וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבת בשר ודג

שירי כץ

6.7.2007 / 1:24

הפאייה החדשה, מביאה עמה משב רוח ספרדי לרחוב דיזנגוף. תמצאו בה עיצוב ססגוני, תפריט פאיות עשיר, סנגריות וסטארט-אפ המבוסס על ערק

מעולם לא שרתה רוחו של פדרו אלמודבר באופן חיוני והיסטרי כל כך בתל אביב כמו בבר המסעדה הספרדי החדש שנפתח בלב רחוב דיזנגוף. קודם כל, המיקום. הבר מסעדה צמוד לחנות בגדי נשים שעדיין מוכר גרדרובה של פעם. לצד הנשים-נשים, ו"הכל אודות אמא" הזה, יצר במקום המעצב, שמוליק בן שלום, יקום ספרדי עולץ. עולם המורכב מכורסאות עם כריות פרחוניות - ירוקות - לבנות, אהילי זכוכית צבעוניים קטנים, כסאות פורמייקה ססגוניות בגוונים בוהקים, חיפוי פסיפס לקירות ובר עם מספר מקומות ישיבה לאורכו. אכן כמו שזה נשמע. בהחלט מרהיב ומבלבל.

על התפעול של המקום אחראי אוהד פלג, אחד השותפים, שהרזומה המקצועי שלו מכיל מלבד עבודה במסעדות גם הפקת פרויקטים בעיצוב וניהול להקות מחול. הוא הקים בין השאר את האנגר אדמה של ליאת דרור וניר בן גל במצפה רמון ודאג לסיורים ללהקות בחו"ל. השותף השני במקום הוא השף ברק יחזקאלי, שהספיק לעבוד במטבחים משובחים במיוחד כמו של יועזר בר יין, ווינס ותמר, סיטרה, קיארה במרינה בהרצליה, ואף עזר בהקמה תפעולית של בתי קפה רשת לנדוור.

הצוות המבטיח הזה בנה ב-20 אצבעותיו את הבייבי הספרדי בדיזנגוף והעניק לו את השם פאייה, עם החזון להביא נגיעה ספרדית לעיר. בפאייה הולכים על המיטב של המטבח הספרדי. פאיות במבחר סוגים: הקלאסית עם פירות ים כגון שרימפס, קלמארי ומולים; פאייה עוף או פאייה צמחונית על בסיס ירקות שורש. באזור המשקאות בתפריט תמצאו כמובן סנגרייה ספרדית ואת הסטארט~אפ האישי ערק עם ספרייט ולימונים. אם צריך להמר, פאייה תהיה המקום הלוהט של הקיץ.

פאייה. דיזנגוף 116. טל' 035244454. פתוח: 18:00 עד לקוח אחרון. ובהמשך מהצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully