וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוטול באינהלציה

גיא גיסר

14.1.2007 / 1:32

שיכרות ללא שתיה, סוטול ללא הקאה – מכשיר חדש שיזריק לכם את האלכוהול ישר לנוירונים במוח

כל מי שהיה נוכח בטעימת אלכוהול- יין, וויסקי, קוניאק או כל משקה אחר- מכיר את המושג "לנשום". הכוונה היא לנענוע קל של המשקה בכוס במטרה להחדיר חמצן שיביא להתנדפות ניחוחותיו. הטעמים המיוחדים מודגשים, ההנאה גוברת והראש מסתחרר.

כעת, כך מתברר, המושג קיבל משמעות שונה. מכשיר חדש בשם "Awol" עוזר להשתכר בלי אקט השתייה עצמו. ה Awol (Alcohol With out Liquid) הוא מעין מכשיר אינהלציה מתוחכם, המערבב חמצן טהור עם תזקיק אלכוהול אותו בוחר המשתמש, יוצר אדים ערפיליים אלכוהוליים, אותם נושמים דרך משאף. האפקט מיידי- תוך כמה דקות הגוף מגיב כאילו כמה מנות אלכוהול נכנסו אליו, הראש מסתחרר וחיוכים טיפשיים נמרחים על הפרצוף. בעלי החברה, ובראשם הנשיא, קווין מורס, מתגאים בהמצאה המעניינת. הנקודות החיוביות שהם מעלים נשמעות הגיוניות ללא מעט אנשים: שיכרות מיידית, נטולת קלוריות ופחמימות, הנגאובר קטנטן, אין הקאות- גן-עדן לאלכוהוליסט הצעיר.

אבל אין טוב בלי רע. עד כמה שה Awol מצטייר כפטנט גאוני, נשמעים לא מעט קולות הקוראים להוצאתו מחוץ לחוק, בתואנה כי הוא מסוכן לבריאות ואף עלול לגרום למותם של המשתמשים בו. במדינת צפון דקוטה שבארה"ב הועבר להצבעה חוק האוסר על מכירת המשאפים האלכוהוליים, כשהמקטרגים טוענים כי האדים פוגעים בתפרוד המוח, הרגיל לחמצן רגיל ומקבל למעשה חמצן אלכוהולי.

"הסיכון שהמשתמשים בו יסכנו את עצמם ואחרים בנסיעה ברכב גבוה מאוד" אמר גאי סמית', סגן נשיא תאגיד דיאג"ו בצפון אמריקה, שהחליט לתמוך בהצעת החוק מתוך דאגה לבריאות האנשים (וככל הנראה דאגה לירידה במכירות המשקאות האלכוהוליים של התאגיד). התוצאות מדאיגות מאוד את בעלי ה Awol, בגלל החשש שהוצאתו מחוץ לחוק תתפשט בשאר המדינות בארה"ב. ההחלטה תתקבל בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully