וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ממש אקטואלי

רועי ירושלמי

19.9.2007 / 12:22

זה ש"הדירה" בדיזנגוף היא בית קפה למתוסכלים שמחפשים מעון בת"א - אתם כבר יודעים, אבל על הקרואסונים המענגים שלהם ועל השירות המופתי לא בטוח ששמעתם

לקלחת המבעבעת והעמוסה של בתי הקפה רחוב ברחוב דיזנגוף התל אביבי, נכנס באחרונה שותף חדש. 'הדירה', כשמה כן היא, מנסה ליצור תחושה ביתית של דירה סטודנטיאלית ולהוות תחנת-אם לכל המתוסכלים שמחפשים דירות בתל אביב. העיצוב במקום יוצא-דופן ונע סביב נושא המירוץ ההיסטרי אחר מציאת דירה נורמלית לגור בה בעיר. מפת העיר שמככבת על השולחנות והרצפה הרטרואית (לא להתבלבל עם וינטג'- הרצפה כאן היא רק יעני ישנה) המזכירה את הרצפות בדירות ישנות בעיר הם מסמלי החיפוש שמהווים חלק מהעיצוב הכולל של בית הקפה.

גימיק מרכזי נוסף במקום הוא מחשב נייד, שמציג על מסכו כדרך קבע אתרי חיפוש דירות ומשמש כחרבו של האביר התר אחר הדירה הנסיכותית. עם זאת, ולצערנו, אי אפשר להתחרע כאן ככה-סתם, ולבדוק בין ביס לביס את מצב האימייל שלכם מכיוון שוואלה! ושאר אתרי דוא"ל למיניהם חסומים. נאמנות לקונספט לאורך כל הדרך.

התפריט המוצע ב'דירה' בסיסי, אפילו בסיסי מדי, וחבל כי המגוון המצומצם, מעיד על פוטנציאל לא מנוצל: כריכים חביבים, סלטים, ראפים, ארוחות בוקר סטנדרטיות עוגות בחושות.

כל המנות במקום הן על הטהרת הצמחוני-חלבי, ואפילו מנת היום (33 ¤ כולל סלט ולחם) היא מנה בשרית-בתחפושת, העשויה מטופו. הקפה אורגני של 'לאב איט', שמוצע כאן לא מותיר מקום לספק – מדובר בבית קפה עם אג'נדה ועקרונות. האמת, אנחנו בעד.

הקרואסונים הממולאים הם גאוות המקום ובהמלצת המלצרית, ניסינו את זה שבתוכו גבינת עזים, פסטו, פלפל קלוי, עלי בייבי, לצד סלט עגבניות ושום (28 ש"ח). לא התחרטנו - הקרואסון היה חם ומענג למדי, גם אם סלט העגבניות שנלווה לו היה משמים למדי.

עוד במקום - מנה נדיבה של אדממה (15 ש"ח), תרמילי פולי סויה ירוקים, תוספת ראויה לבירה מהחבית שמוצעת במקום ומגוון נשנושים ב-5 ש"ח כגרגרי פול, גרגרי חומוס. בפינת הביזאר- וריאציה בדואית לנאצ'וס: קרעי פיתות קלויות עם זעתר ברוטב סלסה (5 ש"ח).

יותר מהכל - ובאמת שהכל היה די חביב ממילא עד כה - חשוב לציין את השירות הנפלא במקום. מזה זמן רב שלא נתקלתי באסופת מלצריות כה חביבה, יעילה וקשובה. על כל פרט, שאלה ומבט תועה הגיעה אחת מ-3 הבנות שפעלו בבית הקפה באותו רגע וניסתה, באכפתיות אמיתית ונוגעת ללב, להנעים את שהותנו במקום כמה שיותר ולפתור דילמות.

ראוי לציון ולשבח? בהחלט. בהנחה שלאחר ההרצה התפריט ישודרג באופן משמעותי. השירות המוצלח והאווירה הנעימה מבטיחים כבר עכשיו שמדובר בקוויקי של קפה וביס חביב על דיזנגוף.

הדירה. דיזנגוף 232. טל' 077-2105566. פתוח: כל השבוע, 7:30 עד לקוח אחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully