וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפודיית שף

איתי להט

14.3.2007 / 10:22

שפים חדשים, סניפים חדשים, מסעדות חדשות וכמובן גם מנות חדשות. מקבץ ידיעות קולינאריות ממטבחי מסעדות

איזור התעשייה של הרצליה לא נח לרגע, בימים לאחרונה נפתח במתחם ביסטרו בר חדש בשם אמברוזיה, המתעתד להגיש את מאכלם של האלים עצמם. על פי המיתולוגיה היוונית, אמברוזיה, הוא מעדן האלים שיש הטוענים כי הוא פרי אקזוטי שטעמו בלתי נשכח. באמברוזיה ההרצליינית החליטו לקחת כמחווה את הפרי למרכז: שלל פירות ניכר בסלטים, ברטבים ובקוקטיילים.

השף אלדד בר יוסף בנה במקום מנות כמו: סביצ'ה דניס, פסיפלורה ונענע מוגש על מצע קרפצ'יו סלק ( 43 ¤); פטריות פרוטבלו ממולאות בגבינת עזים, תאנים, פרמז'ן וצנוברים בציפוי פריך מוגש על מצע רוטב עגבניות חם (38 ¤); טבעות קלמרי בציפוי פריך מוגש עם צ'אטני אננס וצימוקים (34 ¤) ועוד.

משכית 27 בנין קורקס, הרצליה, 09-9568330 א'-ה 11:30-1:00, שישי, שבת: 9:00-1:00

שיפודיית שף

ואם בשפים עסקינן, הרי צריך לבשר על שובו של השף אנטוניו מנסה לתל אביב. מנסה הזכור כבעלים ושף של מסעדת "אלי אולי", פרש לאחרונה מעבודתו במסעדת "Rocca" וכאנטי תזה לעבודותיו במסעדות יוקרה חבר אנטוניו אל השף טל שרון (אקס "פסטריה" ביהודה הלוי) למיזם עם אופי תל-אביבי שכונתי.

השניים לקחו את מסעדת "בוצ'ר" שנפתחה לאחרונה ברחוב הרצל 10 בתל אביב והחליטו לשנות את הקונספט למסעדת יום בה השפים עובדים מול הלקוחות. בוצ'ר החדשה חמושה בתפריט גריל, תבשילים ומבחר סלטים מגוון במחירים ידידותיים למשתמש: קבב טלה – 19 ¤ בפיתה ו-28 ¤ בצלחת, שיפוד פרגית ים תיכוני – 19 ¤ בפיתה, תבשיל בקר עם ירקות שורש וארטישוק ירושלמי – 33 ¤ ועוד.

בוצ'ר, רח' הרצל 10, ת"א. טלפון: 03-5104446

בורגוס בתל אביב

מתחרה חדש-ישן בתל אביב על כיסם של חובבי ההמבורגר. לאחר הצלחת שני סניפים בהרצליה ובנתניה, נפתח סניף חדש של רשת ההמבורגרים הצעירה "בורגוס", ברחוב יגאל אלון בתל-אביב.

לדיינר הכל אמריקאי הזה, יצא שם בזכות המבורגרים משודרגים העשויים 100% בשר בקר טרי טחון (160 גר'- 28 ¤, 220 גר' -31 ¤, 300 גר'- 35 ¤). בתפריט ההמבורגרים ניתן למצוא גם המבורגר טלה (35 ¤) והמבורגר צמחוני של סויה עם פטריות ובצל (35 ¤). התוספות כוללות: ביצת עין, שמנת פטריות אווז מעושן, גבינת עיזים, בצל מטוגן ועוד.

בורגוס, יגאל אלון, 96 ת"א. 03-5638822

גוצ'ה מתרחבת

התרחבות נוספת עוברת גם על מסעדת "גוצ'ה", שהוקמה לפני כשנתיים כאופציה שפויה כלכלית לפירות ים בתל אביב. בימים אלה נפתח סניף חדש ברחוב אבן גבירול 14, שיגיש תפריט זהה. כמו כן, יושם דגש על תפריט יינות מגוון ועל בר שיציע מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים. דיל הלילה של גוצ'ה ישלב אנטרקוט עם צ'יפס תוצרת בית ובירה, ב- 49 ¤, ובתפריט ניתן למצוא מנות כגון: מיקס פירות ים בחמאה, שום ופטרוזיליה (49 ¤); חצי קילו מולים וצ'יפס פרובנסאל עם עגבניות בזיליקום וטימין (57 ¤); פילה דניס עם פירה ברוטב עגבניות מיובשות ולימונים כבושים (67 ¤) ועוד.

גוצ'ה, רח' אבן גבירול 14,תל אביב, 03-6911603

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סערות בפאסיפיק

מסעדת "פאסיפיק" עברה זעזוע קטן כשעזב אותה השף המכהן רונן כהן ועבר לניו יורק שם פתח מסעדה כשרה. את כהן החליף בתפקיד השף תומר בטיטו, שכיהן כשף במלון שרתון מוריה, במסעדת "ים 7" לדגים ופרות ים בהרצליה, ועבר מגוון רחב של השתלמויות בצרפת. כרגע התפריט הישן עומד על כנו, אבל בטיטו מבטיח להשיק בהמשך מנות כשרות בסגנון הבישול הצרפתי הקלאסי עם שילובים מהמזרח הרחוק.

הירקון 145 , תל אביב, 03-5201169

רזומה מכובד בלה סנטרל

גם מסעדת לה סנטרל משדרות רוטשילד בתל-אביב, קיבלה שף חדש משלה. את התפקיד מאייש עמית בן טוב, בעל ניסיון של 15 שנה במטבחי מסעדות ברחבי העולם. הרזומה של בן טוב מעיד על שנתיים ב- c.i.a בניו-יורק – האקדמיה הגבוהה לבישול ולהכשרת שפים, ועבודה במסעדות כמו "דניאל בולו" ו"ז'אן ג'ורג'", בניו יורק, וכפות תמרים הישראלית. בן טוב הביא עימו ללה סנטרל תפריט צרפתי: לביבות רזולי חציל- ליבת חציל בלאדי קלויה בגריל בתוספת גבינת רוקפור ברוטב יוגורט נענע (38 ¤), פילה חזה עוף ברוטב הדרים, חרדל ודבש מוגש בתוספת פירה/ אורז (69 ¤).

לה סנטרל, רוטשילד 29, תל-אביב. 03-5667822.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully