וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוח הנשי

צוות

7.3.2007 / 1:12

האם יום האישה הבינלאומי, שיחול מחר, אכן עושה יותר כבוד לנשים? לא בטוח בכלל. מה שכן בטוח זה שהמסעדות בארץ שמחות לפרגן הנחות, פרחים אדומים, מבצעים וקוקטיילים חינם

אחרי שחגגתם את אהבתכם בוולנטיינ'ס דיי עם ועשיתם כבוד לאימא (וגם לאבא, אם נולדתם אחרי שנות השמונים) ביום המשפחה, הגיע הזמן ליום האישה הבינלאומי (8 במרץ). יום האישה? כן, יום האישה. היום שבו לא חוגגים את אהבתכם לאישה, לאימא, לאחות, לבת או לבת הדודה, אלא מהרהרים בשוויון זכויות, במעמדה של האישה במרקם האנושי, בחשיבה נשית ודיכוי חשיבה נשית, במסירי כתמים ועמידתם בחזית אחת עם ערכים אינדיבידואלים, בהורות נשית וחזיות ברזלים, באוכל נשי וניתוחי שפתיים. כיף גדול, לא?

התבוננות זריזה בהתרחשויות הצפויות בישראל ביום האישה הבינלאומי מולידה את התובנה הבכיינית הבאה: היום הזה הפך לסוג של הזדמנות שנייה, מועד ב' אם תרצו, לזכרים ששכחו לקנות ורד אדום בדרך הביתה מהמשרד בוולנטיינ'ס דיי, ומתכננים להישאר בסביבה לפחות עד ט"ו באב. וכך שוב, מציעות לכן המסעדות לחגוג את הנשיות שלכן עם סל הקלישאות הרומנטי והמוכר, שמכיל בתוכו את מה שבאמת ייתכן שרוב הנשים אוהבות: פרחים, קוקטיילים, פרחים, יין, פרחים ו... אה.. גם קצת אוכל.

פרח בהלנה, שמפניה באדורה ושניהם ביחד בקוקטייל בתהל

במסעדת הלנה בנמל קיסריה, למשל, יקבלו ביום רביעי את אורחות המסעדה עם פרח. בביסטרו אדורה של השף אבי ביטון בתל אביב יציעו לנשים, ולנשים בלבד, להרטיב את הגרון עם קוקטייל שמפניה ופירות יער ב-20 ¤ בלבד. ובמסעדת תהל הספרדית עשו חשבון פשוט והבינו שיותר משתלם לדחוף את הפרחים לתוך השמפניה ולסגור כך את כל עניין הסמלים הרומנטיים, עם קוקטייל "מוזה" - שמפניה עם מי ורדים ועלי כותרת של ורדים ב-20 ¤ (המחיר לנשים בלבד).

הטון בדיטה, גדולות מהחיים בננה ושוקולד בבוחא

במסעדת דיטה יתנו לנשים להכתיב את הטון, וישמיעו במהלך הערב פלייליסט נשי למהדרין, של זמרות, יוצרות ומבצעות מכל הזמנים. ריספקט, כמו שאומרים. גם במסעדת ננה יחגגו את יום האישה עם ורד לכל אישה וקוקטייל ספיישל כלשהו, אבל בעיקר עם שלוש מנות בהשראת נשים גדולות מהחיים: סשימי קליאופטרה - פלמידה אדומה בשמן זעתר וחציל כבוש (45 ¤), טלה גולדה – חזה טלה מעושן ביין ודבש (98 ¤) ומולים מדונה – מולים הולנדיים מוקרמים (49 ¤). השף אלעד הרוש במסעדת בוחא אשר בשוק הכרמל יקבל את פני הנשים ביום חגם בשוקולד בצורת לבבות ופרחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בדיניץ ובמעוז הנשים בנמל

כל המבקרות בבית הקפה-מסעדה דיניץ בתל אביב יזכו בקוקטייל קוסמופוליטן במחיר סימלי של 12 ¤. וכמובן, קום איל פו, כחברה הרואה בראש סדר העדיפויות שלה קידום והעצמת נשים בחברה הישראלית, תציין את המאורע בשבוע שבין 4.3 ל-10.3 במסעדת המותג הממוקמת בנמל. שפית המסעדה, הדסה וולף הרכיבה במיוחד לשבוע האמור תפריט ארוחת בנות המבוססת על תפיסת ה-sharing, כלומר חוויה של אכילה משותפת.

התפריט מיועד לארוחה של שש חברות שתגענה במהלך השבוע האמור (כולל סופ"ש), בין השעות 18:00 ל-22:00, במחיר של 129 ¤ לסועדת. בתפריט: בקבוק יין הבית (אדום/לבן), אפריטיף הבית - לחם הבית עם חמאה ופסטו עשבי תיבול, מנות ראשונות – סלט חם של קלמארי ובורגול, סביצ'ה דג ים, קרפצ'יו ירקות חורף, סלט קינואה, מנת ביניים – מרק ארטישוק ירושלמי מוקצף, עיקריות – פאייה פירות ים, פילה סלמון מאודה, רביולי מנגולד ואגוזים, סלט עלים ועשבי תיבול חריפים, ולקינוח – קינוח שוקולד מושחת מלווה במשקה שוקולד אלכוהולי חם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully