. במקום מטוגן הולכים על אפוי ומציעים על תקן סופגניות בריושים ובריושניות עתירי חמאה ומילויים. הבריושים עגלגלים כמו סופגנייה ונראים כמו אחת מטוגנת, אך כבר בביס הראשון תגלו שזה בעצם מאפה ולא חטיף מטוגן. טעים זה כן, סופגנייה זה בערך (5-12 ש"ח ליחידה). יש גם סופגניות עם מילוי שוקולד. להשיג בכל סניפי הרשת.

בן עמי - קלאסיקה פלוס

בקונדיטוריית 'בן עמי' מכינים לחנוכה סופגניות מיני במארז מיוחד
במילויי: קפה, שוקולד, חלבה, וניל, ריבת חלב, ריבת תות ועוד (אריזת של 9 סופגניות מיני – 29 ¤). להשיג בסניפי 'בן עמי' בכפר ויתקין, ירושלים ותל אביב. אפשר גם להזמין הביתה.

אידלסון 10 - לא מתחכמים

בסניפי אידלסון יציעו סופגניות ולביבות מסורתיות (בין התאריכים 10-23 בדצמבר) בלי תחכומים אבל עם שמירה על עבודת יד, בצק עשיר בחמאה ווניל וקוניפטורת תות תוצרת בית 5.5 ¤ לסופגנייה). בתחום הלביבות תהיה גרסה מתוקה (עם מחית תפוחים) ומלוחה (עם בצל) בלווי קרם פרש (24 ¤).
להשיג ב: 'אידלסון 10', רח' דיזנגוף 117, בן יהודה 252, טל' 5299295.

מתוקה - ניחוח תפוזי

הסופגניות השנה עשויות מבצק חמאה עם גרידת תפוז עם מילויים של ריבה קלאסית, ריבת שזיף, גנאש שוקולד חלב, ריבת חלב, קרם חלבה. יש גם ספינג'ים טבולים בסוכר. מחיר: 5 ¤ לסופגנייה (בקניית 10 סופגניות – 2 חינם).בסניפים ובישרות המשלוחים מציעים גם מגש לביבות עם מטבל יוגורט.
להשיג בסניפי הרשת או בשירות ROOMSERVICE שמציעה 'מתוקה'.

גידרון - הכי זול שיש

החברה שמייצרת סופגניות בעיקר עבור רשת שופרסל צופה למכור השנה כ- 5.7 מיליון סופגניות קפואות ומטוגנות. השנה הן יהיו מצופות שוקולד או פונדנט לבן ובמילוי וניל או קרמל. השנה נוספו גם דונאטס. הסופגניות כשרות ומגיעות בגודל מיני (1.69 ¤-1.99 ¤) או רגיל (1.99 ¤-2.45 ¤), סופגניות מצופות (3.5-4.5 ¤).
להשיג ב'שופרסל דיל' , 'שופרסל ביג' ו'שופרסל שלי'.

בונז'ור - מטוגנות ואפויות

הרשת מציעה סופגניות בשני גדלים, 80 גר' ו- 50 גר', במבחר מילויים וציפויים: ריבת תות, שוקולד (פרווה), מלית ריבת חלב ומלית וניל (חלבי) ובציפויים של שוקולד ואבקת סוכר. חלק מהסופגניות אפויות בתנור לטובת הפחתת הקלוריות. 11-15 ¤ למארז של 6 סופגניות.

לה ליונז - סופגניות מייד אין אשדוד

רשת "לה-ליונז" באשדוד, מציעה סופגניות מבצק בריוש קל ואוורירי העשוי מחמאה וביצים. בין הטעמים המוצעים: סופגניות במילוי קרם פטיסייר, ריבת חלב, קונפיטורת פטל וריבה מסורתית. השף-קונדיטור, אופיר בן חנוך, מציע גם סופגניות ספיישל עם ריבה של קליפות הדרים, קרם פטיסייר בניחוח תפוזים וגראנד מרנייר, קרם לימונים וצ'ורוס. מחיר : 5.5 ¤ לסופגנייה.
להשיג ב: ז'בוטינסקי 47, אשדוד, 08-8566767 רח' הבונים 4, אשדוד, 08-8569878, קניון הסיטי, אשדוד, 08-8644505

מקס ברנר - מקלות בצק ומטבלים

הסופגניות של מקס ברנר הן למעשה צ'ורוס המגיעים עם רטבים מוצלחים לטבילה: טופי, תות ושוקולד. הבצקים נמכרים במארזי טייק אווי. מחירים: 5 יחידות עם רוטב שוקולד ב-20 שקלים ו-10 יחידות ב-32 שקלים. יש גם לביבות גבינה מתובלות. להשיג בסניפי מקס ברנר.

קפה קפה - סופגניות שעושות טוב בלב

רשת 'קפה קפה', שלה 15 סניפים בת"א והסביבה, יוצאת לכבוד חנוכה במבצע סופגניות משותף עם עמותת "אכפת" המפעילה את מיזם "קוקיות" - בית מאפה קטן המסייע לילדים ובני נוער בסיכון.

ב-18 בדצמבר, נר רביעי של חנוכה, יימכרו בכל סניפי 'קפה קפה' סופגניות של "קוקיות" וההכנסות כולן תועברנה לטובת העמותה. שיתוף הפעולה זכה לשם "סופגניות אהבה מילדי אכפת" והן יימכרו במחיר של 8 ש"ח ליחידה עם מילויים שונים כמו קרם אספרסו, ריבת חלב ותות שדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully