וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר למכירה

איתי להט

15.2.2007 / 7:43

מבקר המסעדות של מגאזין דה-מרקר מציע למכירה יום מחייו. בתמורה תוכלו לקנות ביקורת מסעדה, סיבוב ברים וסיגריה על הגג

מה עוד לא אמרו על התקשורת? אמרו שהיא עוינת, שהיא אוהדת, שהיא מושחתת, שעיתונאים נקנו כאן בכסף (זול יחסית) ערב בחירות, שכל העיתונאים יפי נפש וז***ת. כנראה שיש בזה משהו, כי הנה דוגמא לעיתונאי שמוכר את עצמו ועוד באופן פומבי. כל כך פומבי שהוא עושה את זה באינטרנט באתר וואלה!BUY.

מדובר באורן מג'ר כתב המסעדות של מגזין דה מארקר, שיצא למשימה מיוחדת לקראת גיליון מרץ של מגזין The Marker שיוקדש כולו לאינטרנט. במסגרת הגיליון הוטלו על חלק מהכתבים משימות הכוללות להרוויח סכום כסף נאה במסגרת זמן קצובה, שכולו מגיע דרך האינטרנט. במקרה של מג'ר, הוא פשוט מציע את עצמו למכירה, ליתר דיוק – יום בחייו.

לא ברור מי ירצה את החיים של מג'ר, מה יש לו כבר להציע? היכרות בבית קפה? תצפית על הים מגג המערכת? ארוחת צהריים עסקית לבחירת הקונה על חשבון המגזין? כן, כאן זה מתחיל להישמע מגרה. מג'ר מציע לא רק להתלוות ליום בחייו, אלא להפוך ליום אחד שלם למבקר מסעדות במשרה מלאה. זה אומר שהקונה המאושר, יזכה לאכול ואף לכתוב ביקורת על הסעודה, שתפורסם במגזין אפריל 2007 תחת שמו. מג'ר מגשים חלומות? על זה נקבל תשובה עוד שבוע מהיום, כאשר תסגר המכירה הפומבית.

"אני מבטיח שכל מי שירכוש את היום מחיי ייהנה מחברתי המשעשעת", מנסה מג'ר לעורר התלהבות. "השיא של היום יהיה הארוחה במסעדה עצמה – ותרשה לי להזכיר כאן שבדרך כלל אנחנו בוחרים במסעדות מפנקות במיוחד המתאימות לבעלי ממון. מי שזה לא יהיה, הוא/היא יזכו בערב גם לסיבוב ברים לוהט ומקצועי (מג'ר היה מבקר הברים של המגזין במשך 4 שנים תמימות)".

מה עוד כוללת העסקה? על פי מג'ר יש כמה בונוסים קטנים: "שיחה עם אמא שלי בנושאי היום, ייעוץ מרואה חשבון מנוסה (אבא שלי) כולל מענה לשאלה מתי אני אתחתן, גישה חופשית למאגר הפניות שקיבלתי ב-Jdate ועוד שלל אטרקציות שקשה לעמוד בפניהן".

מה אומרים על ההחלטה שלך למכור את עצמך (וכרגע בזול) בסביבתך הקרובה?

"אמא שלי עדיין לא יודעת ואני מקווה שאולי איכשהו היא לא תגלה לעולם. אבא שלי בעיקר צחק. בינתיים כבר הספקתי לקבל הצעת שוחד אחת והצעה מגונה אחרת, אבל אני מעדיף לתת לכסף לדבר, ותאמין לי – הקונה לא יצטער".

מאמין לו. ובאותה הזדמנות גם כדאי להזכיר, כי סכום הכסף הסופי מהמכירה, ייתרם לארגון "חיים וסביבה" ארגון הגג של ארגוני איכות הסביבה. נו, לא תקנו עיתונאי, לשם שינוי הפעם, למען מטרה טובה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully