וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפלרטט הוא יודע אבל להשתכר?

גיא גיסר

15.12.2006 / 9:25

גיא גיסר חושש למצוא עצמו בלשכת התעסוקה בעקבות הרובוט-ברמן החדש, אבל מתנחם בזהב של 'אבסולוט בלינג-בלינג'. יש גם פסטיבל בירות ביתיות וויסקי מפקיסטן

גלינג-גלינג - ג'ינגל בלז, ג'ינגל בלז

היכונו היכונו, חג המולד מתקרב, ומיד אחריו חגיגות הסילבסטר. זו כבר מסורת שחברות אלכוהול מוציאות לשוק מהדורות מצומצמות ומיוחדות לבקבוקים הרגילים שלהן, וזאת כדי לעורר בוסט תקשורתי (הנה הצלחתם..) ולהגדיל את המכירות בתקופת החגים. בעברית קוראים לזה- "לימיטד אדישן" . המדיה משוגעת על החידושים הנוצצים, ואם להודות על האמת, אין הרבה אנשים שיתנגדו להחזיק בקבוק מיוחד ונדיר בארון המשקאות הביתי שלהם.

אז לכבוד החגים הנוצריים הממשמשים ובאים, החליטו ב'אבסולוט' השוודית להוציא לשוק את ה"אבסולוט בלינג בלינג" (Absolut Bling Bling). בלינג בלינג הוא מושג המתאר את הבגדים היקרים והתכשיטים הגרנדיוזיים שכוכבי ההיפ-הופ (פעם קראו לזה ראפ) עונדים על כל איבר חשוף ומוצנע בגופם. הכל ראוותני ומוגזם.
ה'אבסולוט בלינג בלינג' הוא מעין מחווה לתרבות ההיפ-הופ. הבקבוק החדש עטוף בצבע זהב מבריק והופך את הבקבוק האבסולוטי המוכר לנוצץ ומושך. אל תתבלבלו, הוודקה שבבקבוק היא אותה וודקה 'אבסולוט', אבל העטיפה מדהימה באמת. שאפו למעצבים.

את ה'אבסולוט בלינג בלינג' מוכרים גם בישראל (110 ¤ לבקבוק), והמוזהב המהודר הושק ברוב פאר במסעדת 'מסה' המפונפנת באירוע גדוש אנשים, נשים ואנשי לילה. מרי קריסמס, הו? הו? הו?.

בירה וסופגנייה הולכים ביחד?

מועדון הבירה הישראלי עורך ביום שלישי, 19.12.06 (נר רביעי של חנוכה) בהרצליה, אירוע טעימות מיוחד בו יוצגו מבחר מבשלות בוטיק ישראליות. "דאנסינג כאמל", "הקיבוצניק", "פילוסוף" ו"הבודהה הצוחק" המצוינות יהיו בין מבשלות הבוטיק שישתתפו באירוע, ובנוסף ניתן יהיה לטעום מס' מצומצם של בירות מיוחדות מחו"ל.

במהלך הערב יוגשו סופגניות טריות, בתקווה שיתמזגו היטב עם טעמן של הבירות הביתיות. באירוע עצמו תוכלו לרכוש כרטיסיות ובהן קופונים לטעימות בירה, וכבונוס תקבלו כוס בירה ממותגת למזכרת.

מחיר כניסה, כולל כוס לטעימה - 25 ש"ח בלבד. מחיר כל קופון טעימה (כ-100 מ"ל): 4 ש"ח, כך שניתן לטעום לא מעט סוגים, אולי אפילו להשתכר קצת, והכל בעלות מגוחכת. על התרומה לענף הבירה הישראלי אין מה להוסיף.

יום שלישי, 19.12.06, בין השעות 18:00-23:00 , פאב 'הטורי אנזו', רח' ספיר 1, בית אמפא, א.ת. הרצליה פיתוח

רובוט, תביא וודקה רדבול!

לשכת התעסוקה 'היר וי קאם'...
תערוכת "רובו-אקזוטיקה" מתקיימת אחת לשנה בווינה ומציגה חידושים שונים ומשונים בתחום הרובוטיקה. השנה הוצגו לא פחות מ-30 רובוטים שמטרתם להיות הברמן המכני הראשון. דייויד קולקונס, יוצרו של הרובוט צ'אפוק (Chapok) עמד לצד הבייבי שלו מלא גאווה. צ'אפוק מזג משקאות למבקרים, הדליק סיגריות ואפילו זרק לעבר הבחורות שניגשו אליו משפטי פתיחה פלרטטניים כמו: " היי בובה, יש לך פגישה עם רובוט?". הנשים, יש לציין, נפלו לרגליו והשמועות טוענות כי הוא בילה את הלילה באורגיה המונית ומחשמלת.

העניין עצמו חביב, אך מעלה חשש אמיתי שביום מן הימים הרובוטים ישתלטו גם על עולם הברים. לשקשק קוקטיילים - יש; לגרוס קרח להכנת מוחיטו - יש; להדליק סיגריות - יש; לפלרטט עם לקוחות – יש - מה יהיה?

ועדיין, עם כל הכבוד לחברים המתכתיים, יש מקום לאופטימיות. ה- א-ב של עולם הברים לא נמצא בהישג ידם. לשתות הם לא יכולים, ללכת לישון עם ראש מסובב גם לא ועל הנגאובר בבוקר שאחרי אין על מה לדבר. כשנשמע על רובוט שהקיא בשירותים של המועדון נתחיל להיות מודאגים.

וויסקי פקיסטני סינגל מאלט

עולם הוויסקי מתחלק, לרוב, בין ארבע מדינות: סקוטלנד, אירלנד, ארה"ב וקנדה. התחרות בין המדינות בעניין האיכות גדולה, ולמרות זאת הסקוטים נחשבים ליצרני הוויסקי האיכותי ביותר, בהפרש ניכר וכמעט ללא מתחרים אמיתיים.
והנה, משום מקום צץ לו מותג וויסקי סינגל מאלט חדש המאיים להוריד את המאלטים הסקוטיים מכס המלוכה. הוויסקי החדש נקרא "מו?רי מילניום ריזרב", והוא מיוצר ב...פקיסטן.

במדינה הענקית מתגוררים מעל ל-150 מיליון תושבים, 95% מהם מוסלמים. על פי חוק רק למיעוטים הלא מוסלמים מותר לייצר ולקנות משקאות אלכוהוליים, ותנחשו מה? זה בדיוק מה שהם עושים.

מורי Murree)) היא חברת אלכוהול פקיסטנית ותיקה ורוב מוצריה הם בירות מקומיות.
לא מזמן הודיעה החברה כי היא מוציאה לשוק את 'המילניום ריזרב', סינגל מאלט בן 12 שנים, במטרה להתחרות במאלטים הסקוטיים האיכותיים ביותר. ההצהרה נשמעת אולי מצחיקה ומגוחכת, אך מזקקת מורי קיבלה גושפנקה רשמית מג'ים מוריי, אחד ממבקרי הוויסקי החשובים ביותר בעולם, שכתב בספרו "ספר הוויסקי השלם" כי המאלטים בני ה-12 שנה של מו?רי אינם רק ניתנים להשוואה עם גרסאות סקוטיות דומות, אלא אף עולים על מאלטים רבים המגיעים מהאי הבריטי הקטן.

אם כך, לא נותר אלא להמתין בסבלנות ולראות האם ינחת על ישראל טרנד חדש ומחודש: צ'ייסרים של וויסקי פקיסטני. אני מצפה בקוצר רוח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully