וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה לא שוברים צום

נגה משל

22.9.2007 / 12:49

ב'גורדו' בחוף גורדון ניסו לעשות משהו נחמד ליום כיפור - ספיישל אפטר-צום שתל אביביים רחוקים מבית אמא היו יכולים לאמץ בחום. כמה חבל שהביצוע כושל

תל אביב, כידוע, מלאה בין השאר בצעירים ובסטודנטים שבניגוד לחגים אחרים, מעדיפים להישאר ביום כיפור בדירתם בת"א על פני להיתקע בבית אמאבא ליומיים ללא יכולת לשוב הביתה עד תום הצום. כשחושבים על זה, רבים מהם - דתיים או לא - צמים אבל מפאת הסטטוס, הגיל או אי-קיומו של מטבח ראוי, לא טורחים להכין לעצמם ארוחה מפסקת וארוחה שבירת צום נאותה. חלקם היה ודאי שמח לשבור את הצום באיזו מסעדת חוף מזמינה שתציע להם מנות שעושות נעים בבטן – מרק טוב ואיזו מנת פחמימות מנחמת לדוגמה.

ב"גורדו", החדשה בחוף גורדון, דווקא חשבו על הרעיון הזה אבל במקום להציע ארוחת אפטר-צום ראויה והגיונית במוצ"ש בחרו להציע לצמים מנת ספיישל של שרימפס טמפורה על גוואקמולי וכוס מרטיני (48 ¤ בשבילכם). נו באמת, אחרי יום צום ללא נוזלים מי באמת רוצה לשתות מרטיני ולאכול שרימפס?

חבל שעד שיש למסעדני העיר וליח"צניהם רעיון טוב - שלא סתם כופה מנות ספיישל על איזה יום עצמאות ברזילאי או תאריך תמוה אחר בלוח השנה – הביצוע לא מוצלח. בעלי מסעדות – אתם מוזמנים לקחת לתשומת לבכם וליישם את הרעיון בחוכמה בשנה הבאה.

"גורדו", חוף גורדון, תל אביב, טלפון: 03-5293929

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully