וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות אלכוהול

גיא גיסר

5.3.2007 / 0:01

אם התאוששתם מהאנג אובר של פורים תשמחו לקרוא על הפנינה השחורה של רמי מרטן ועל חברת אבסולוט שעומדת למכירה. אם אין לכם מספיק כסף לזה תסתפקו בפסטיבל בירה בבאר שבע

הפנינה שחורה

רמי מרטן, חברת הקוניאק המפורסמת, אחראית בין השאר על ייצורו של מותג הקוניאק הנחשב לאיכותי ביותר בעולם, הלוא הוא "לואי טרז" (Louis XIII). הלואי טרז הוא קוניאק המכיל ערבוב של כ-1,200 קוניאקים שונים, כאשר חלקם עברו יישון של 40 שנים וחלקם יושנו יותר מ-120 שנים בחביות עץ אלון העומדים במחסני יישון נפרדים מהמחסנים הרגילים. מחירו של בקבוק כזה נע בסביבות 1,500$ ליחידה, ומקורות יודעי דבר מוסרים כי הוא שווה כל סנט.

לפני כמה ימים הוציאה חברת רמי מרטן מהדורה מוגבלת של לואי טרז בשם " Louis XII Black Pearl Cognac"- "פנינה שחורה". מדובר בקוניאק מצוין, אך בבקבוק עשוי 100% קריסטל מיוחד ובעל ברק אפרפר-שחור. בנוסף לגוון היוקרתי, קושט כל בקבוק בפיתוחים עשויים פלטינה יקרה בצורת פרח החבצלת, שהוא סמל בית המלוכה הצרפתי. 786 בקבוקים בלבד הוצעו למכירה, כולם מחבית אחת ויחידה, כל בקבוק ממוספר ומועמד למכירה באתר אינטרנט מיוחד שהוקם לרגל הארוע.

לכל המעוניינים, דברו היום עם מנהל הבנק שלכם. מחירו של כל בקבוק עומד על 8,000$ בלבד, ובחשבון פשוט- כ-600$ לכוסית. זה כדאי!

למכירה- וודקה אבסולוט

זהו, זה כמעט סופי- אבסולוט, מותג הוודקה השבדי הענק, מוצע למכירה ע"י ממשלת שבדיה, ועולם האלכוהול כמרקחה.

ממשלת שבדיה, המצויה בחובות גדולים, חיפשה דרכים לאזן את התקציב, ומצאה את הפתרון הקל ביותר: הפרטה. חברת V&S Spirits השבדית, שמייצרת בין השאר את וודקה אבסולוט, נמצאת בבעלות בלעדית של הממשלה מאז 1917, ולאחרונה צצו שמועות כי החברה- על כל ספיחיה- תעמוד למכירה לכל המרבה במחיר. בנוסף לחברת V&S יועמדו למכירה חמש חברות גדולות נוספות. מאטס אודל, השר לשווקים פיננסיים, הצהיר כי המטרה בפעולות הללו היא להכניס כסף לקופת המדינה ובכך ליצור יותר מקומות עבודה לאזרחים המקומיים.

החשש בקרב תושבי שבדיה גדול. מה אם הרוכש יהיה זר ויחליט- ירחם השם- להוציא את מפעל אבסולוט משבדיה? יתרה מכך, החשש הגדול יותר הו ל- 200,000 העובדים בשירות הציבורי בשבדיה, שעקב גל ההפרטה הגדול אינו בטוח בעבודתו. זהו, כנראה, מחיר הקפיטליזם.

כך או כך, הממשלה השבדית אמורה לקבל את אישור הפרלמנט לגבי הפרטת אבסולוט, ואז המחיר הרשמי- 5.7 מיליארד דולר- יוצע לכל המעוניין. מי שממתינים בסבלנות הם התאגידים האדירים דיאג'ו (סמירנוף), פרנו-ריקארד (סטוליצ'ניה) ופורצ'ון בראנדס.

פסטיבל בירה בבאר-שבע

מועדון הבירה הישראלי יערוך ביום ראשון הקרוב פסטיבל בירות מיוחדות בבירת הנגב באר-שבע. מעל 25 מותגי בירות שונים ישתתפו בחגיגה, שתציג בירות בוטיק מקומיות ומצוינות כגון בירת בשור של "מבשלת הנגב", דאנסינג קאמל, בירה טייבה, בירת ננקסי של "בירדי" ובירות של מבשלת "לאפינג בודהה".

בנוסף לבירות הבוטיק ישתתפו בירות בינ"ל אשר שתיין הבירה הישראלי עב הכרס אינו מכיר בדרך כלל, ביניהן סט. ברנרדוס ודובל הבלגיות, סמואל אדאמס האמריקאית, אדלוויס האוסטרית, סטארוברנו הצ'כית, מונטית'ס הניו-זילנדית ועוד.

מחיר הכניסה- 25 ש"ח, כולל כוס ממותגת למזכרת. מחיר כל טעימת בירה- החל מארבעה ש"ח בלבד!

הפסטיבל ייערך ביום יום ראשון, 11.3.2007, במועדון ה"צ'יקה לאונג' בר" (רחוב הסדנא 4, באר שבע) החל מהשעה 20:00.

לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות למייל info@tibc.org.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully