וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לך ציצי גדול? התקבלת!

איתי להט

7.10.2007 / 17:57

רשת Hooters האמריקנית עם המלצריות הברוכות מגיעה לנתניה. נמוך? ברור. השאלה האמיתית היא האם זה יצליח פה או שבעיקר יביך את הסועדים. מצד שני אולי סוף סוף נקבל שירות עם חיוך?

כשחושבים על דיינר אמריקני, בלאס וגאס למשל, זה אפילו נשמע הגיוני שהשירות ניתן על ידי מלצריות נדיבות חזה שלובשות מדים של גופייה חושפנית ומכנסוני ספורט קצרצרים וסקסיים ומדי פעם פוצחות בשואו של שעשועי הולה-הופס ושירה.

באמריקה החיבור בין שדיים לאוכל, כמו הרבה חיבורים הזויים אחרים, לא מפתיע ואופייני לחלוטין. רשת Hooters האמריקנית המצליחה, התפרסמה בדיוק בזכות הקונספט הזה והכשירה עד כה (כן, כן – יש להן מחנה אימונים) 24,000 נערות Hooters שבעיקר ניחנו במראה אתלטי - סוג של הגדרה פוליטקלי קורקט כזו, שמתאימה לאמריקנים שיורדים הכי נמוך אבל צוחקים כל הדרך אל הבנק.

עכשיו, תאמינו או לא, אחרי 120 מסעדות בארה"ב ועוד 320 בעולם (כן, זה עובד לא רק בלאס וגאס), הקונספט אותו מובילות שתי בליטות עגלגלות, עומד לנחות גם אצלנו, בנתניה. למה דווקא שם? האם ייתכן שיבואני הרשת ביצעו סקר היקף חזה ארצי ומצאו שנתניה היא מלכת מידת ה-D? או אולי חושבים היזמים כי ספורט-בר אמריקני רצוי וכדאי שייפתח "בעיר הפשע והרהיטים", היכן שהטוסטסטרון נשפך ברחובות כביוב פתוח.

מאחורי היוזמה והמסקנות התיאורטיות עומדים שניים המעידים על עצמם כחובבי אווירה קלה ובלתי רשמית - אילנה ועופר אחירז - שנהגו לפקוד את סניפיה השונים של הרשת בנסיעותיהם לארה"ב. לדבריהם הרעיון לפתוח דווקא כאן בארץ סניף של Hooters , נבע מ: "צורך אדיר שקיים במדינה שלנו להשתחרר, לעשות חיים במובן הכי בסיסי, ליהנות מאוכל טוב, ממוצר שכל כולו בא להעלות חיוך, בגבולות הטעם הטוב. אין לנו ספק שההתלהבות והשמחה יתפסו מהר מאוד את מקומם גם אצלנו, כי אנו מחויבים להצהרת הרשת "Hooters Makes You Happy" – וזה בדיוק מה שאנחנו שואפים לעשות לציבור הסועדים בישראל וצוות עובדינו".

אכן, נודה ולא נכחיש – Hooters Do make us happy – ולא רק הם, אלא גם ציצים, אשכוליות, קלמנטינות, אבטיחים וכמובן אשכוליות. אבל נשאלת השאלה: האם אנחנו רוצים להניח אותם על שולחן האוכל שלנו? יש מי שאוהב לערבב בין ציצי ומזון וזה אפילו נראה לו מתבקש - בסך הכל נורא קל להגיד שזה רדוד וש'סקס מוכר', אבל הי, זה אמנם יעצבן את הפמניסטיות, אבל קצת פאן וקלילות לא תמיד מזיקים. בגבול הטעם הטוב כמו שאומרים היזמים. לטעמי בכל אופן, הרוב הרעב יעדיף לעשות הפרדה בין דליי צ'יפס וכנפי עוף לבין ציצים בפרצוף. לפחות רוב הזמן.

הנתונים היבשים כמובן תומכים בכך שסקס מוכר מצוין. המסעדה הראשונה שהוקמה בפלורידה באוקטובר 1983, התרחבה לרשת דיינרים ענקית - 440 מסעדות בעולם עם סניפים במדינות כמו דרום אמריקה, אנגליה, שוויץ, ספרד, יוון, גרמניה, אוסטרליה, סין, קוריאה והונג קונג. אין חוכמות, ציצי זה מצרך מאוד פופולרי ואהוב ברחבי העולם.

נתונים שהרשת מפרסמת מצביעים על כך שהיא בעלת שיעורי הצמיחה הגדולים ביותר בענף רשתות המסעדות בארה"ב עם מחזור מכירות נאה של כמיליארד דולר בשנת 2006. רק לשם השוואה ומבלי לפגוע בכבודה של HOOTERS, תעשיית הפורנו גלגלה על פי הערכות שונות באותה שנה סכום של 12 מיליארד דולר.

לקראת פתיחת הסניף הישראלי עבר הצוות הכשרה במרכז ההדרכה של הרשת באטלנטה והם מבטיחים לספק את קסם הדיינר האמריקני עם הפעלתנות של ספורט-בר. בתכנון: שידורי משחקי ספורט על מסכי ענק, שיחד עם המלצריות ה"ספורטיביות" בוודאי ילהיבו את הבהמה הגברית הטיפוסית שבינינו. כן, יהיה כמובן גם מי שיתרעם.

אז מה משתלם יותר: אוכל או סקס? כנראה ששילוב של השניים מניב את התוצאה הטובה ביותר. מה שבטוח, אנחנו נהיה שם בפתיחה כדי לבדוק האם הקונספט הזה יביא במבוכה את הסועד הישראלי (שאולי סוף סוף יזכה לשירות עם חיוך), האם ישראליות יכולות בכלל להיות נערות Hooters והאם התור הגדול מאיקאה יהגר אל מפתן דלתה של המסעדה.


הפתיחה בקרוב ברמת פולג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully